MEN DET VAR DÅ SJÄLVASTE FAN VAD LACK JAG BLIR PÅ DETTA SKITSPEL. Brukar inte vara den som klagar, men nu får det fan vara nog. Efter en längre tids uppehåll från FUT började jag igår lira igen och det gick väl helt okej. Nu, första matchen i div3, får jag möta ett på pappret rätt dåligt franskt lag i formation 4-1-2-1-2 med Giroud-Henry på topp. Själv spelar jag min bästa match på länge och lyckas göra 4 mål, problemet är att han gör 5, samtliga på nick. Tilläggas ska, att jag lirar med T.Silva och D.Luiz som mittbackspar, fruktansvärt solitt och bra i luften om du frågar mig. Men trots detta lyckas alltså Henry, med sina 69 jumping och 63 heading, både på hörnor och kontringar komma högst upp i duellerna och totalt göra 3 mål, samtliga på nick. Giroud gör 2, även de nickmål.
Självklart tror ni nu att jag bara är kass på att försvara, men med risk för att låta självgod kan jag tala om för er att jag är jävligt bra på att försvara, försvaret som är och alltid har varit min starka sida. Men detta går ju uppenbarligen inte att försvara sig mot? Riktigt jävla tråkigt.
Sen för att helt byta ämne, varför i helvete finns inte Superettan med? Pisssss
Senast redigerad av BendingSwine 2013-10-31 kl. 11:44.