2013-10-29, 22:36
Medlem
felet i den här tråden är att ni säger smaken är som baken för killar, men säger vad säger ni om smala tjejer, som om det inte vore smaken är som baken för en tjej om hon vill vara mager eller inte

erat samhälle har inte kommit in på tanken att tjejer kan vilja vara magra, eller,,,inte<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

mager eller inte har inget med det att göra, hälsosam eller inte,,,det är komplicerat och vad det handlar om, en mager kropp kan vara hälsosam eller dödligt sjuk beroende på en massa olika faktorer...

etc...vi kan själva läsa er till resten på google
Senast redigerad av Mosters.Hallon 2013-10-29 kl. 22:38.
Citera
2013-10-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Hon till höger va riktigt smarrig!!!

Rätt lik min tjej faktiskt, uppskattar lite skrammel i bakluckan!

Måtte inte din tjej läsa detta
Citera
2013-10-29, 22:43
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosters.Hallon
felet i den här tråden är att ni säger smaken är som baken för killar, men säger vad säger ni om smala tjejer, som om det inte vore smaken är som baken för en tjej om hon vill vara mager eller inte

erat samhälle har inte kommit in på tanken att tjejer kan vilja vara magra, eller,,,inte<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

mager eller inte har inget med det att göra, hälsosam eller inte,,,det är komplicerat och vad det handlar om, en mager kropp kan vara hälsosam eller dödligt sjuk beroende på en massa olika faktorer...

etc...vi kan själva läsa er till resten på google

Vad snackar du om? Att tjejer VILL vara magra är ju förvridet redan där. Att vara underviktig ÄR ohälsosamt, precis som det är ohälsosamt att vara överviktigt. Inbilla dig inte något annat.
Citera
2013-10-29, 22:47
Medlem
dangerousdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annonstus
Bilden av hur en normal människokropp ska se ut har ändrats enormt senaste 30 åren. Vi blir "chockade" över kändisars kroppar eller tjejer som vi tycker verka svälta sig när det egentligen är så en normal människa borde se ut utan ett överdrivet matintag.

De flesta idag som inte är överviktiga har betydligt mer underhudsfett än vad de flesta hade för 20-30 år sedan. Idag ser vi främst antingen tränade och deffade människor, eller otränade och "småfeta", är du otränad och inte överäter anser vi plötsligt att personen är underviktig när vi egentligen ska och borde SE ut så. Helt sjukt

Håller inte med alls. Och nu pratar jag om synen på TJEJERS KROPPAR.
Är du normalviktigt kallas för "mullig" (även om du bara har ytters lite hull på kroppen). Har du kurvor är du tjock. För att klassas som smal måste du ha ett bmi LÅNGT under 19.
Citera
2013-10-29, 22:52
Medlem
JavierDouchebags avatar
Tjejer ska vara stora och mjuka.

Tjejer blir lurade av äckliga och androgyna skönhetsideal, som skapats av bögar.
Citera
2013-10-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JavierDouchebag

Tjejer blir lurade av äckliga och androgyna skönhetsideal, som skapats av bögar.

En tjej ska heller inte vara fet och fluffig. Då riskerar man ju själv att bli uppäten när chipsskålen dukas fram.
Citera
2013-10-29, 22:58
Medlem
Som tjejerna i Ryssland. Svenska tjejer (ja även killar) bär ofta på 10 kilo för mycket.
Citera
2013-10-29, 22:59
Medlem
JavierDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
http://wodynology.files.wordpress.com/2013/01/fat-score.jpg

2,3,8 (jävligt korrekt skala för övrigt)

Hur fan kan 4:an vara chubby och 2:an normal? 5:an och 6:an var snyggast. 9:an 0:an var vidrigast.
Citera
2013-10-29, 23:00
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:

Ja, bäst är det när de kvinnliga formerna döljs bland allt annat fett.. Äckligt.

En mager tjej ser likadan ut som en mager kille, inga former. En fet tjej ser likadan ut som en fet kille, fett överallt. En ideal tjej är smal med former på de rätta ställena, dvs bröst, lår, höfter och rumpa.
Citera
2013-10-29, 23:03
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dangerousdanger
Okej först och främst, jag förstår att smaken är som baken - delad. Alla tycker olika.

Men vill ändå få en generell bild på det här med smala tjejer. Jag upplever att det idag är något mycket positivt att vara underviktigt. Tjejer strävar liksom efter att ligga långt under sin egna normalvikt.

Killar, vad tycker NI egentligen? Är det bara tjejer emellan som tycker att man ska vara så smal som möjligt eller föredrar ni killar också detta? (jag säger inte att tjejer ska leva efter vad killar tycker men jag tror att många tjejer fått för sig att det vill vara supersmala inför killar de träffar)

Ni tjejer blir utsatta för ett psykologiskt krig, där ni tror att det är något killar gillar. På samma sätt blir ni psykologiskt indoktrinerade att "bitch" är något positivt.

Vakna.
Citera
2013-10-29, 23:03
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Hur fan kan 4:an vara chubby och 2:an normal? 5:an och 6:an var snyggast. 9:an 0:an var vidrigast.
Bara för att du tycker det är snyggt så betyder inte det att kategoriseringen är felaktig. Det är väl bara att erkänna att du gillar tjocka tjejer helt enkelt istället för att ifrågasätta vad som är vad?

Om 4an är smal t.ex så blir 0 och 1 icke existerande vilket inte är rimligt. Något måste vara något.

Edit: Att du ens vill hävda att 6an var snyggast visar ju också att du är en dåre.
Citera
2013-10-29, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Är du efterbliven eller? Ingen vill ha någon pinne till flickvän Tror jag snackar för alla när jag menar att man icke vill ha ngn flickvän som ser ut som en fånge från WW2 lägren.
Det ska finnas lite kött som man kan hålla i (kurvor).

Mm, seriöst om osäkra kvinnor fortsätter gnälla över hur jävla pinnsmala de ska vara så ska jag börja ställa krav på dem att vara sådär Auschwitz fånge smala.

Media vill ha pinnsmala tjejer, killar vill ha naturliga kvinnliga former.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in