2013-10-31, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Har jag fel nu eller sjöng inte Djurgården nåt i stil med: "Mörda Banguras barn tjalalalala" i höstderbyt 2010 ett par dagar efter att Banguras fru fått missfall? Bangura som förövrigt inte ens spelade matchen pga detta.

Osmakligt minst sagt..
Haha, ja som Salorm påpekade var det tvärtom.

Var det så att gårdarna svarade med 'mörda Banguras barn' på det? Isåfall var det helt klockrent. Hade jag också gjort.
Citera
2013-10-31, 01:59
Medlem
Gneegers avatar
Tycker att GAIS ramsa mot ÖSK nu i helgen var lite rolig med tanke på vad som hände dagen innan match (https://www.flashback.org/t2246931).
Gick typ "Ni bara sjunger under bilen, sjunger under bilen".

Sen "Det var Kenta som bajsa" mot Hammarby var också lite småelakt, men mer komiskt
Senast redigerad av Gneeger 2013-10-31 kl. 02:05.
Citera
2013-10-31, 02:15
Medlem
I all sin enkelhet gillar jag "Stick från stan, Dildo-Jan!" som ekade på Hovet i en klassisk match för några år sedan. Om någon mot förmodan har missat det, så var det efter att en film med Jan Houkko spridits där han tydligen pillar sig i 2an med en dildo. Ramsan ackompanjerades dessutom av ett dildo-regn och klacken hade en uppblåsbar jättekuk.

http://www.expressen.se/sport/hockey...-av-aiks-fans/
http://www.expressen.se/sport/kronik...bing-jag-sett/

Är det någon förresten som minns hur Björn Runström-ramsan som sjöngs -06 gick? Något i stil med

Björn Runström, kvinna eller man?
blommor i sitt hår,
vårdar sina tår

Sjukt osäker på rad 3-4..

Fy fan vad det skulle spåra om en motståndarklack skulle få för sig att sjunga Turina-ramsan som någon skrev här ovan. Blir riktigt lack bara av att läsa den. Smuts-bajen kan gott stanna i superettan ett bra tag till!
Senast redigerad av tertep 2013-10-31 kl. 02:17.
Citera
2013-10-31, 11:32
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Haha, ja som Salorm påpekade var det tvärtom.

Var det så att gårdarna svarade med 'mörda Banguras barn' på det? Isåfall var det helt klockrent. Hade jag också gjort.
Mjo, men du och sympati för döda människor har vi redan avhandlat.
Citera
2013-10-31, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Grymt förbannade är väl att ta i men viss skillnad på internramsor på supporterbussar och öppna banderoller på en fullsatt arena.

Men om "Dagen vi möter gnaget tar den förhoppningsvis fäste." så är ju även det inför öppna öron på en fullsatt arena.

Kan ju tillägga att jag inte har problem med nidramsor, men man får inte vara känsliga om andra gör det.
Citera
2013-10-31, 13:25
Medlem
thejams avatar
Har säkert varit uppe 1000 gånger i denna tråden innan, men måste ändå nämna Bajens "Sopa, idiot bondjävel, Lee Baxter!" när motståndarna har utspark.

Herr Baxter är nog måttligt road.
Citera
2013-10-31, 13:33
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thejam
Har säkert varit uppe 1000 gånger i denna tråden innan, men måste ändå nämna Bajens "Sopa, idiot bondjävel, Lee Baxter!" när motståndarna har utspark.

Herr Baxter är nog måttligt road.
Jo Lee gråter sig nog till sömns varje natt för att Bajen sjunger sådana hemskheter då de möter Varberg, Östersund och andra storheter i Superettan.
Citera
2013-10-31, 13:42
Medlem
ArneIIIs avatar
Lee gråter över andra saker med tanke på hans far som är...
Citera
2013-10-31, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tertep
Fy fan vad det skulle spåra om en motståndarklack skulle få för sig att sjunga Turina-ramsan som någon skrev här ovan. Blir riktigt lack bara av att läsa den. Smuts-bajen kan gott stanna i superettan ett bra tag till!
Vad glad jag blir, nu eggar du ju bara upp mig när du säger sådär!

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Mjo, men du och sympati för döda människor har vi redan avhandlat.
Äh, om gnaget är så korkade att man kör "Mörda ett djurgårdsbarn" i det läget är man jävligt naiv om man inte kan vänta sig ett gensvar i form utav referens till Bangura Juniors dödsfall.
Fast nu är ju Bangura hatad i gnagetled så då är det inte lika kul att köra den.
Kan inte typ Tjernström förlora ett barn?

Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Men om "Dagen vi möter gnaget tar den förhoppningsvis fäste." så är ju även det inför öppna öron på en fullsatt arena.

Kan ju tillägga att jag inte har problem med nidramsor, men man får inte vara känsliga om andra gör det.
Jag har inte påstått att jag inte har dubbelmoral i det här fallet.

Hade jag fått välja mellan att andra lag hånar våra döda samt vi gör samma sak tillbaka eller att de döda respekteras i tystnad väljer jag det förstnämnda. Hets är bra.
Citera
2013-10-31, 14:03
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Lee gråter över andra saker med tanke på hans far som är...
Utveckla gärna.
Citera
2013-10-31, 14:30
Medlem
thejams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Jo Lee gråter sig nog till sömns varje natt för att Bajen sjunger sådana hemskheter då de möter Varberg, Östersund och andra storheter i Superettan.

Mer att hans namn har använts som skälsord i många herrans år.
Citera
2013-10-31, 16:03
Medlem
Marskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thejam
Mer att hans namn har använts som skälsord i många herrans år.
Sopa, idiot bondjävel, Lee Baxter! Hemska skällsord där ja. Att Lee skulle ta illa upp över att ni "smädar" honom med sådana kraftuttryck är nog mer ett uttryck över Bajens förmåga att ta sig själv på för stort allvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in