Citat:
Ursprungligen postat av
Bluxor
Asså är det meningen att en målvakt ska släppa in 6 mål på 6 skott? varav 4 utanför straffområdet där flera var ur dålig vinkel? Seriöst senaste tiden har jag haft otroligt stora målvaktsproblem.. Han släpper in allt!! (Sirigu)
Jag mötte en spelare som hade hela Real Madrid laget + några till... Jag ledde med 2-0 efter första... Han hade INGET... Sen i andra halvlek så börjar det med ett inlägg som når Ronaldo långt ifrån mål ur dålig vinkel (på sidan) och den går in?!!?
Sen börjar han skjuta... 4 skott utanför straffområdet.. 4 mål... inga returer... och avslutningen kör han inlägg nick bollen missar mål... Men där kommer Sirigu och boxar in den i mål?!?!? Asså vad i helvete? Vad har man en målvakt till ? :/ Jag kan ju lika bra köra med 11 utespelare om det ska vara så här!!
Önskat att jag spelat in det.. så man slipper "du försvar dåligt" eller något sånt bullshit.. skulle inte stått 2-0 till mig efter 45 om jag var dålig på o försvara..
Vad vill du att vi ska svara? "Synd, hoppas det vänder", "Du hade bara otur kompis! Nästa gång!" eller varför inte "Know that feel bro"?
Säger som föregående talare; Köp en annan målvakt. Ser inte nån annan lösning på problemet.
Är det ett Ligue 1 lag du kör med? Isåfall kan du testa Ruffier. Han har varit bra när jag mött honom iallafall!