2013-11-02, 21:09
Medlem
Här är en länk till Wikipedia om andra Kongokriget och hur blodigt det var.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Andra_Kongokriget
Citera
2013-11-02, 21:10
Medlem
Datasjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korean
https://www.facebook.com/doudou.ahoka
När någon har en closeup på sina gigantiska man-boobs som omslagsbild på fejan så undrar man ju om det är på grund av väldigt avancerad självironi eller väldigt skruvad självbild.
Citera
2013-11-02, 21:10
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Har det på något sätt kommit fram i tråden hur Dogge Doggelididito är inblandad i GM:s verksamhet?
Djungelmannen figurerar på en bild där han håller armen om cykel på köpet-mannen
I övrigt inga kopplingar alls.
Senast redigerad av epost72 2013-11-02 kl. 21:15.
Citera
2013-11-02, 21:11
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weebejsFB
Någon måste ju känna till ungdommarna? Hur va dom? rökte dom brass? tjack?

Läste att GM suttit på behandlingshem, då måste man gå på lite tyngre grejer?

Troligtvis första fasens spliffkids. Tvivlar på att det rör sig om något annat.

Ang. behandlingshem och t.ex. LVM-LVU så krävs det inte speciellt mycket för att man ska råka illa ut.
Har flera kompisar som blivit LVU-dömda pga haschrökande och mindre småbrott.

Någon från MGM's gym som har lust att kommentera hans eventuella AAS-bruk?

Han ser ju inte speciellt rippad ut men jag kan ge mig fan på att han proppar diverse preparat för att slippa slita lika mycket på gymmet.
Citera
2013-11-02, 21:11
Avslutad
Jaha, där ser man. Droger inblandade från alla håll. Då blev inte det här lika intressant längre.
Citera
2013-11-02, 21:12
Medlem
irishrages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Filmer som även jag gillar. Betyder ju inte att jag driver runt ute på nätterna och klubbar moppepojkar med järnrör.

Men för en som inte har alla hästar i stallet kan det ha betydelse. Det finns många såna som stryker runt på våra gator.
Citera
2013-11-02, 21:15
Medlem
RuleBritannias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyno22
I min värld är femtonåriga pojkar definitionsmässigt barn, och ingenting annat. Vad gjorde dessa två barn ute klockan 2 på natten på en fredag? Det var inte två blivande akademikerbarn som blev mördade. Det är bara en viss typ av barn som är ute och härjar hela natten när de är femton. Det är bara en viss typ av familjer som tillåter/ej förmår kontrollera den här typen av beteende. Plusa ihop detta med det inträffade, och bilden är ganska klar: två blivande ligister provocerade fel person, alternativt var inblandade i någon form av affärer med honom.

Tja... I den åldern går man väl i 9onde klass och att vara ute till 2 är väl egentligen inte helt orealistiskt att man får. Tycker inte att det i sig behöver peka på dåligt föräldraskap.
Citera
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Att man poserar på en bild kan ju knappast vara ett belägg för att det INTE betyder någonting. Antingen så:

A: Poserar Dogge med en återfallsförbrytare som misshandlar kvinnor på löpande band, och nu har slagit ihjäl både ett barn och en kvinna. ELLER

B: Så betyder det att de är vänner. GM hade någon kommentar i stil med "väcker gamla minnen till liv".

Det betyder i alla fall med all önskvärd säkerhet att de har träffats.

Haha, att dom skulle ha träffats går ju knappast att utesluta så länge bilden inte är manipulerad.

Tvivlar på att Dogge har något med den här killen att göra, och gällande bildtexten så rör det sig nog om en gammal bild som han ville visa igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Han är ju neger,dom har traditionellt sett väldigt svårt att behärska sig,är dessutom droger inblandade så är väl scenariot helt enligt schablon 1. Utan tillhygge hade det antagligen bara blivit en misshandel.

Jag tror det handlar mer om att han är tränad våldsman (kampsportsutövare) som gör att det hela får dödlig utgång.
En random neger/svennebanan som börjar svinga tillhyggen träffar sannolikt inte så bra att han dödar två pers på kort tid. Den här killen var sannolikt tränad.
Citera
Medlem
UT64s avatar
Hur brutal och allvarlig denna gärning än var, är jag lite fundersam på varför
polisen bedömde saken som en "Särskild händelse". Det här var ju ett dubbelmord,
varken mer eller mindre. Tyvärr inte alldeles ovanligt i Sverige.

Det har varit uppgifter i media om att 50 poliser arbetar med fallet, och att extra
personal kallats in för att avlösa dessa. I sanning en imponerande kraftsamling.

Fruktade man att något ännu värre var på gång? Någon teori om detta?
Citera
2013-11-02, 21:16
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
https://www.facebook.com/doudou.ahoka

Intressanta filmer han gillar:

Shottas, Scarface, Blood in Blood out...

Scarface var ju väldigt otippat!!!
Citera
2013-11-02, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Hur brutal och allvarlig denna gärning än var, är jag lite fundersam på varför
polisen bedömde saken som en "Särskild händelse". Det här var ju ett dubbelmord,
varken mer eller mindre. Tyvärr inte alldeles ovanligt i Sverige.

Det har varit uppgifter i media om att 50 poliser arbetar med fallet, och att extra
personal kallats in för att avlösa dessa. I sanning en imponerande kraftsamling.

Fruktade man att något ännu värre var på gång? Någon teori om detta?

Kan det vara någon krigsförbrytare som man trodde var i farten?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Andra_Kongokriget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in