Hejsan! För några år sedan så råkade jag komma över methyltrienolone i tablettform. På den tiden så var det en mycket ovanlig steroid och det var verkligen något speciellt. Även om jag aldrig gick upp mer än 500mcg under en väldigt kort period så var det helt klart den kraftfullaste orala steroiden jag prövat - den sopade banan med både dianabol och winstrol.
Men det blev aldrig att jag fick tag på det något mer och lika bra var kanske det - med tanke på den extrema påverkan tabletterna hade på levern.
Men nu råkade jag hitta en shop som faktiskt hade injicerbart methyltrienolone, något jag väntat på mycket länge! Jag har några frågor till er:
Är det mindre skadligt för levern om man intar methyltrienolone IM kontra tabletter?
Vilka doser är rekommenderade? 500mcg/dag?
Slutligen; Om någon använt, hur skulle ni jämföra med trenbolone A, om det ens är möjligt? Tex 500mcg motsvarar 100mg tren a per dag.
Om någon orkar ta sig tid och svara så skulle jag vara evigt tacksam!
MVH Anabolich2o
EDIT: Varför skulle man ens vilja injicera en "methylerad" steroid?! Någon kunnig måste kunna svara på detta
EDIT 2: Saxat från engelsk site:
"a 500-750mcg dose was found to berelatively safe, and roughly as effective as 150-225mgs of Trenbolone Acetate."
Om detta stämmer så är det helt sinnessjukt. Det skulle innebära att 500mcg Methyltrienolone skulle motsvara ett drygt GRAM Trenbolone Acetate/EW.