Citat:
Problemet i Finland är att de följer exakt samma nyliberala politik som vi gör i Sverige, där arbetarklassen gång på gång får stå tillbaka för att överklassen ska göra mer vinst. Jag länkade ju artikeln där de beskriver hur de måste dra ner på välfärden och höja pensionsålder och förkorta barnledigheten bland annat. Även fast produktiviteten är högre än någonsin. Detta sker samtidigt som de inte haft någon invandring att tala om, de har exakt samma problem. Ok, felstavning i hastigheten. Du kan säkert hitta andra om du vill ha något meningslöst att hacka ner på istället för att använda sakargument. Du svarade inte på argumentet min förra post så jag tar det igen: Däremot går en inte oansenlig del av våldsvänstern i högstadiet och håller inte på med några djupare ekonomiska resonemang. Dessutom är de inte sällan rika själva. De misshandlar och vandliserar eftersom de tycker detta är häftig och spännande.
https://www.flashback.org/sp45881796
Oklart vad som skulle vara problemet med Finland. Brottsligheten sjunker dramatiskt till skillnad från i Sverige där den exploderar dramatiskt. Sverige rasar i internationella studentutvärderingar medan Finland är i världstoppen. Finlands framtid är ljus medan Sveriges är kolmörk.
https://www.flashback.org/sp45881796
Oklart vad som skulle vara problemet med Finland. Brottsligheten sjunker dramatiskt till skillnad från i Sverige där den exploderar dramatiskt. Sverige rasar i internationella studentutvärderingar medan Finland är i världstoppen. Finlands framtid är ljus medan Sveriges är kolmörk.
Enda anledningen till att deras skolresultat har blivit bättre än Sveriges är för att de inte genomförde den nyliberala friskolereformen som Sverige gjorde, de höll kvar vid den gamla offentliga modellen som Sverige hade innan borgarna införde friskolor och lät riskkapitalister göra mångmiljardvinster på våra skattepengar.
De allvarliga våldsbrotten i Sverige sjunker: http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.2133148-allvarliga-valdsbrotten-minskar-i-sverige
Citat:
Det var det, jag gav flera exempel på attacker mot arbetarrörelsens organisationer i Sverige. Man har till och med mördat fackliga företrädare inom SAC. Även utfört bombdåd mot SAC.
Detta var inte fråga om att ha "attackerat något arbetarmöte" vilket är vad du skrev. Detta inträffade för övrigt för 14 år sedan. Svenska islamister har försökt utföra attacker i Sverige och Danmark de senaste åren.
Citat:
Fast detta är ju bara dina egna fantasier, du kan inte ge mig några konkreta bevis på att svensk fascism är på uppgång, ni samlar max 200 personer på era marscher idag mot för över 1000 personer för fem år sedan.
Aktiviteter och partimedlemmar exploderar. En liknande utveckling finns för SMR de senaste åren.
Att man inte håller några gemensamma manifestationer säger inget om styrkan. Att våldet försvunnit beror på att skinnskallarna försvunnit vilket är bra. Kan dessutom spegla mindre försvarsvåld mot attacker av allt svagare vänsterextremister.
Att man inte håller några gemensamma manifestationer säger inget om styrkan. Att våldet försvunnit beror på att skinnskallarna försvunnit vilket är bra. Kan dessutom spegla mindre försvarsvåld mot attacker av allt svagare vänsterextremister.
Ni är inte ens kapabla att försvara er mot RF, hur ska ni då kunna ta över Sverige?