2013-11-05, 21:54
Medlem
Asså är det meningen att en målvakt ska släppa in 6 mål på 6 skott? varav 4 utanför straffområdet där flera var ur dålig vinkel? Seriöst senaste tiden har jag haft otroligt stora målvaktsproblem.. Han släpper in allt!! (Sirigu)

Jag mötte en spelare som hade hela Real Madrid laget + några till... Jag ledde med 2-0 efter första... Han hade INGET... Sen i andra halvlek så börjar det med ett inlägg som når Ronaldo långt ifrån mål ur dålig vinkel (på sidan) och den går in?!!?

Sen börjar han skjuta... 4 skott utanför straffområdet.. 4 mål... inga returer... och avslutningen kör han inlägg nick bollen missar mål... Men där kommer Sirigu och boxar in den i mål?!?!? Asså vad i helvete? Vad har man en målvakt till ? :/ Jag kan ju lika bra köra med 11 utespelare om det ska vara så här!!

Önskat att jag spelat in det.. så man slipper "du försvar dåligt" eller något sånt bullshit.. skulle inte stått 2-0 till mig efter 45 om jag var dålig på o försvara..
Citera
2013-11-05, 22:09
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
råkade köpa en dubblett när min transferlista är full. Går det att lösa på nåt sätt så man slipper snabbsälja kortet?

tusen tack.
gå in från web appen så funkar det

bluxor pröva att köpa ny målvakt och se om det blir bättre
Senast redigerad av mikki1102 2013-11-05 kl. 22:14.
Citera
2013-11-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Asså är det meningen att en målvakt ska släppa in 6 mål på 6 skott? varav 4 utanför straffområdet där flera var ur dålig vinkel? Seriöst senaste tiden har jag haft otroligt stora målvaktsproblem.. Han släpper in allt!! (Sirigu)

Jag mötte en spelare som hade hela Real Madrid laget + några till... Jag ledde med 2-0 efter första... Han hade INGET... Sen i andra halvlek så börjar det med ett inlägg som når Ronaldo långt ifrån mål ur dålig vinkel (på sidan) och den går in?!!?

Sen börjar han skjuta... 4 skott utanför straffområdet.. 4 mål... inga returer... och avslutningen kör han inlägg nick bollen missar mål... Men där kommer Sirigu och boxar in den i mål?!?!? Asså vad i helvete? Vad har man en målvakt till ? :/ Jag kan ju lika bra köra med 11 utespelare om det ska vara så här!!

Önskat att jag spelat in det.. så man slipper "du försvar dåligt" eller något sånt bullshit.. skulle inte stått 2-0 till mig efter 45 om jag var dålig på o försvara..
Well... Man kan ju tycka att det är något som fattas i försvarsspelet om du släpper in sex mål. Även om det är långskott.
Citera
2013-11-05, 22:19
Bannlyst
Citat:

haha fan va sjukt xD :P aja hoppas de blir bättre XD XD
Citera
2013-11-05, 22:19
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
gå in från web appen så funkar det

bluxor pröva att köpa ny målvakt och se om det blir bättre

funkade, tusen tack!
Citera
2013-11-05, 22:20
Medlem
Citat:

Vad vill du att vi ska svara? "Synd, hoppas det vänder", "Du hade bara otur kompis! Nästa gång!" eller varför inte "Know that feel bro"?

Säger som föregående talare; Köp en annan målvakt. Ser inte nån annan lösning på problemet.
Är det ett Ligue 1 lag du kör med? Isåfall kan du testa Ruffier. Han har varit bra när jag mött honom iallafall!
Citera
2013-11-05, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Vad vill du att vi ska svara? "Synd, hoppas det vänder", "Du hade bara otur kompis! Nästa gång!" eller varför inte "Know that feel bro"?

Säger som föregående talare; Köp en annan målvakt. Ser inte nån annan lösning på problemet.

Man skulle ju även kanske kunna lära sig att försvara.. För hår dålig målvakten än är, så ska inte sex mål gå att släppa in. Framförallt inte under en halvlek
Citera
2013-11-05, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Man skulle ju även kanske kunna lära sig att försvara.. För hår dålig målvakten än är, så ska inte sex mål gå att släppa in. Framförallt inte under en halvlek
Akta dig böbben, vi vill inte utsätta han för fler p12-attacker. Som dem föregående har sagt, köp ny målvakt isåfall. Inte för att det kommer hjälpa dig i din situation-
Citera
2013-11-05, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Akta dig böbben, vi vill inte utsätta han för fler p12-attacker. Som dem föregående har sagt, köp ny målvakt isåfall. Inte för att det kommer hjälpa dig i din situation-

p12-attack? :O Sa ju bara åt killen att lära sig att försvara lite bättre
Citera
2013-11-05, 22:27
Bannlyst
Bästa argentinska lag för 500k på XBOX?
Citera
2013-11-05, 22:40
Medlem
megaman9s avatar
Citat:

http://www.futhead.com/14/squads/2137451/
Citera
2013-11-05, 22:42
Medlem
Citat:
Skulle undvika Argentina om jag var du, grymma IRL men i FIFA når dem inte riktigt hela vägen. Di Maria förstörs av sina H/H, vilket är otroligt tråkigt då han är grymt skön annars. Ytterbackarna ska vi inte ens snacka om, inte för att dem har några vidare mittbackar för den delen heller. Aguero + Lavezzi är dock mumma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in