2013-10-17, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123psyk
Förlorade nyss en win tack vare att jag klickade skit waiting for stats i slutet och ranked queues tydligen var nere. Hade ju 7/5/21 och var ett riktigt drömgame i jungeln Kan knappt spela nu mer och har dåligt med tid om att gå upp till guld - behöver ca. 10-15 wins mer och kan bara spela 1-2 games om dagen, om ens det. Tråkigt...

Du vann matchen.. dina stats blev aldrig förlorade bara för att du klickade på skip waiting. Vänta 5 minuter sen har du fått din LP..
Citera
2013-10-17, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xtp
Enligt tabellen du länkade så är cirka 947 spelare plat V stämmer det verkligen?

http://www.lolsummoners.com/stats/rankings/eune
Citera
2013-10-17, 08:26
Medlem
123psyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negge
Du vann matchen.. dina stats blev aldrig förlorade bara för att du klickade på skip waiting. Vänta 5 minuter sen har du fått din LP..

Du hade rätt - skönt!
Citera
2013-10-18, 01:00
Medlem
Donatello1s avatar
"Elo-hell" och blablala... Många här inne påstår att de fastnat där och alltid sköter sitt medan andra i deras lag förlorar eller feedar, tänk nu, om alla som sagt så spelar i en match så kommer säkert nån av er ha 0-4 top för att motståndet är pro osv. Räcker med att motståndarlaget alltid fokuserar dig i teamfights så har du plötsligt feedat och dina kamrater undrar varför du feedar och så är karusellen igång...

DU kan inte påverka vilka du hamnar med så bara att köra och stfu
Citera
2013-10-21, 19:53
Medlem
KalleKokss avatar
Vad i helvete är det för fel på detta skitspel? jag får +5lp för en vinst, och jag har en winrate på 55% atm i S1. låg tidigare i G3, men decayade tillbaka in i silver pga inaktivtet. Nu går de ju knappt o ta sig in i guld igen. Oerhört frustrerande
Citera
2013-10-21, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleKoks
Vad i helvete är det för fel på detta skitspel? jag får +5lp för en vinst, och jag har en winrate på 55% atm i S1. låg tidigare i G3, men decayade tillbaka in i silver pga inaktivtet. Nu går de ju knappt o ta sig in i guld igen. Oerhört frustrerande

Det är så det blir i division 1 med för låg mmr. Håll uppe din winrate så släpper det tillslut.
Citera
2013-10-28, 18:01
Medlem
Choiiss avatar
Det Kan Ju Inte Dampa Nu När Vi Närmar Oss Slutet
Citera
2013-10-28, 18:06
Medlem
Om jag slutar spela rankat på typ 3 månader så att jag blir demotad,
kommer jag ha kvar samma mmr då?

jag tänkte dra ner mitt acc till b5 och leka lite och stanna kvar där och
lefta mina promo games i championselect.

jag är tacksam för ett seriöst svar
Citera
2013-10-28, 18:08
Medlem
Choiiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosendahl
Om jag slutar spela rankat på typ 3 månader så att jag blir demotad,
kommer jag ha kvar samma mmr då?

jag tänkte dra ner mitt acc till b5 och leka lite och stanna kvar där och
lefta mina promo games i championselect.

jag är tacksam för ett seriöst svar

Din MMR kommer du att ha kvar. Det tar dock väldigt lång tid vad jag sett. Har haft ett konto på Silver V på NE som härom veckan demotades till Bronze 1 (Efter sex månader). En leave = en loss = du sänker din MMR.
Citera
2013-10-28, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choiis
Din MMR kommer du att ha kvar. Det tar dock väldigt lång tid vad jag sett. Har haft ett konto på Silver V på NE som härom veckan demotades till Bronze 1 (Efter sex månader). En leave = en loss = du sänker din MMR.

så alltså om jag leavar i championselect så tappar jag MMR?
Citera
2013-10-28, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicken89
JAG FUCKING ORKAR INTE MER!
VARFÖR? Varför är Riots Matchmaking system så jävla fittigt? Blir bara teamad mer folk som har fler kromosomer än hjärnceller, blir fan galen. 2 games i rad har jag fått någon efterbliven avkomma av en babian och ett rullstolsbundet CP som valt att spela Evelynn jungle och feedat sönder hela jävla gamet. Orkar fan inte längre, andra laget har alltid någon jävel som blir sönderfeedad och som man inte ens kan röra midgame. Jävla skitspel. Fuck this shit, finns en anledning att jag spelar single player mest, slipper alla jävla tyskar och ryskar som inte kan spela för att rädda sitt liv men ändå väljer att spela ranked istället för Dominion eller ARAM.

Till alla er som suger och spelar ranked, sug min facking kuk.

I know that feeling bro..

spelande nyss med en ryss/polack som jag trodde var en smurf eftersom att han bara hade 70win i normal, sen visar det sig att fittan har ett halft t2 runepages, ger firstblood och går afk för att han counterpickade sig själv.
Citera
2013-11-01, 17:43
Medlem
KattPerssons avatar
Hur kan man hamna med världens alla jävla åttaåringar när man ska ha promotion-matcher?! Jävla apa i helvete att man kan bli så arg på ett spel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in