2013-10-30, 18:09
Medlem
Serio bitear massa.
Citera
2013-10-30, 22:18
Medlem
VonBongs avatar
Alla bajtar, shit vilket gidder om de.
Citera
2013-10-31, 09:40
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Alla bajtar, shit vilket gidder om de.
Helt sant, men det blir ju jävligt pinsamt om man själv uppenbart gör det sen hate:ar på andra pga bajt...
Citera
2013-10-31, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
BST har nog bombat i varje ort i hela Sthlm..
Och? Deras grejer ser inte bra ut. Hade dem kombinerat kvalitet med kvantitet så kan vi ta en diskussion.
Citera
2013-10-31, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Och? Deras grejer ser inte bra ut. Hade dem kombinerat kvalitet med kvantitet så kan vi ta en diskussion.

Diskussionen existerar redan om du fortsätter läsa efter mitt inlägg. Om du även hade läst inlägget jag citerade så skulle du förstå att mitt inlägg inte hade någon värdering alls utan var helt saklig då vi diskuterade geografisk spridning..
Citera
2013-10-31, 22:26
Medlem
stalliones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
Någon som diskuterats alldeles för lite här är ju Spacey. Vem fan är det? Inget crew har han/hon? Riktigt fin stil och fina spots. Tillsammans med honey+gimp och nu på senare tid Rask/Rasc gör de innerstan till en mycket trevligare plats!

Såg en Dyster i samband med en Spacey, samma stil samma penna osv. Om det är samma gamla Dyster som nu kör Spacey samt den tidigare Rask som börjat igen, ja då kommer garanterat innerstan bli en trevligare plats igen. Spekulationer givetvis men stämmer det blir jag besviken om jag inte får se en ny gorilla snart
Citera
2013-10-31, 22:48
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decieversyndrome
Det är inte en etablerad konstform. I så fall hade vi väl haft en lagligt i parker och vår kringmiljö och gallerierna hade väl varit fulla av denna konst.

Kan du utveckla till varför det skulle vara skrattretande? I rika områden så bor det mestadels vita människor till en ganska hög procentandel. Dessa vanliga tattare har inte direkt så mycket att göra i dessa områden utan vanligtvis hemma i hooden där kriminalitet och övriga slödder fasoner är en del av vardagen. Så tänker jag, hur tänker du? Att det är Mohammed som är och klottrar? Knappast skulle jag säga utan det här verkar ju vara misslyckade vita ungdomar som förmodligen är arbetarklass men som ändå bor bättre än vanligt.

Vet du vad tunnelbana är för något? Där har du ditt svar. F.ö. så är det skillnad på att vara etablerad och ACCEPTERAD. Tror det är det senare ordet du söker i det här sammanhanget faktiskt.
Citera
2013-11-01, 09:25
Medlem
Argzons avatar
Har noterat att någon har börjat sätta ett fult äckligt frågetecken efter ARG's tags runt om i stan, vafan?

Jönköping pratar jag om.
Citera
2013-11-01, 11:59
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Grejen med Serio är väl att han vill provocera folk. Därav all bait. Han la väl upp en bild där han skissat HONIE&GIMP mm och skrev att han övar nya stiler?
Citera
2013-11-01, 14:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon
Har noterat att någon har börjat sätta ett fult äckligt frågetecken efter ARG's tags runt om i stan, vafan?

Jönköping pratar jag om.

Ja det är väl några snorungar som tycker det är roligt. Typ som ''U mad'' därav frågetecknet.
Citera
2013-11-01, 14:58
Medlem
muntiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argzon

Jönköping pratar jag om.
Sett det också, även lagt till ÄR DU innan... Påtal om ARG, de/han har faktiskt bombat jävligt mycket. Såg t.o.m en liiiten liten ARGtag gjord med bläckpenna i ett ödehus långt ifrån city. Jag har dock aldrig sett några pieces eller throws
Citera
2013-11-01, 15:07
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntii
Sett det också, även lagt till ÄR DU innan... Påtal om ARG, de/han har faktiskt bombat jävligt mycket. Såg t.o.m en liiiten liten ARGtag gjord med bläckpenna i ett ödehus långt ifrån city. Jag har dock aldrig sett några pieces eller throws

Argzon = ARG tag, måste vara samma person thihihihih
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in