2013-11-01, 21:56
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Ja, det är klart man ska kunna ta ett jobb som modell eller dansare men nu förmedlas ju inte särskilt många såna jobb via arbetsförmedlingen.
Jag skulle nog vilja påstå att inga av dessa jobb förmedlas via arbetsförmedlingen, och det skulle inte förmedlas till bordeller heller. Det blir ett icke-problem i praktiken.

Citat:
Club Harem är Stockholms sexigaste och syndigaste herrklubb.

Vi söker tjejer i alla åldrar men du måste ha fyllt 18 år.
Är du intresserad av ett välbetalt, spännande och glamoröst arbete tveka inte att höra av dig till oss. Vi är ett bra tjejgäng.

Du ska tycka om att dansa, vara social och utåtriktad.

Hos oss får du all hjälp och utbildning du behöver!

Du behöver ingen tidigare erfarenhet inom branschen.

Kontakta oss så får du mer information.

Beskriv dig själv kort och skicka med några bilder så hör vi av oss inom kort.

Låter ju kanon och hur enkelt som helst, men jag har aldrig hört att arbetsförmedlingen hänvisar tjejer till Club Harem, har du? Jag ser inte inte problemet med att någonting får lov att existera bara för att arbetsförmedlingen inte tvingar en att ta dessa jobb. Det är ju bara i ditt huvud det inte går ihop men i praktiken är det heller inga problem med bordeller. Jag ser i alla fall inte problemet eller argumentet med uteblivande bidrag för att man inte vill ta dessa jobb.
Citera
2013-11-01, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Jag skulle nog vilja påstå att inga av dessa jobb förmedlas via arbetsförmedlingen, och det skulle inte förmedlas till bordeller heller. Det blir ett icke-problem i praktiken.

Låter ju kanon och hur enkelt som helst, men jag har aldrig hört att arbetsförmedlingen hänvisar tjejer till Club Harem, har du? Jag ser inte inte problemet med att någonting får lov att existera bara för att arbetsförmedlingen inte tvingar en att ta dessa jobb. Det är ju bara i ditt huvud det inte går ihop men i praktiken är det heller inga problem med bordeller. Jag ser i alla fall inte problemet eller argumentet med uteblivande bidrag för att man inte vill ta dessa jobb.
Så hur ska män som ingen frivilligt vill ligga med få ligga om ingen ska vara tvungen att ta jobbet?

Eller kvinnor, för den delen.
Senast redigerad av Noola 2013-11-01 kl. 22:07.
Citera
2013-11-01, 22:09
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Så hur ska män som ingen frivilligt vill ligga med få ligga om ingen ska vara tvungen att ta jobbet?
Varför förutsätter du att det finns män som ingen vill ligga med? Smaken är ju som baken, och det finns alltid folk som tar ann dessa män. Många kvinnor är ju tillsammans med gamla gubbar för att de är förmögna, så det är nog inga problem att knulla en mindre attraktiv kille mot betalning. Eller?
Citera
2013-11-01, 22:12
Medlem
Citat:
Hahahah, ja det kan man fråga sig. Där har prostitutions-förespråkarna en hård nöt och knäcka.
Citera
2013-11-01, 22:15
Medlem
Citat:
Varför förutsätter du att det finns män som ingen vill ligga med? Eller?
Har du lyckats missa alla män som sitter och vräker ur sig hat mot kvinnor här i tråd efter tråd pga att de aldrig får ligga? De vill ha prostitution lagligt för att kunna få ligga. Hur ska det då kunna bli en verklighet om ingen ska tvingas in i prostitution?
Citera
2013-11-01, 22:18
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
Har du lyckats missa alla män som sitter och vräker ur sig hat mot kvinnor här i tråd efter tråd pga att de aldrig får ligga? De vill ha prostitution lagligt för att kunna få ligga. Hur ska det då kunna bli en verklighet om ingen ska tvingas in i prostitution?
Du menar att frivillig prostitution inte existerar?
Citera
2013-11-01, 22:21
Medlem
Citat:
Varför förutsätter du att det finns män som ingen vill ligga med? Smaken är ju som baken, och det finns alltid folk som tar ann dessa män. Många kvinnor är ju tillsammans med gamla gubbar för att de är förmögna, så det är nog inga problem att knulla en mindre attraktiv kille mot betalning. Eller?
Det framgår av tråden. En del är tvungna att våldta för att de inte får ligga. En del startar krig för att de inte får tömma. Alla som inte är inte vackra och har sociala skills skulle få ett drägligt liv om det fanns bordeller. Bordeller skulle rädda liv.

Hur skulle de bli hjälpta att det fanns bordeller om ändå ingen skulle vara tvungen att ligga med dem? Varför skulle tjejer som aldrig skulle ligga med dem frivilligt göra det frivilligt bara för att det fanns bordeller?
Citera
2013-11-01, 22:34
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Det framgår av tråden. En del är tvungna att våldta för att de inte får ligga. En del startar krig för att de inte får tömma. Alla som inte är inte vackra och har sociala skills skulle få ett drägligt liv om det fanns bordeller. Bordeller skulle rädda liv.

Hur skulle de bli hjälpta att det fanns bordeller om ändå ingen skulle vara tvungen att ligga med dem? Varför skulle tjejer som aldrig skulle ligga med dem frivilligt göra det frivilligt bara för att det fanns bordeller?
För att de får betalt.
Citera
2013-11-01, 22:40
Medlem
Citat:
För att de får betalt.
Ja men det får de ju ändå. Det är ju bara att säga att man föredrar att bli försörjd av skattebetalarna.
Citera
2013-11-01, 22:42
Medlem
thewellovedones avatar
Jag är helt emot prostitution i alla former och jag är helt orubblig på den punkten. Flashbackmännen är offer för sin ohämmade sexualitet, de resonerar som diabetiker där sex är insulinet och får de inte sitt "insulin" hela tiden så svimmar de av och begår självmord . Jag tycker inte synd om varken TS eller några av hans gelikar för det finns det ingen som helst anledning till.
Senast redigerad av thewellovedone 2013-11-01 kl. 22:45.
Citera
2013-11-01, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Jag är helt emot prostitution i alla former och jag är helt orubblig på den punkten. Flashbackmännen är offer för sin ohämmade sexualitet, de resonerar som diabetiker där sex är insulinet och får de inte sitt "insulin" hela tiden så svimmar de av och begår självmord . Jag tycker inte synd om varken TS eller några av hans gelikar för det finns det ingen som helst anledning till.

Så du tycker inte att man ska få sälja sex? Även om alternativet är svält? Du låter som en snål jude som inte vill att vita västerländska människor ska få göra som de vill. De ska bara gör som Du Vill.
Citera
2013-11-01, 22:48
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ja men det får de ju ändå. Det är ju bara att säga att man föredrar att bli försörjd av skattebetalarna.
Jo men av skattebetalarna kanske du får 4000kr att leva på för en månad medan som prostituerad kanske du får 30k+. Eller du vill också mena att frivillig prostitution inte existerar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in