2013-09-25, 01:21
Medlem
Muppar! Martha är ju tillsammans med Johanna Frisk, som även hon spelar i Tyresö.
Citera
2013-09-26, 22:17
Medlem
Undrar vem det är som är Mupp här.. Var ett tag sen det tog slut mellan Marta och Johanna Frisk, Frisk är ihop med en kille nu, och Marta med Bouqete. Dessutom är det slut mellan Malin A och Lotta S sen snart 2 år..Malin är gravid nu.
Citera
2013-10-18, 00:46
Medlem
Verkar som att många av dessa "fotbollsspelare" är väldigt lättfotade och sällan
går utan sällskap. Precis som hela flashback har anat.
Citera
2013-10-31, 22:58
Medlem
Dislikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChedgarBatikhesten
Ingvild Stensland var väl i Lyon förut - kanske att Lotta knullade henne också?

Ordet knulla känns främmande när flator har sex. Innebär inte själva känslan av ordet att man stoppar in sitt organ i någon eller att någon stoppar in sitt organ i en själv. Tror inte alla flator äger dildosar. Om någon frågar mig om jag knullade tjejen som jag träffade på krogen så svarar jag -nej vi knullade inte men vi hade sex, jag blev avsugen och därefter fick jag slicka bäver.
Citera
2013-11-01, 13:28
Medlem
Zikniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andersmalmoe
Undrar vem det är som är Mupp här.. Var ett tag sen det tog slut mellan Marta och Johanna Frisk, Frisk är ihop med en kille nu, och Marta med Bouqete. Dessutom är det slut mellan Malin A och Lotta S sen snart 2 år..Malin är gravid nu.

Vad vets mer? En lesbian som omvänts eller bara "prova på" tidigare?

Malins graviditet -- insemination eller bögkompis?
Citera
2013-11-12, 18:34
Medlem
Man kan vända på TS: vilka svenska damspelare är inte lesbiska.
Citera
2013-11-12, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haringetliv
Man kan vända på TS: vilka svenska damspelare är inte lesbiska.

Tror det blir en ganska tom tråd då faktiskt, vi får fortsätta diskutera lebben tycker jag
Citera
2013-11-14, 17:14
Medlem
I "Nordegren Och Epstein" häromdagen diskuterades ju ämnet och där kan man ju 14:40 in iaf få intrycket av att Kosovare skulle vara lesbisk, förutsatt att hon som intervjuas har full koll på det.

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/280761?programid=4058
Citera
2014-01-14, 11:08
Medlem
Ostpungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moki
I "Nordegren Och Epstein" häromdagen diskuterades ju ämnet och där kan man ju 14:40 in iaf få intrycket av att Kosovare skulle vara lesbisk, förutsatt att hon som intervjuas har full koll på det.

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/280761?programid=4058

Inte Kosovare...
Citera
2014-02-14, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankia
Den ende som kan "grönmarkeras" är väl Nilla Fischer som har pojkvän. Resten måste nog "svartmarkeras" och "gråmarkeras".

.

Haha, du är ute och reser. Nilla Fischer blev proffs i somras och ett av villkoren var att hon och FLICKVÄNNEN skulle kunna gifta sig i Sverige under säsongen.

Hedvig Lindahl och Jessica Landström är också lesbiska.
Citera
2014-03-09, 19:34
Medlem
Nilla Fischer är råflata!! Man behöver inte ens fråga henne. Hennes framträdande i teve för en stund sedan säger allt...
Citera
2014-03-09, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syringa
Nilla Fischer är råflata!! Man behöver inte ens fråga henne. Hennes framträdande i teve för en stund sedan säger allt...

Ja det står stämplat i pannan på henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in