2013-10-31, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Bara jag som tappar kontakten med servrarna heeeeeela tiden?
Jag gör också de Först en match jag ledde med 1-0 i 60e, och vips kontakten bröts. Sen så ledde jag med 2-1 i 82e och vips, kontakten bröts
Jävla störande. Har dock aldrig haft problem med detta innan.
Citera
2013-10-31, 14:08
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Jag gör också de Först en match jag ledde med 1-0 i 60e, och vips kontakten bröts. Sen så ledde jag med 2-1 i 82e och vips, kontakten bröts
Jävla störande. Har dock aldrig haft problem med detta innan.
Ellerhur! Sitter på 100/100 så anslutningen ska ju inte vara något problem..

E: Ibarbo är ganska så sjuk. 9 mål på 4 matcher.
Citera
2013-10-31, 14:09
Bannlyst
Citat:

Blir ju aningen svårare att gå upp i divisioner då också när man inte får spela klart sina matcher..
Citera
2013-10-31, 14:10
Medlem
Bruunkens avatar
Har just nu denna man i laget, hade ett Bundesliga lag, vann jäkligt mycket med det men hade helt ärligt inte så jäkla kul med det. http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=e50sbin0bjez:360

SKulle uppskatta enormt om någon kreativ squadfanatiker kunde hjälpa mig med laget. Har inge krav förutom att jag väldigt gärna skulle vilja lira med Schweini. Bortsett från det säger jag bara: Surprise me.

EDIT: Budget, 220k.
Citera
2013-10-31, 14:15
Medlem
bajen-95s avatar
Någon som har testat Schweinsteiger, Lewandowski eller Reus? Är dom värda sitt pris? Såhär ser min trupp ut idag: http://www.futhead.com/14/squads/1909538/
Funderar på att sälja T. Silva för att snabbare kunna ha råd med någon av dom ovan.
Citera
2013-10-31, 14:16
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Blir ju aningen svårare att gå upp i divisioner då också när man inte får spela klart sina matcher..

Citat:

E: Ibarbo är ganska så sjuk. 9 mål på 4 matcher.

Detta hjälper till viss del, uppkopplingshastighet är inte allt. Däremot så räddar det er inte från de gånger EA fuckar upp, men ni kan säkert halvera avbrotten på detta sätt.

http://support.xbox.com/sv-SE/xbox-live/connecting/network-ports-used-xbox-live
Citera
2013-10-31, 14:33
Medlem
Fick inget svar förra gången så frågar igen, någon som kan sätta ihop ett lag med falcao i budget 200k
Citera
2013-10-31, 14:33
Medlem
Byggde snabbt ett lag runt Aguero (rätt medelmåttigt PL, Coutinho osv) då jag tröttnade på mitt franska, körde först en snabb match och det blev 0-0, inte alls imponerad av honom. Matchen efter ligger jag under 0-1 i 80, och Ben Arfa har bollen på högerkanten, springer och dribblar av en, drar inlägg med vänstern och Aguero gör en (halv) bicicleta, dvs att han ligger i luften ungefär, precis som Zlatan gjorde i PSG för ett tag sen, 2 minuter senare drar han ett långskott i krysset och assisterar Jovetic
Citera
2013-10-31, 14:34
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Skit i Remy för Jovetic är en målmaskin.

Fellaini har jag som CDM och han har gjort 8mål på 31 matcher hittills och det har mest varit på hörnor men han är grym som CDM för han är hela tiden med och bryter motståndarens anfall.

Sen så är hans passningar helt ok men ingen spelare man ska hålla på att dribbla med utan han är bara där för att stoppa motståndaren och det gör han riktigt bra.

Laget är det bästa jag spelat med, någonsin.

Mina första tre matcher jag vunnit med 2-0 2-0 & 5-0.

Ska testa byta ut Remy nu, inte gjort ett mål och är rätt oduglig. Jovetic in!
Citera
2013-10-31, 14:48
Medlem
Kan inte alla bara köra med King Fahd Arena istället för alla europeiska arenor där det regnar i varannan match? Tror att 80% av alla mina förluster är när det har regnat, och det är ju inte ens roligt att spela i det.
Citera
2013-10-31, 14:50
Bannlyst
Ett regnigt Emirates + svart boll= given torsk
Citera
2013-10-31, 14:52
Medlem
gurka5OOs avatar
Spelade några matcher första dagarna. Var inte speciellt såld på spelet då, körde 2 matcher nu. Fyfan vilka tråkiga matcher. Förlorade första med 2-0 och båda kom från hörnor. Andra med 3-0 alla 3 från inlägg. Eftersom att dribbla och vända sig är omöjligt så körde båda snubbarna jag mötte inläggstaktiken. Och i slutet så började även jag spamma inlägg eftersom dribblingarna var så ineffektivt.

Jesus vilket tråkigt spel. Är inte kul för fem öre, tar nog en paus i några måndader nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in