2013-11-02, 14:55
Medlem
Twixess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Y
Hans ex skriver på Facebook:

Martina Kjaer
den 28 oktober via mobil
Godmorgon alla vänner
Vill bara säga till Er alla att det cirkulerar en del bilder på mig i Facebook världen! Jag ber om ursäkt till Er som har fått dessa, det är Doudou som vill mig illa.... Är så oerhört kränkt och förstår inte hur någon kan göra så här! Ber återigen om ursäkt för det här.
Många Kramar

Vet någon vad bilderna handlar om? Tycker inte att vi ska dra upp dem här
Citera
2013-11-02, 14:55
Medlem
hitta.se finns en D**d** *h*k* som bor i trelleborg - samma födelsedatum som ovan nämnda Ljungsbrobo.
Bor han i Trelleborg fast han är skriven i Lkpg, eller har han bott i Trelleborg?
Citera
2013-11-02, 14:56
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daxman24
Med ett sådant namn som GM.. var kan han komma ifrån? Han är varken somalier eller muslim verkar det som.

Men han är kongoles. Det konstaterade jag ju för 10 sidor sedan.
Citera
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daxman24
Med ett sådant namn som GM.. var kan han komma ifrån? Han är varken somalier eller muslim verkar det som.
Västafrika eller möjligtvis Kongo.
Citera
Medlem
tommybolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batt1-2t
Hoppas för allt i hela jävla världshistorien att det inte är TG! Hans familj har haft det tungt nog.

Om det är TG vet samtliga Ljungsbro-bor vad som bör göras
Vad bör göras menar du?
Citera
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babakus
Martina Kjaer (som negern hade besöksförbud hos) har ju tre mulattungar ser det ut som.
Är det negerns barn?

Han verkar ha skrivit nåt på hennes facebook också som någon annan kommenterar.
Ja, det är negerpackets barn.

Negarn skall ha spridit bilder av henne på facebook, och det är det som kommentaren hänvisar till.
Citera
2013-11-02, 14:57
Medlem
Rallz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batt1-2t
Hoppas för allt i hela jävla världshistorien att det inte är TG! Hans familj har haft det tungt nog.

Om det är TG vet samtliga Ljungsbro-bor vad som bör göras
Vad tänker du på då? Hämdaktioner? Nazi?
Citera
Medlem
Hodurs avatar
Sammanfattning misstänkt gärningsman:

Polisen gick ut med att gärningsmannen var född 79 och att han tidigare varit känd hos polisen.

Flashback hittar en adress tillhörande Doudou Ahoka född 79. Ingen svarar på mobil eller telefon.
https://www.facebook.com/doudou.ahoka

Han är tidigare dömd för bland annat grov stöld, och att ha attackerat sin sambo som han har 3 barn med. http://www.fildirekt.se/dl/1383441336.pdf

Hennes sambo skrev följande den 28onde Oktober på facebook:
Citat:
Godmorgon alla vänner
Vill bara säga till Er alla att det cirkulerar en del bilder på mig i Facebook världen! Jag ber om ursäkt till Er som har fått dessa, det är Doudou som vill mig illa.... Är så oerhört kränkt och förstår inte hur någon kan göra så här! Ber återigen om ursäkt för det här.
Många Kramar

Var snälla och respektera hans sambo och brottsoffren.
Citera
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babakus
Martina Kjaer (som negern hade besöksförbud hos) har ju tre mulattungar ser det ut som.
Är det negerns barn?

Han verkar ha skrivit nåt på hennes facebook också som någon annan kommenterar.
De två äldsta är hans barn. Fr*ncine och Benj*min. Sonen är född 2001 och en av de inblandade offren är född 1999 så kanske finns en koppling där?

Står också i domen att han fått behandling på Attendo Väckelsesång som är ett behandlinghem för drogmissbrukare.
Citera
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sammeb
hitta.se finns en D**d** *h*k* som bor i trelleborg - samma födelsedatum som ovan nämnda Ljungsbrobo.
Bor han i Trelleborg fast han är skriven i Lkpg, eller har han bott i Trelleborg?

Antar att han har bott där, då tidigare domen mot honom utfärdades i Malmö. http://www.fildirekt.se/dl/1383441336.pdf
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Det verkar vara mycket facebook snack. Kan mordet på pojken vara en vedergällning från något facebook krig? Idag blir ju folk så löjligt provocerade om något skrivs på facebook.
Citera
2013-11-02, 14:58
Avslutad
Jävligt obehagligt att se att en person man gick i skolan med som misstänkt. "Dodo" alltså. Han var ett par år äldre, men jag kommer ihåg honom. Gick nåt rykte att han och någon till spöat upp en busschaffis och att de skickats till någon ungdomsvård uppe i landet för detta. Sista jag hörde om honom.
Men detta är väl spekulationer än så länge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in