2013-10-30, 15:52
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Sökte för några dagar sedan på vad skillnaden är och klickade mig in på denna sidan där det står en del:

http://gtaforums.com/topic/594648-difference-between-buying-and-stealing-cars/
Hmm inget jag märkt nåt utav?
Har köpt Entity, Feltzer, Bati och RH8 (gratis), sen kom jag på att garaget såg tomt ut så jag drog ut och snodde en Sandking, Tailgate, SabreGT, SultanRS och Baller utöver den Dominator jag tog som första bil.

Samtliga har gått att köpa full försäkring till och aldrig dragit till sig snuten utan anledning men då är alla ommålade också.
Citera
2013-10-30, 16:01
Medlem
Bara för mig som spelet låser sig hela tiden för?

Är bara i online det händer verkar det som, spelade story ett tag och där gick det bra hela tiden. Bytte till online och skulle gå från lägenheten till mitt garage men då låste sig spelet för tredje gången.

Till dig som är level 20 och inte får cash. Jag spelade survival Boneyard och soloade den i stort sett. Står man gömd mellan baracken och muren så går det fint. Kan bugga lite men man lär sig det till slut. Tar lite tid men man får 20.000 för varje gång man kör igenom det.
Citera
2013-10-30, 16:53
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Ta valfri bil där det står 4x4 och ta dig en svängom så ser du att det inte är 4x4.

Inte ens Sandking XL som har maffiga diffar som syns vilket endast är till för 4x4 har inte 4x4-drift.
Har en i garaget, den är överfet men fan så jävla synd att småsaker ska förstöra rätt mycket.

Som någon annan skrev så är Mesan riktigt nice att ha i garaget
Citera
2013-10-30, 17:56
Medlem
Nån som vet vad man behöver göra för att få crates? jag menar jag är rank 50 snart och får fortfarande inte upp något på kartan när det har släppts någon låda..
Citera
2013-10-30, 17:57
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silversked11
Nån som vet vad man behöver göra för att få crates? jag menar jag är rank 50 snart och får fortfarande inte upp något på kartan när det har släppts någon låda..
Samma här, och jag är lvl 70. Polaren på 30 såg direkt när en låda kom så var bara "tur" att vi körde tillsammans då, den var tom dock
Citera
2013-10-30, 18:03
Medlem
CommonKnowledges avatar
.
Citera
2013-10-30, 18:10
Medlem
Cules avatar
Citat:
Vissa spelare har svårt att få jobb, crates.....en polare är snart lvl 75 och har har inte ens Rons nr!
När han ringer Martin/Lester och gänget får han inget jobb men när jag ringer det regnar jobb.

En annan skum grej, när du rånar en armored truck och får direkt 3-4 stjärnor medan polisen jagar dig hittar man armored trucks på varenda gata!
Tips: man är 4 spelare i 2 bilar....dvs 2 i varje bil. Man turas om och rånar armored truck var men du måste köra efter skiten för ju längre du kör efter den ju mer pengar får du dock föraren ska inte se dig. När ena bilen rånar armored truck den andra ska skjuta mot poliserna så att poliser släpper rånarna och jagar skurkarna istället
Som max jag har fått 23000$ från en enda armored truck.
Citera
2013-10-30, 18:16
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Om man söndagskör med den kanske men blir du jagad av snuten då är det kört, oskönaste bilen att smitta ifrån aina.
Ja, då får du tala för dig själv och din dåliga körförmåga. Jag har då i alla fall inga problem att smita från snuten med den. I för sig har jag inte heller problem vare sig det är på den lilla moppen eller i en lastbil heller. En trimmad Mesa är såklart inte lika snabb som dom snabbaste bilarna men den lämnar Sandking XL långt bak utan problem! Sedan är den inte heller lika jävlig i kurvorna så jag vet inte riktigt vad du pratar om.

Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Samma här, och jag är lvl 70. Polaren på 30 såg direkt när en låda kom så var bara "tur" att vi körde tillsammans då, den var tom dock
Jag började få dom efter ett att ha svarat på ett samtal som Ron ringde. Vet inte om det är endast detta som krävs eller om man behöver göra något speciellt uppdrag men efter det samtalet så får jag notifikation när en crate ska släppas och ett grönt frågetecken syns efter en stund på kartan.
Citera
2013-10-30, 18:22
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cule
Vissa spelare har svårt att få jobb, crates.....en polare är snart lvl 75 och har har inte ens Rons nr!
När han ringer Martin/Lester och gänget får han inget jobb men när jag ringer det regnar jobb.

En annan skum grej, när du rånar en armored truck och får direkt 3-4 stjärnor medan polisen jagar dig hittar man armored trucks på varenda gata!
Tips: man är 4 spelare i 2 bilar....dvs 2 i varje bil. Man turas om och rånar armored truck var men du måste köra efter skiten för ju längre du kör efter den ju mer pengar får du dock föraren ska inte se dig. När ena bilen rånar armored truck den andra ska skjuta mot poliserna så att poliser släpper rånarna och jagar skurkarna istället
Som max jag har fått 23000$ från en enda armored truck.
Har väl inget med ditt inlägg att göra i och för sig men igår när jag ringde efter skjuts från Merryweather så kom precis en armored truck och körde förbi. Jag ville inte missa chansen trots att min skjuts var på väg.
Men jag sprang snabbt efter och sprängde upp dörrarna, tog bytet och sprang tillbaka.
Helikoptern kom då perfekt timat och jag satte en punkt på kartarn lite snabbt bara för att komma därifrån.
Där efter kom tre polis helikoptrar och började skjuta. Piloten fick frispel men fortsatte att flyga.
Mitt liv började gå åt så jag satte ut en ny punk på kartan så piloten gjorde en U-sväng, vilket i sin tur gjorde att alla andra helikoptrar flög in i varann och sprängdes bara ett par meter från mig själv
Och den luckan gjorde så vi kom undan, haha!

Jag märkte dock en armored truck på kartan medans vi flög. Så det kan vara mer frekvent när man väl precis har hittat en annan.
Citera
2013-10-30, 18:30
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ja, då får du tala för dig själv och din dåliga körförmåga. Jag har då i alla fall inga problem att smita från snuten med den. I för sig har jag inte heller problem vare sig det är på den lilla moppen eller i en lastbil heller. En trimmad Mesa är såklart inte lika snabb som dom snabbaste bilarna men den lämnar Sandking XL långt bak utan problem! Sedan är den inte heller lika jävlig i kurvorna så jag vet inte riktigt vad du pratar om.
Du är säkert duktig på köra eller så kanske vi snackar om en annan bil...

Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Har väl inget med ditt inlägg att göra i och för sig men igår när jag ringde efter skjuts från Merryweather så kom precis en armored truck och körde förbi. Jag ville inte missa chansen trots att min skjuts var på väg.
Men jag sprang snabbt efter och sprängde upp dörrarna, tog bytet och sprang tillbaka.
Helikoptern kom då perfekt timat och jag satte en punkt på kartarn lite snabbt bara för att komma därifrån.
Där efter kom tre polis helikoptrar och började skjuta. Piloten fick frispel men fortsatte att flyga.
Mitt liv började gå åt så jag satte ut en ny punk på kartan så piloten gjorde en U-sväng, vilket i sin tur gjorde att alla andra helikoptrar flög in i varann och sprängdes bara ett par meter från mig själv
Och den luckan gjorde så vi kom undan, haha!

Jag märkte dock en armored truck på kartan medans vi flög. Så det kan vara mer frekvent när man väl precis har hittat en annan.
MerryWeather, varje gång jag ringer efter helikopter jag skjuter piloten och flyger helikoptern själv och ibland blir jag svartlistad hos MerryWeather i några minuter
Nu har jag köpt min egen Buzzard som jag brukar ta med den till nästan varje uppdrag och uppdrag som är närmare tar jag med min stridsvagn...mangla allt o alla
Citera
2013-10-30, 18:41
Medlem
masturberas avatar
Det verkar som att det inte blir några pengar för alla som spelat i Oktober, som det var sagt.. :/
Citera
2013-10-30, 18:44
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Det verkar som att det inte blir några pengar för alla som spelat i Oktober, som det var sagt.. :/
Källa på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in