2013-10-28, 22:43
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Ja vi är i multiplayer tråden
Hurfan kan jag ha missat detta? Tänkt flera gånger att det är dåligt att man inte kan göra en egen
EDIT: Gjorde en plåt nu för min online char, ändras det automatiskt på alla fordon eller måste man dra till Pay N Spray med alla & fixa det där?
Senast redigerad av Yamal 2013-10-28 kl. 22:46.
Citera
2013-10-28, 22:45
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Hurfan kan jag ha missat detta? Tänkt flera gånger att det är dåligt att man inte kan göra en egen

Du behöver antingen en iPhone eller Android telefon för att kunna fixa en personlig plåt.
Citera
2013-10-28, 23:06
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
EDIT: Gjorde en plåt nu för min online char, ändras det automatiskt på alla fordon eller måste man dra till Pay N Spray med alla & fixa det där?

Det ändrades automatiskt på min huvudbil, övriga bilar fick jag köra till LSC och betala 600 (plus eventuellt 300 extra om du har en icke standardfärg på plåten)
Citera
2013-10-28, 23:19
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Det ändrades automatiskt på min huvudbil, övriga bilar fick jag köra till LSC och betala 600 (plus eventuellt 300 extra om du har en icke standardfärg på plåten)
Okej, tackar! : D
Citera
2013-10-28, 23:37
Medlem
Kimpoos avatar
Är det någon som fått sina 500k än? Ni vet man skulle ju få en bonus för allt lagg i början av october.
Om nån har fått de, hur får man de?
Citera
2013-10-28, 23:55
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimpoo
Är det någon som fått sina 500k än? Ni vet man skulle ju få en bonus för allt lagg i början av october.
Om nån har fått de, hur får man de?
Kolla 1-2 sidor tillbaka så får du svar.
Citera
2013-10-29, 00:20
Medlem
Nu är det så här att jag har många kompisar IRL men nästan ingen av dom spelar spel online nå speciellt. Därför blir det mycket att jag spelar online själv. Vilket nu i längden börjar bli fruktansvärt tråkigt och enformigt. Lägger nästan ner känns det som. För de uppdrag man gjort 1000 gånger kommer upp igen. Man får ofta göra dem själv då det är typ omöjligt att få med sig någon. Kommer någon med så är det en lowlevel snubbe.

De flesta servers verkar vara fullt med folk som bara skjuter ihjäl varandra hela tiden. Ingen gör ju något? Jag åker runt och försöker starta race, DM, survival osv men ingen hänger på.

Tips på vad man kan göra? Är bara level 35 än och det går så segt när man bara får vänta så mycket på allt...
Citera
2013-10-29, 00:27
Medlem
oineris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoore
Nu är det så här att jag har många kompisar IRL men nästan ingen av dom spelar spel online nå speciellt. Därför blir det mycket att jag spelar online själv. Vilket nu i längden börjar bli fruktansvärt tråkigt och enformigt. Lägger nästan ner känns det som. För de uppdrag man gjort 1000 gånger kommer upp igen. Man får ofta göra dem själv då det är typ omöjligt att få med sig någon. Kommer någon med så är det en lowlevel snubbe.

De flesta servers verkar vara fullt med folk som bara skjuter ihjäl varandra hela tiden. Ingen gör ju något? Jag åker runt och försöker starta race, DM, survival osv men ingen hänger på.

Tips på vad man kan göra? Är bara level 35 än och det går så segt när man bara får vänta så mycket på allt...

Du kan ju alltid joina någon annans Race, DM eller survival genom quick job.
Citera
2013-10-29, 02:01
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoore

Joina ett crew på SocialClub.com. Sedan hjälper det även om du har ett headset så du kan kommunicera enklare med alla andra som har det och således skaffa nya online-vänner. Inte så dyrt.. Kan få en helt ok för ett par hundringar.
Citera
2013-10-29, 02:27
Medlem
Yamals avatar
Fixade mina nr plåtar nyss, märkte dock att min secondary färg på MCn ändrades tillbaka till original och även min crew färg på däckröken försvann.. Nu måste jag betala 25k igen för att få det, smått irreterande :' (

Edit: kanske jag som överreagerar lite, men är det bara jag som i princip skulle kunna skära halsen av alla små horungar när man kör Races? INGEN kör ju för i helvete fair, fyfan va sne jag blir asså!
Senast redigerad av Yamal 2013-10-29 kl. 02:52.
Citera
2013-10-29, 02:55
Medlem
masturberas avatar
Där den där helikoptern med krok brukar stå, står en annan helikopter nu för tiden. Vart fan är min helikopter med krok?
Citera
2013-10-29, 02:59
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masturbera
Där den där helikoptern med krok brukar stå, står en annan helikopter nu för tiden. Vart fan är min helikopter med krok?
Du kan inte använda högerpilen och få fram den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in