2013-10-30, 12:10
Medlem
Celavis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apaa
I en på???

Man svettas väl ut det.

Haha, hur fort gick det att gå ner 20 kg med bara denna ?
Citera
2013-10-30, 12:24
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Jag använde bara maskinen.
Du käkade ju under halvåret också... Vad du stoppar i munnen är det som har störst påverkan på din vikt.
Citera
2013-10-30, 12:49
Medlem
Bigorexias avatar
Jag som trodde att vibrerande tjockisar var ett utdött fenomen. http://www.youtube.com/watch?v=Iet33fqk9OE

En vibrationsplatta är rätt intressant som träningsredskap. Men som verktyg för fettförlust är det helt oanvändbart.
Citera
2013-10-30, 13:16
Medlem
Vet flera som fått goda resultat vid rehabträning men det är en helt annan sak.

Anna Skipper körde den i sitt TV-program för några år sedan men hon har haft ett antal felaktigheter så hon kanske inte kan ses som den mest trovärdiga.

Själv har jag ingen aning om det fungerar eller inte men om jag spekulerar lite så om man står på en vibrationsplatta och anstränger sig för att står still. Plattan förflyttar en kroppsdel och musklerna arbetar för att vara kvar på samma plats. På så sätt skapas en statisk träning och leder till fler kalorier ut. Har man då samma intag minskar dagens totala kalorier.

Trots detta anser jag att det är bättre att ut och springa eller något annat för att öka sin förbränning (kalorier ut).
Citera
2013-10-30, 13:29
Medlem
Citat:
I en på???

Man svettas väl ut det.
haha sorry jag tänkte skriva påse. Nej du svettas inte ut det, det ända som skulle vara möjligt är att du förbränner det till värme kanske.
Citera
2013-10-30, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Då lär du väl sett rätt flottig ut på ditt pass va ? Va va?
Nja, jag ser kriminell ut på mitt pass. Flottig, visst. Men man duschar bort svettfettet efter passet.
Citera
2013-10-30, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celavi
Haha, hur fort gick det att gå ner 20 kg med bara denna ?
Ett halvår.
Citera
2013-10-30, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Du käkade ju under halvåret också... Vad du stoppar i munnen är det som har störst påverkan på din vikt.
Massa pizza, chips och sådant gott.
Citera
2013-10-30, 18:53
Medlem
Nhetiks avatar
Citat:
Massa pizza, chips och sådant gott.

Grattis king kong jag är riktigt stolt över dig du är den första personen i världshistorien som på en kvart om dagen med en vibrationsmaskin gått ner 20kg på ett halvår medans du ätit massa pizza chips och sådant gott ska du bli PT nu??
Citera
2013-10-30, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Jag som trodde att vibrerande tjockisar var ett utdött fenomen. http://www.youtube.com/watch?v=Iet33fqk9OE

En vibrationsplatta är rätt intressant som träningsredskap. Men som verktyg för fettförlust är det helt oanvändbart.
Jag är ett bevis på för att vibrerande tjockis fortfarande finns och det fungerar också.
Citera
2013-10-30, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nhetik
Grattis king kong jag är riktigt stolt över dig du är den första personen i världshistorien som på en kvart om dagen med en vibrationsmaskin gått ner 20kg på ett halvår medans du ätit massa pizza chips och sådant gott ska du bli PT nu??
Jag vill bara prisa vibrationsmaskinen. Mycket bra uppfinning. Skall se om jag hittar en sådan med bälte.
Citera
2013-10-30, 23:20
Medlem
Citat:
Hallå!

Jag har använt vibrationsmaskinen på gymmet en kvart om dagen i ett halvår nu. Har gått ner 20 kg. Den vibrerar bort fettet kan man säga.

Har den fungerat bra för er?

http://www.youtube.com/watch?v=JtS9ZYRiBbo

Vad i helvete. Det där är ju kvacksalveri från typ 40-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in