2013-10-29, 13:56
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Män är överrepresenterade bland de med lägst intelligens och de socialt utslagna i den mänskliga populationen. Något som blir tragiskt uppenbart bland alla er "pricksäkra" män på Flashback...

Det enda som är tragiskt uppenbart i denna tråd är hur oerhört dum och korkad du verkar vara.
Förutom det, så verkar du vara en oerhört dryg individ, hoppas din pojkvän går in här och läser denna tråden.
Vilket ju han gör, eftersom du sa tidigare att han skrattade åt mina inlägg.
Så, till dig herr pojkvän -
Du inser att eftersom du tycker Deriverbar är knullbar, så tror hon att du vill våldta henne.
Citera
2013-10-29, 13:57
Medlem
Skrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
Du menar alltså att om man är sexuellt attraherad av någon så är det samma sak som att vilja våldta den personen?

Det är precis så som Deriverbar tycker. Det impliceras av det hon skrivit i tråden.
Sådana är de allra flesta feminister, dvs. oerhört fördomsfulla, generalisernade och manshatiska.
Citera
2013-10-29, 13:57
Medlem
Citat:
Män är överrepresenterade bland de med lägst intelligens och de socialt utslagna i den mänskliga populationen. Något som blir tragiskt uppenbart bland alla er "pricksäkra" män på Flashback...

Är det därför två tredjedelar av alla medlemmar i Mensa är män?

Det kanske är så att IQ-testen är för patriarkalt utformade? De borde ställa mer kvinnliga frågor på IQ-testen som fokuserar mer på genus och heteronormativitet...
Citera
2013-10-29, 13:58
Medlem
För att förstå det här spelet mellan man och kvinna, där kvinnan lägger ner en förmögenhet på att dra mannens blickar till sig och där mannen gör vad han kan för att framstå som framgångsrik och stark, måste man börja erkänna det genetiska arv som styr rubbet av detta spel.
Jag har beskrivit detta genetiska arv tre gånger här på flaschback, men av outgrundlig anledning blivit stoppad varje gång. Vetenskapen har dock bevisligen kartlagt det genetiska arvet och det manliga respektive kvinnliga beteendet har med fortplantningen att göra. Inte bara den enskilde individens fortplantning utan genernas fortplantning i mesta eller bästa möjliga kombination.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA
Haha. Alltså snälla rara! Det finns ingen underliggande våldsam ton i "knullbar".
Det betyder endast "går att knulla". Inget annat!

Alla kvinnor som har vagina "går att knulla". Sedan är det smaken som avgör vem som anser vem är knullbar.
Det betyder väl för i helvete inte att man kommer våldta den personen

Jag antar att det inte finns någon underliggande negativ ton i "infinna dig i att vara sexdocka" heller? Inget som antyder ofrivillighet?

"Lärt sig att gilla att vara knullmaskiner" är också helt neutralt, bubben?
Citera
Medlem
Citat:
Att vara attraherad är en sak. Att kalla personen för "knullbar sexdocka som enbart existerar för att tillfredsställa män" är en helt annan sak. Jag syftade på den senare. Vilket du självklart vet.

Nej, det vet jag inte. Jag vet inte ens vad eller vem du citerat med det du satte inom citattecken eftersom citatet inte finns i tråden?
Citera
2013-10-29, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrev
Varför försöker du tala om för TS vad han menar med ordet han använder? Varför frågar du honom inte vänligt istället för att få till en konstruktiv diskussion? Det skulle ju också göra att du åtminstone framstår som lite seriös, och inte som en vanlig manshatanade tokfeminist.

Vad du menar med "manliga hjärna" är alltså att alla män hellre våldtar än har ömsesidig sex. Det du skriver implicerar att du tycker att män är lägre stående varelser. Du är alltså en klockren biologist. Du tycker uppenbarligen att "män är djur" och att de ska utrotas på det sätt Valerie Solanas föreslår. Tycker du att du är en god representant för svensk feminism med den sexistiska manssynen? Eller är du mer extrem än vanliga feminister?

LOL. Det är kul att du tycker att jag ska fråga TS istället för att påstå saker, när inlägget du citerade var just en fråga. Sedan får du gärna sluta tillskriva mig åsikter jag inte har. Tack.
Citera
2013-10-29, 14:02
Medlem
Citat:
Nej, det vet jag inte. Jag vet inte ens vad eller vem du citerat med det du satte inom citattecken eftersom citatet inte finns i tråden?

Läs tråden då. Allt inom citattecknen återfinns i inlägg här. De flesta av dem skrivna av alienDNA.
Citera
2013-10-29, 14:02
Medlem
NeutronStars avatar
Deriverbar eller någon annan jämställd man - har ni lyckats ragga upp någon kvinna någon gång med prat om delad föräldraledighet och könskvotering till styrelser?

Dylikt snack brukar mest rendera trötta nickningar hos damerna enligt min erfarenhet. Ett bättre sätt är att visa klart och tydligt att man ser kvinnan som ett attraktivt sexobjekt som man vill betäcka.
Citera
2013-10-29, 14:03
Medlem
Citat:
Är det därför två tredjedelar av alla medlemmar i Mensa är män?

Det kanske är så att IQ-testen är för patriarkalt utformade? De borde ställa mer kvinnliga frågor på IQ-testen som fokuserar mer på genus och heteronormativitet...
Det derivatet skriver är sant. Bland idioterna är det fler män än kvinnor, men bland genierna är det också fler män än kvinnor. Kvinnor är, tyvärr tycker jag som kvinna, mer genomsnittliga, mer lagom.
Citera
2013-10-29, 14:03
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Jag antar att det inte finns någon underliggande negativ ton i "infinna dig i att vara sexdocka" heller? Inget som antyder ofrivillighet?

"Lärt sig att gilla att vara knullmaskiner" är också helt neutralt, bubben?
"Bubben" igen.
Alltså herregud. Fy i helvete vilken vidrig människa du är.
Men jag skall försöka svara.

att infinna sig med att vara sexdocka är absolut inte våldsamt laddat heller. Huruvida det är negativt eller positivt är ju subjektivt eller hur?
Du tolkar det som om jag menar att man skall på nåt vis utöva våld. Men det är bara i ditt lilla huvud jag menar så.
Det jag menar är att kvinnan VILLIGT infinner sig i rollen som sexleksak och NJUTER av det.
Att underkasta sig är nog den vanligaste sexuella preferensen för kvinnor!
Och det är exakt det jag menar. Inget annat.
De våldsamma undertonerna är ENDAST I DITT HUVUD!

Fattar du?
Citera
2013-10-29, 14:04
Medlem
Skrevs avatar
Citat:
LOL. Det är kul att du tycker att jag ska fråga TS istället för att påstå saker, när inlägget du citerade var just en fråga. Sedan får du gärna sluta tillskriva mig åsikter jag inte har. Tack.
Så lilla gumman fattar alltså först när hon utsätts för det hon utsätter andra för. Check.
Så sluta då själv med att tillskriva andra åsikter de inte har!

Så du tycker alltså att alla män föredrar att våldta framför att ha sex i samförstånd? (En fråga. )
Det du skrivit i tråden om manliga hjärnor implicerar nämligen att du tycker det om män.
Är det bara du som är så manshatisk, eller är alla feminiter så generaliserande och sexistiska? (En fråga. )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in