Vet flera som fått goda resultat vid rehabträning men det är en helt annan sak.
Anna Skipper körde den i sitt TV-program för några år sedan men hon har haft ett antal felaktigheter så hon kanske inte kan ses som den mest trovärdiga.
Själv har jag ingen aning om det fungerar eller inte men om jag spekulerar lite så om man står på en vibrationsplatta och anstränger sig för att står still. Plattan förflyttar en kroppsdel och musklerna arbetar för att vara kvar på samma plats. På så sätt skapas en statisk träning och leder till fler kalorier ut. Har man då samma intag minskar dagens totala kalorier.
Trots detta anser jag att det är bättre att ut och springa eller något annat för att öka sin förbränning (kalorier ut).
Grattis king kong jag är riktigt stolt över dig du är den första personen i världshistorien som på en kvart om dagen med en vibrationsmaskin gått ner 20kg på ett halvår medans du ätit massa pizza chips och sådant gott ska du bli PT nu??
Grattis king kong jag är riktigt stolt över dig du är den första personen i världshistorien som på en kvart om dagen med en vibrationsmaskin gått ner 20kg på ett halvår medans du ätit massa pizza chips och sådant gott ska du bli PT nu??
Jag vill bara prisa vibrationsmaskinen. Mycket bra uppfinning. Skall se om jag hittar en sådan med bälte.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!