2013-10-30, 14:06
Medlem
Jag har en förstorad körtel på högersida precis under käken. Den är ca 1-1.5cm och betydligt större än på vänster sidan. Har varit där i 7år nu och det enda läkaren gjorde för 7år sen var att känna lite på den. Den bekymrar mig som fan ibland särskilt när man googlar men men jag lever fortfarande och frisk som en nötkärna så jag antar att den har blivit permanent förstorad.
Citera
2013-10-30, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Jag har en förstorad körtel på högersida precis under käken. Den är ca 1-1.5cm och betydligt större än på vänster sidan. Har varit där i 7år nu och det enda läkaren gjorde för 7år sen var att känna lite på den. Den bekymrar mig som fan ibland särskilt när man googlar men men jag lever fortfarande och frisk som en nötkärna så jag antar att den har blivit permanent förstorad.
men va ? Gjorde han inga tester ? Gör den ont ?
Citera
2013-10-30, 20:31
Medlem
Pratade med dom på 1177 och hon läte bekymrad sa att det inte car något man skulle ignorera och att jag skulle gå till läkaren och be dom att göra odlingar det var tydligeb speciellt oroande att det bara va ena.
Citera
2013-10-31, 08:17
Medlem
Näpp den bara är det, Gör ont när jag blir sjuk men annars så märks den inte av. Eftersom jag lever fortfarande så antar jag att det är lungt
Citera
2013-10-31, 14:09
Medlem
nnnipzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjjeeennn
Pratade med dom på 1177 och hon läte bekymrad sa att det inte car något man skulle ignorera och att jag skulle gå till läkaren och be dom att göra odlingar det var tydligeb speciellt oroande att det bara va ena.

Nu är jag inte sjukvårdsutbildad men om du redan käkat en penicillinkur är det väl dumt att bara göra en odling?
Citera
2013-10-31, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nnnipz
Nu är jag inte sjukvårdsutbildad men om du redan käkat en penicillinkur är det väl dumt att bara göra en odling?

Det vet jag faktiskt inte... vi får se när jag orkar dra mig dit igen vad dom kan tänkas göra men kan inte tänka mig att man ska behöva gå o se ut som att man hamstrar på ena sidan helt utan anledning
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in