2013-10-31, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Langsdale
Detta http://www.futhead.com/14/squads/1906358/

Eller

Detta http://www.futhead.com/14/squads/1906204/

Jag spelar med mycket passningar med djupledsspel så tänk på det, så vilket skulle ni kört med?
Lätt alternativ 2. Du kommer ha roligare med det laget och så har du några killar där som verkligen kan skjuta men köp Cech i mål.
Citera
2013-10-31, 12:52
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Lätt alternativ 2. Du kommer ha roligare med det laget och så har du några killar där som verkligen kan skjuta men köp Cech i mål.

Okej, Cech in alltså. Är också lite mer inne på PL-laget, så blir nog det när även du tycker så. Tack för rådet
Citera
2013-10-31, 12:55
Medlem
Citat:
Detta http://www.futhead.com/14/squads/1906358/

Eller

Detta http://www.futhead.com/14/squads/1906204/

Jag spelar med mycket passningar med djupledsspel så tänk på det, så vilket skulle ni kört med?

Båda är lika svettiga men skulle personligen valt PL då du iaf har en 5* skiller.
Citera
2013-10-31, 13:07
Medlem
Citat:
Okej, Cech in alltså. Är också lite mer inne på PL-laget, så blir nog det när även du tycker så. Tack för rådet
Jag spelar själv med ett PL-lag efter att ha testat massa olika nationer och ligor men vill inte byta än eftersom jag vinner mycket nu.

Jovetic är en favorit efter att ha testat typ varenda ST i PL förutom IF Aguero och IF RVP.

Sen så är Nani och Schurrle kungar i mitt lag, dom är sköna att dribbla med och har tunga skott.

Här är några spelare jag tycker du borde testa: Vidic, Fellaini och Jovetic (34mål på 29 matcher) dom är inte dyra så ge dom en chans.
Senast redigerad av ACM81 2013-10-31 kl. 13:10.
Citera
2013-10-31, 13:12
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Jag spelar själv med ett PL-lag efter att ha testat massa olika nationer och ligor men vill inte byta än eftersom jag vinner mycket nu.

Jovetic är en favorit efter att ha testat typ varenda ST i PL förutom IF Aguero och IF RVP.

Sen så är Nani och Schurrle kungar i mitt lag, dom är sköna att dribbla med och har tunga skott.

Här är några spelare jag tycker du borde testa: Vidic, Fellaini och Jovetic (34mål på 29 matcher) dom är inte dyra så ge dom en chans.

Jovetic tänkte jag faktiskt köra med istället för Remy men kände att jag måste testa Mr.Svett först. Är Fellaini bra? Hur är det att passa med honom samt hans bollkontroll?!
Citera
2013-10-31, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Hur mycket tid lägger ni ner på trejding?

Inte en sekund, tycker det är svintråkigt. Vill bara bygga ihop och spela med roliga lag och spelare, så därför har jag köpt MS Points och packs..
Citera
2013-10-31, 13:30
Medlem
Citat:
Jovetic tänkte jag faktiskt köra med istället för Remy men kände att jag måste testa Mr.Svett först. Är Fellaini bra? Hur är det att passa med honom samt hans bollkontroll?!
Skit i Remy för Jovetic är en målmaskin.

Fellaini har jag som CDM och han har gjort 8mål på 31 matcher hittills och det har mest varit på hörnor men han är grym som CDM för han är hela tiden med och bryter motståndarens anfall.

Sen så är hans passningar helt ok men ingen spelare man ska hålla på att dribbla med utan han är bara där för att stoppa motståndaren och det gör han riktigt bra.
Citera
2013-10-31, 13:46
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Han är helt ok, lite tafflig emellanåt mest pga sin storlek. Paulinho, tiote och ramires är värda att testa också. Gillade inte if baines ett dugg, seg, jobbade inte hem + att man hela tiden försöker kötta långskott med honom. Koschielny och clichy är riktigt bra iår med!
Citera
2013-10-31, 13:51
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Någon som spelat med Özil?
Jag har. Spelade honom som CAM i 4-2-2-2. Där funkade han inte alls. Kom ut på kanten för mycket och han är för långsam för att spela där. Flyttade in honom i mitten i en 4-2-3-1 med tre CAMs och där gick det bättre. Han är dock, enligt mig, inte värd priset. Jag sålde honom och spelade med Rosicky istället som var mycket bättre. Özils 2 star weakfoot lyser igenom för mycket. Finns massor med CAMs på spelet som är skönare än honom, tyvärr.
Citera
2013-10-31, 13:52
Bannlyst
Vad vågar vi gissa på att IF Cuadrado kommer landa på för pris? På krysslådan.
Är ju galet sugen på att testa grabben!
Citera
2013-10-31, 13:53
Medlem
Hahaha, satan vad tur jag hade nyss. Ställningen är 3-3, matchminut 90. Drar till med ett långskott med Guarin som tar i ribbkrysset och studsar ut, ingen av mina spelare är i närheten men nog fan kommer motståndarens spelare och smäller in den stolpe in

Edit: Nu fick jag ett meddelande av han, på franska. Hur högt IQ har man om man skriver på sitt eget språk på PSN?
Senast redigerad av AntzPantz 2013-10-31 kl. 13:57.
Citera
2013-10-31, 13:56
Medlem
antonaugustssons avatar
Bara jag som tappar kontakten med servrarna heeeeeela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in