• 1
  • 2
2013-10-29, 04:08
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Hejsan! Fr ngra r sedan s rkade jag komma ver methyltrienolone i tablettform. P den tiden s var det en mycket ovanlig steroid och det var verkligen ngot speciellt. ven om jag aldrig gick upp mer n 500mcg under en vldigt kort period s var det helt klart den kraftfullaste orala steroiden jag prvat - den sopade banan med bde dianabol och winstrol.

Men det blev aldrig att jag fick tag p det ngot mer och lika bra var kanske det - med tanke p den extrema pverkan tabletterna hade p levern.

Men nu rkade jag hitta en shop som faktiskt hade injicerbart methyltrienolone, ngot jag vntat p mycket lnge! Jag har ngra frgor till er:

r det mindre skadligt fr levern om man intar methyltrienolone IM kontra tabletter?

Vilka doser r rekommenderade? 500mcg/dag?

Slutligen; Om ngon anvnt, hur skulle ni jmfra med trenbolone A, om det ens r mjligt? Tex 500mcg motsvarar 100mg tren a per dag.

Om ngon orkar ta sig tid och svara s skulle jag vara evigt tacksam!

MVH Anabolich2o

EDIT: Varfr skulle man ens vilja injicera en "methylerad" steroid?! Ngon kunnig mste kunna svara p detta

EDIT 2: Saxat frn engelsk site:
"a 500-750mcg dose was found to berelatively safe, and roughly as effective as 150-225mgs of Trenbolone Acetate."

Om detta stmmer s r det helt sinnessjukt. Det skulle innebra att 500mcg Methyltrienolone skulle motsvara ett drygt GRAM Trenbolone Acetate/EW.
Senast redigerad av AnabolicH2O 2013-10-29 kl. 04:21.
Citera
2013-10-29, 05:47
Medlem
razor-xs avatar
Till att brja med,,,syfte?
Varfr vill du kra denna injecerbara steriod?

Jag krde methyl tren 1.5 mg eod
Testade 3 mg ox,,men det vill jag inte rekommendera.

Injecten r vl ngot snllare n oralt sklart.
Men den pntar kroppen.

Mvh
Senast redigerad av razor-x 2013-10-29 kl. 05:50.
Citera
2013-10-29, 15:57
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razor-x
Till att brja med,,,syfte?
Varfr vill du kra denna injecerbara steriod?

Jag krde methyl tren 1.5 mg eod
Testade 3 mg ox,,men det vill jag inte rekommendera.

Injecten r vl ngot snllare n oralt sklart.
Men den pntar kroppen.

Mvh

Jag skulle vilja prova detta fr att jag gillar att experimentera med min kropp och prova ovanliga preparat. Skulle ocks vara intressant att flja upp kuren med leverprov och se hur mycket skada som egentligen grs.

Nr du krde, krde du subQ eller IM? Verkar som att bda alternativen fungerar. Blir lite tveksam p EoD, blir inte niverna vldigt ostabila d?

Hur var resultaten kontra tren A om du krt det? Bra styrkekningar, kad vaskularitet?

MVH
Citera
2013-10-29, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolic
"a 500-750mcg dose was found to berelatively safe, and roughly as effective as 150-225mgs of Trenbolone Acetate."

Om detta stmmer s r det helt sinnessjukt. Det skulle innebra att 500mcg Methyltrienolone skulle motsvara ett drygt GRAM Trenbolone Acetate/EW.
Vad var det fr klla ?
Citera
2013-10-29, 16:06
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Vad var det fr klla ?

Kom inte ihg var jag lste inatt, kan det ha vart steroid.com? Seriositeten p nmda sida kan diskuteras men jag tycker faktiskt att de brukar ha bra steroidprofiler.

Frstr orimligheten i pstendet och frmodligen ligger det en bit frn sanningen.

Har du anvnt Methyltrienolone stortrollet?

MVH
Citera
2013-10-29, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnabolicH2O
Kom inte ihg var jag lste inatt, kan det ha vart steroid.com? Seriositeten p nmda sida kan diskuteras men jag tycker faktiskt att de brukar ha bra steroidprofiler.

Frstr orimligheten i pstendet och frmodligen ligger det en bit frn sanningen.

Har du anvnt Methyltrienolone stortrollet?

MVH
Aldrig inject tyvrr.
Citera
2013-10-29, 16:10
Bannlyst
Citat:
Hejsan! Fr ngra r sedan s rkade jag komma ver methyltrienolone i tablettform. P den tiden s var det en mycket ovanlig steroid och det var verkligen ngot speciellt. ven om jag aldrig gick upp mer n 500mcg under en vldigt kort period s var det helt klart den kraftfullaste orala steroiden jag prvat - den sopade banan med bde dianabol och winstrol.

Men det blev aldrig att jag fick tag p det ngot mer och lika bra var kanske det - med tanke p den extrema pverkan tabletterna hade p levern.

Men nu rkade jag hitta en shop som faktiskt hade injicerbart methyltrienolone, ngot jag vntat p mycket lnge! Jag har ngra frgor till er:

r det mindre skadligt fr levern om man intar methyltrienolone IM kontra tabletter?

Slutligen; Om ngon anvnt, hur skulle ni jmfra med trenbolone A, om det ens r mjligt? Tex 500mcg motsvarar 100mg tren a per dag.

MVH Anabolich2o

EDIT: Varfr skulle man ens vilja injicera en "methylerad" steroid?! Ngon kunnig mste kunna svara p detta

Vad r methyltrienolone?
Citera
2013-10-29, 16:11
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Aldrig inject tyvrr.
Frgan r om det r ngon skillnad mellan inject och orala egentligen. Den enda skillnaden som jag kunnat hitta nr jag lste p inatt r att nr du injicerar s blir det lite mer skonsamt fr levern. Effekterna ska tydligen vara likartade som om du intar oralt.

Skriv grna hr hur du upplevde oralt alt dra ivg ett PM!

MVH
Citera
2013-10-29, 16:12
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrippleGreenX
Vad r methyltrienolone?
Med risk fr felsgning; S r vl methyltrienolone helt enkelt trenbolone som blivit methyliserat. Det gr bla att man kan inta det oralt och det verkar ven frstrka egenskaperna hos preppet.
Citera
2013-10-29, 16:19
Medlem
Citat:
Frgan r om det r ngon skillnad mellan inject och orala egentligen. Den enda skillnaden som jag kunnat hitta nr jag lste p inatt r att nr du injicerar s blir det lite mer skonsamt fr levern. Effekterna ska tydligen vara likartade som om du intar oralt.

Skriv grna hr hur du upplevde oralt alt dra ivg ett PM!

MVH
r det 17aa r det leverskadligt i vilket fall, men det borde det ju inte vara?

Skriver ett pm efter gymmet och middagen
Citera
2013-10-29, 16:26
Bannlyst
Citat:
Med risk fr felsgning; S r vl methyltrienolone helt enkelt trenbolone som blivit methyliserat. Det gr bla att man kan inta det oralt och det verkar ven frstrka egenskaperna hos preppet.

Aha okey..aldrig hrt talas om det...eller sett att man kan kpa det nnstans....
Citera
2013-10-29, 20:14
Medlem
Citat:

MVH Anabolich2o

Jag har satt upp till 4500 som pwo, riktigt magiska pass, men 1500 redan ger en rejl stjuss !
Inte lagt de som kur dock
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in