2013-10-30, 11:58
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Varför inte Mesa? Haft min sedan ca. level 30(är 70+ nu) utan att den försvunnit eller liknande. Snacket om att stulna bilar aldrig blir ens egna är bull. Har till och med personlig skylt på min numera. Tar någon sönder den så ringer jag bara försäkringsbolaget och tar snuten in den så går jag och hämtar den på Impound som vilken annan bil som helst.

http://socialclub.rockstargames.com/member/Lumibree/games/gtav/snapmatic/photo/dzVFiyVpFUynOroSV1qIAQ

Har du den Mesan som man tar från uppdraget när man snor Titan planet. Jag har också den och är helnöjd.
Citera
2013-10-30, 12:02
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Har du den Mesan som man tar från uppdraget när man snor Titan planet. Jag har också den och är helnöjd.
Exakt! Tog den i Titan-uppdraget men den har dykt upp i åtminstone 2 uppdrag till efteråt.
Sedan som det nämnts så kan man bussa Merryweather på någon polare och när dom väl kommer med sina bilar(oftast 2 st) så dödar man dom och tar en varsin Mesa!
Citera
2013-10-30, 12:06
Medlem
CarlSolomons avatar
Jag har haft stora problem med online-funktionen (som alla andra här) och jag undrar lite ang. de 500 000 dollar som vissa spelare skulle få. Vad jag hört ska endast spelare som fått karaktärer raderade få denna belöning, stämmer detta? Ingen av mina gubbar har försvunnit, men väl varit otillgängliga länge, plus att det har buggat sönder och samman.

Kommer jag få dessa pengar, eller har jag inte haft tillräckliga problem?
Citera
2013-10-30, 12:18
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Men nu har du ju fel. Finns visst 4x4 bilar. Alla som det står 4x4 är självklart fyrhjulsdrivna, även bilar som Sultan och Adder t ex är fyrhjulsdrivna!
Ta valfri bil där det står 4x4 och ta dig en svängom så ser du att det inte är 4x4.

Inte ens Sandking XL som har maffiga diffar som syns vilket endast är till för 4x4 har inte 4x4-drift.

Citat:
Ursprungligen postat av CarlSolomon
Jag har haft stora problem med online-funktionen (som alla andra här) och jag undrar lite ang. de 500 000 dollar som vissa spelare skulle få. Vad jag hört ska endast spelare som fått karaktärer raderade få denna belöning, stämmer detta? Ingen av mina gubbar har försvunnit, men väl varit otillgängliga länge, plus att det har buggat sönder och samman.

Varför klickar du dig inte in på http://www.rockstargames.com/V/ för att få ett svar?
Istället för att bara tro på "något man har hört" när det riktiga svaret finns ett musklick bort.....
Senast redigerad av SilentVictory 2013-10-30 kl. 12:22.
Citera
2013-10-30, 12:48
Medlem
MrJimLaheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlSolomon

http://www.rockstargames.com/V/news/article/51636/grand-theft-auto-online-update.html/comments

Lite nytt på gång. trevligt
Citera
2013-10-30, 12:50
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Endast jag som inte har mekanikern i telefonboken längre? Garaget är fullt och mina bilar syns på kartan men ingen mekaniker någonstans att få tag på!
Citera
2013-10-30, 13:23
Medlem
masturberas avatar
Någon mer än jag som inte kommer in på Gta Online?
Citera
2013-10-30, 14:17
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarHaftEnOpel
Jo jag vet, men ingen kan ju låsa upp det längre då WR är hackat

som down the drain, WR på 29 sekunder
tar 1:10 med en snabb bil utan några fel
Fast vissa tider är ju bara buggade siffermässigt. Fick meddelande om att en polare tog WR på Criminal Records på 20-någonting fast WR på den är typ 3 sekunder.

Dra ihop en polare och slipstreama dig till WR på någon off-road bana som sällan spelas så bör du kunna få tatueringen. Ett annat tips är ju att boosta GTA Race med Fighter Jets då alla skjuter sönder varandra på dom.
Citera
2013-10-30, 15:06
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Varför inte Mesa? Haft min sedan ca. level 30(är 70+ nu) utan att den försvunnit eller liknande. Snacket om att stulna bilar aldrig blir ens egna är bull. Har till och med personlig skylt på min numera. Tar någon sönder den så ringer jag bara försäkringsbolaget och tar snuten in den så går jag och hämtar den på Impound som vilken annan bil som helst.

http://socialclub.rockstargames.com/member/Lumibree/games/gtav/snapmatic/photo/dzVFiyVpFUynOroSV1qIAQ
Om man söndagskör med den kanske men blir du jagad av snuten då är det kört, oskönaste bilen att smitta ifrån aina.

Igår köpte jag en Z-type och skrotade Stinger GT, tråkigt att man kan bara ha 10 bilar!! Man ska fan kunna köpa en stor garage för minst 50 bilar.
Citera
2013-10-30, 15:17
Medlem
S3ONs avatar
Shit vilken tid det tar att ha råd med lägenhet och 10-bils garage.. Så fort jag har 20k lr nåt så slösar jag bort allt på skräp som kläder och bilmods till ruttna bilar..

Är i level 20.. Ser fram emot heists.. ska spara alla pengar till en lägenhet för ~250k nu..
Citera
2013-10-30, 15:25
Medlem
Cules avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Shit vilken tid det tar att ha råd med lägenhet och 10-bils garage.. Så fort jag har 20k lr nåt så slösar jag bort allt på skräp som kläder och bilmods till ruttna bilar..

Är i level 20.. Ser fram emot heists.. ska spara alla pengar till en lägenhet för ~250k nu..
Jag är snart i lvl 80, köpt alla vapen som jag kan köpa och full amo köper jag en gång i veckan för 50000-60000$ (onödigt att köpa varje dag).
När man kommer upp i lvl får man runt 24000-25000$ per mission plus mycket RP.

Jag leker runt bara tills PS4 kommer, sen är det PS4 som gäller. Fifa14, COD ghosts och BF4.
Senast redigerad av Cule 2013-10-30 kl. 15:53.
Citera
2013-10-30, 15:34
Medlem
S3ONs avatar
[quote=Cule|
När man kommer upp i lvl får man runt 24000-25000$ per mission plus mycket RP.[/QUOTE]

Sweeet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in