Ett sånt här sms tycker jag är 100% fejkat i efterhand.
Detta är en HELT annan typ av meddelande från MB till VB än normalt från Mars/april och maj-meddelanden som bestod i enbart raka neutrala svar på frågor. Han ville inte uppmuntra VB till mer än att ha SEX på klubben, när ingen såg på.
Han tog bort henne från klubbsidan, han uteslöt henne från träningen när det började brännas, han dissade henne TOTALT, och gjorde 100% slut veckor innan hon dog.
AN fick reda på affären, några dagar innan mordet.
Det brändes ordentligt för Mb, och han ville inget hellre än att det upphörde.
VB däremot blev LÅST i MB, hon började stalka honom meden mängd olika sms.
Hon vägrade att acceptera att det tagit slut.
SEN hux flux efter mordet den 6/5 ändrar han inställning som om han vill ha kontakt, vilket han naturligtvis ABSOLUT inte vill ha. Han borde ha varit SUPERGLAD att hon INTE messat honom på två dagar.
INGEN människa på jorden som upplevt det han upplevt skulle uppmuntra VB att börja igen, fortsätta med sina sms, det finns inte på jorden. MB VISSTE om att VB var borta för alltid, och kunde i lugn och ro skicka ett vänligt sms för en gång skull. Hade VB varit vid livet hade hon ägnat ytterligare ett år och 1000 sms med hopp om ett förhållande då han för en gång skull visar en vänlig sida.
Detta trots att VB tidigare gjort uppehåll
2013-05-06 17:24
Facebook-användare
Ha ha ha jaha nu dissar du mig. ha ha ha ha det bra och plugga hårt. FUP SID 905.
1. Han kunde inte kontrollera sig sexuellt gentemot VB
2. Det gick för långt och det började brännas rejält, just dagarna innan mordet.
3. Han ville absolut inte ha något mer med VB att göra.
4. VB kunde inte släppa honom, trots att han gjort slut.
5. VB höll på att förstöra hela hans liv.
Sen skickar han detta meddelande. Det är inte trovärdigt.
Så frågan är vad MB visste som ingen annan visste?
En enkel frågeställning oavsett tekniska bevis.
Är det bara jag som ser en onaturlig attidydsförändring?
Detta är en HELT annan typ av meddelande från MB till VB än normalt från Mars/april och maj-meddelanden som bestod i enbart raka neutrala svar på frågor. Han ville inte uppmuntra VB till mer än att ha SEX på klubben, när ingen såg på.
Han tog bort henne från klubbsidan, han uteslöt henne från träningen när det började brännas, han dissade henne TOTALT, och gjorde 100% slut veckor innan hon dog.
AN fick reda på affären, några dagar innan mordet.
Det brändes ordentligt för Mb, och han ville inget hellre än att det upphörde.
VB däremot blev LÅST i MB, hon började stalka honom meden mängd olika sms.
Hon vägrade att acceptera att det tagit slut.
SEN hux flux efter mordet den 6/5 ändrar han inställning som om han vill ha kontakt, vilket han naturligtvis ABSOLUT inte vill ha. Han borde ha varit SUPERGLAD att hon INTE messat honom på två dagar.
INGEN människa på jorden som upplevt det han upplevt skulle uppmuntra VB att börja igen, fortsätta med sina sms, det finns inte på jorden. MB VISSTE om att VB var borta för alltid, och kunde i lugn och ro skicka ett vänligt sms för en gång skull. Hade VB varit vid livet hade hon ägnat ytterligare ett år och 1000 sms med hopp om ett förhållande då han för en gång skull visar en vänlig sida.
Detta trots att VB tidigare gjort uppehåll
2013-05-06 17:24
Facebook-användare
Ha ha ha jaha nu dissar du mig. ha ha ha ha det bra och plugga hårt. FUP SID 905.
1. Han kunde inte kontrollera sig sexuellt gentemot VB
2. Det gick för långt och det började brännas rejält, just dagarna innan mordet.
3. Han ville absolut inte ha något mer med VB att göra.
4. VB kunde inte släppa honom, trots att han gjort slut.
5. VB höll på att förstöra hela hans liv.
Sen skickar han detta meddelande. Det är inte trovärdigt.
Så frågan är vad MB visste som ingen annan visste?
En enkel frågeställning oavsett tekniska bevis.
Är det bara jag som ser en onaturlig attidydsförändring?