2013-10-28, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cammen3
Det är på samma sätt som Comviq och Halebop, de behöver spara in på något och telefonkundtjänst kostar ganska mycket om man ska kunna hålla nere svarstiderna osv.

Men va fan DU gör ju jobbet DVS ljuger så det står härliga till värsta pajasen i denna tråd!

Hallon är ett RUTTEN SKIT FÖRETAG som alla bör hålla sej långt ifrån om man vill ha en fungerande mobil!
Citera
2013-10-28, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anoYmous
Hallon är ett RUTTEN SKIT FÖRETAG som alla bör hålla sej långt ifrån om man vill ha en fungerande mobil!

Hallon är inget företag eller operatör och dina åsikter säger inte mycket. Beskriv vad som har krånglat, varför du upplever hallon som "ett RUTTEN SKIT FÖRETAG".

Du får även gärna utveckla på vilket sätt jag, enligt dig, ljuger?
Citera
2013-10-28, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cammen3
Hallon är inget företag eller operatör och dina åsikter säger inte mycket. Beskriv vad som har krånglat, varför du upplever hallon som "ett RUTTEN SKIT FÖRETAG".

Du får även gärna utveckla på vilket sätt jag, enligt dig, ljuger?

Din jävla tönt har du inte ens kurage att medge att du får betalt för att ljuga djävla fjant lämna nu tråden ifred!!

Dej skulle jag inte ens fråga om vägen till........
Citera
2013-10-28, 21:31
Medlem
Citat:
Din jävla tönt har du inte ens kurage att medge att du får betalt för att ljuga djävla fjant lämna nu tråden ifred!!

Jag jobbar inte på Hi3G Access, eller åt 3 eller Hallon eller något företag som har samarbete/kontakt osv med dem. Hade jag gjort det, hade jag kunnat hjälpa till på andra sätt.

Det är ju också trevligt om vi håller en bättre ton gentemot varandra. Du är självklart välkommen att tro vad du vill - men om du tror att jag jobbar på Hi3G Access, åt 3 eller Hallon tror du fel.
Citera
2013-10-28, 21:56
Medlem
gsminfos avatar
Citat:

Ta det lugnt och läs det han skriver istället. Cammen3 har oftast innehåll i sina inlägg. Kom med sakfakta om det du är missnöjd med, så kan vi diskutera det.
Citera
2013-10-29, 14:59
Medlem
cavvemans avatar
Det här var ju lite småironiskt. Jag skaffade mig hallon i lördags, valde att flytta mitt nummer till hallon också.
Idag kom simkortet, men eftersom jag bor ute på skånska landsbygden så hade jag givetvis ingen täckning pga Simone
Tur att man hade ett oanvänt kontantkort från Telenor fortfarande i sin förpackning

Kunde valt bättre tajming för bytet mot hallon. Men i lördags så visste man inte speciellt mycket om stormen visserligen.
Citera
2013-10-30, 06:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cavveman
Det här var ju lite småironiskt. Jag skaffade mig hallon i lördags, valde att flytta mitt nummer till hallon också.
Idag kom simkortet, men eftersom jag bor ute på skånska landsbygden så hade jag givetvis ingen täckning pga Simone
Tur att man hade ett oanvänt kontantkort från Telenor fortfarande i sin förpackning

Kunde valt bättre tajming för bytet mot hallon. Men i lördags så visste man inte speciellt mycket om stormen visserligen.

Men telenor funkade trots simone?
Citera
2013-10-30, 06:40
Medlem
cavvemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Men telenor funkade trots simone?

Den funkade ja. Och det trots att det på telenors driftkarta skulle vara röd färg hos mig, dvs obefintlig täckning i praktiken.

Så nu är det bara invänta på att 3 ordnar till med sina master så att man kan använda sitt hallon.
Och det kan ju dröja...
Citera
2013-10-31, 10:26
Bannlyst
Hahhaha får ingenting utav hallon.. Spenderar inte ens 99 kr per månad
Citera
2013-11-01, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik.N
Hahhaha får ingenting utav hallon.. Spenderar inte ens 99 kr per månad

Vad använder du då?
Citera
2013-11-01, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Vad använder du då?

Halebop kontantkort.
Citera
2013-11-02, 08:22
Medlem
cavvemans avatar
Såja, nu när det mesta är reparerat efter Simone så kan jag uttala mig om Hallon.
Samtalskvalitet 5/5
Täckning mitt ute på skånska landsbygden 4/5
Surfhastighet 5/5

Kortfattat så fungerar det kanonbra. Även om jag befinner mig mitt ute i ingenstans(skånsk synvinkel). Fungerar faktiskt bättre än Telia, de har i praktiken ingen täckning härute av någon underlig anledning.

Värt att behålla ja.
Hallon 99 kronor, är det lika lönt som Telenor Fri för 150?

Svårt att säga, de riktar sig liksom mot olika kunder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in