2013-11-01, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=b5Y5ERignKpxxs3
har detta laget men funderar på vem som ska vara den andra CM. det lutar just nu åt iniesta vem hade ni valt och tror ni iniesta kan funka där ?
Iniesta är helt otrolig på 14, klart bästa cm:n på spelet.
Citera
2013-11-01, 22:28
Medlem
https://www.flashback.org/p45943506#p45943506

Känn er välkomna att joina vår Turnering på PS3!
Citera
2013-11-01, 22:29
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Iniesta är helt otrolig på 14, klart bästa cm:n på spelet.
då får det bli han då tack för svaret
Citera
2013-11-01, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Någon som testat Lewa? Värd 60k?
Lol öppet han för 70 plus men jo han är djävligt bra, men om han är 55k bättre än mandzukic Vetefan, men så är det ju med alla dyra spelare, en aning bättre men kan vara avgörande för att vinna matcher
Citera
2013-11-01, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
då får det bli han då tack för svaret
Ja du kommer inte ångra dig , så smidig, snabbare än man tror, kör iofs ett hunterkort på han men ofta på rätt plats, skjuter grymt och självklart passningar som ingen annan
Citera
2013-11-01, 22:36
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ja du kommer inte ångra dig , så smidig, snabbare än man tror, kör iofs ett hunterkort på han men ofta på rätt plats, skjuter grymt och självklart passningar som ingen annan
hur känns hans styrka?
Citera
2013-11-01, 22:37
Medlem
Innan ni påbörjar er läsning så tänk er att jag har någon galet spännande bakgrundsmusik när ni läser det här...

Behöver en vinst för att vinna division 3 titeln, står 3-3 i 90'e minuten. Han får frispark i mitten av min planhalva och radar upp 4-5 spelare vid bollen för att lägga någon variant. Detta blir extremt tydligt. Ibarbo uppfattar detta och springer mot dessa precis i timeing med när de spelar bollen. Ibarbo snor den på direkten och slår en djupledsboll till Martinez som nu har helt fri väg mot målet från halvplan. Hela hemmapubliken ställer sig upp och blir tysta. Nu kommer det bästa...
Citera
2013-11-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razoul
Senaste 30 matcherna:

LW Reus (23 mål, 11 assist)
ST Auba (31 mål, 14 assist)
RW Kuba (19 mål, 6 assist)

CM Iniesta (5 mål, 6 assist)
CM Xavi (7 mål, 9 assist)
CDM Yaya (4 mål, 8 assist)

VB Jordi Alba (1 mål, 2 assist)
MB Kolo (0 mål, 2 assist)
MB Kompany (2 mål, 2 assist)
HB Dani Alves (0 mål, 4 assist)

MV Cech (2 mål, 0 assist)

Bästa laget jag spelat med, stormar upp i serierna nu.

Det är ju mitt gamla lag såg du att jag länkade det förut eller har du byggt samma av en ren slump?
Citera
2013-11-01, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mutumba
Innan ni påbörjar er läsning så tänk er att jag har någon galet spännande bakgrundsmusik när ni läser det här...

Behöver en vinst för att vinna division 3 titeln, står 3-3 i 90'e minuten. Han får frispark i mitten av min planhalva och radar upp 4-5 spelare vid bollen för att lägga någon variant. Detta blir extremt tydligt. Ibarbo uppfattar detta och springer mot dessa precis i timeing med när de spelar bollen. Ibarbo snor den på direkten och slår en djupledsboll till Martinez som nu har helt fri väg mot målet från halvplan. Hela hemmapubliken ställer sig upp och blir tysta. Nu kommer det bästa...

Karma för att du lirar med monstret Ibardo.
Citera
2013-11-01, 22:51
Medlem
EySanchezs avatar
https://www.flashback.org/t2249705 - Champions League på XBOX360 för de som vill delta, brukar oftast bli roligt och man har chans att vinna en del coins om man är tillräckligt bra

OnT:Hur tycker ni Criscito står sig mot Constant, Radu och Martinho?
Citera
2013-11-01, 22:55
Medlem
Citat:
Styrkan lite medium, men starkare än vad statusen säger. Men grejen med han är att man kan dribbla sig förbi både 2-4 spelare utan att vara särskilt skillad och även kunna ta boll av motståndaren förvånansvärt lätt, körde han på 13 med men då sög han väldigt klumpig och slö men nu är hans acceleration och bollkontroll outstanding! Lite som en götse på anabola
Citera
2013-11-01, 22:57
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Styrkan lite medium, men starkare än vad statusen säger. Men grejen med han är att man kan dribbla sig förbi både 2-4 spelare utan att vara särskilt skillad och även kunna ta boll av motståndaren förvånansvärt lätt, körde han på 13 med men då sög han väldigt klumpig och slö men nu är hans acceleration och bollkontroll outstanding! Lite som en götse på anabola
tack för ett bra svar måste köpa honom då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in