2013-10-31, 12:50
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneRequest
Spelade precis med en gubbe som var i lvl 765!! Hur har han fuskat sig till denna lvl?
Säkert arbetslös och kör bara race
Jag är lvl 82 nu och jag tycker att jag har varit en nörd då jag har suttit och lirat hela nätterna/dagarna på mina lediga dagar med polarna.
Lvl 100 är perfekt för då har man låst upp allt som går att låsa lvl-mässigt, över lvl 100 är som prestige:a på COD känns det som....dvs meningslös.

Jag vill ha den där jävla tatueringen med blondinen men man måste slå ett världsrekord i ett race som är fan omöjligt. Dags att nollställa alla världsrekord R*?
Citera
2013-10-31, 13:00
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Säkert arbetslös och kör bara race
Jag är lvl 82 nu och jag tycker att jag har varit en nörd då jag har suttit och lirat hela nätterna/dagarna på mina lediga dagar med polarna.
Lvl 100 är perfekt för då har man låst upp allt som går att låsa lvl-mässigt, över lvl 100 är som prestige:a på COD känns det som....dvs meningslös.

Jag vill ha den där jävla tatueringen med blondinen men man måste slå ett världsrekord i ett race som är fan omöjligt. Dags att nollställa alla världsrekord R*?
Är inte minigun level 120?
Citera
2013-10-31, 13:05
Medlem
Guldtandens avatar
Har 250k kommit än? Inte lirat på några dagar nu.
Citera
2013-10-31, 13:08
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Är inte minigun level 120?
Jo den är på lvl 120 faktiskt men jag syftade på heavy sniper, armor 100% och efterlängtade RPG
Citera
2013-10-31, 13:08
Medlem
t00ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden

Nope. Rockstar väntar tills servrarna är helt stabila och dom är helt hundra på att spelare inte kommer få sin data förlorad osv. Så fort dom får ett GO så skickas första 250k ut, och lite senare resten av pengarna :-)
Citera
2013-10-31, 13:17
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Nope ingenting, R* vill fixa alla "problem" innan pengarna betalas ut.
Citera
2013-10-31, 15:32
Medlem
Seporstias avatar
Hej vågar man spela online nu? har inte försökt på 1 mån eller mer, tänkte gällande att spelet hänger sig och att man förlorade data osv. sjukt irriterande, tur att jag inte hunnit spela så mycket när det hände dock. Men är sjukt sugen nu
Citera
2013-10-31, 15:57
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seporstia
Hej vågar man spela online nu? har inte försökt på 1 mån eller mer, tänkte gällande att spelet hänger sig och att man förlorade data osv. sjukt irriterande, tur att jag inte hunnit spela så mycket när det hände dock. Men är sjukt sugen nu

Det har funkat bra i två veckor, så det ska nog gå bra.
Citera
2013-10-31, 16:02
Medlem
Seporstias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Det har funkat bra i två veckor, så det ska nog gå bra.

Sweeet, tack för svaret! då kör vi
Citera
2013-10-31, 16:32
Medlem
RobinTheBraves avatar
Någon som sett fuskare på 360? Verkar vara mest förekommande på PS3 vad jag förstått.

Jäklar vad störande det är att alla vill köra Down the Drain eller Criminal Records när man ska racea hela tiden, visst det är bra pengar och RP, men kom igen.
Citera
2013-10-31, 17:23
Medlem
Hur byter man vapen när man kör bil?
Citera
2013-10-31, 17:34
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobinTheBrave
Någon som sett fuskare på 360? Verkar vara mest förekommande på PS3 vad jag förstått.

Jäklar vad störande det är att alla vill köra Down the Drain eller Criminal Records när man ska racea hela tiden, visst det är bra pengar och RP, men kom igen.

Jag fattar inte hur Rockstar tänkte när de gav så bra betalt för races, ett uppdrag kan ta upp emot 30 minuter att köra. T.ex. de odugliga "Chasers" uppdragen, och ge typ 2000 GTA$, ett race med endast två bilar (två kompisar som alternerar vinst) kan ge 7000 GTA$ på mindre än en minut.

Det är helt galet. Hoppas på ordentligt betalt när Heistsen kommer igång. Hoppas även de tar lång tid att genomföra och är roligt kluriga. Och jävligt bra betalt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in