2013-10-28, 15:18
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Underhållningsvärdet kommer alltid i andra hand kontra resultat, det bör nog alla supportrar vara överens om

Sen tycker jag inte att vi spelat speciellt tråkigt på senaste tiden.. Särskilt inte på Tele2 arena där vi nu gjort mer mål än Bajen

Som om det skulle vara en bedrift..
2013-10-28, 15:19
Medlem
Slickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Som om det skulle vara en bedrift..
8 mål på två matcher måste väl anses som en bedrift?
2013-10-28, 15:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slicka
8 mål på två matcher måste väl anses som en bedrift?

2 självmål så dom borde väl ändå räknas till BP? Som en liten "lycka till"-spark från Bojan till er, eller high-five kanske man ska skriva?
2013-10-28, 15:26
Medlem
Olympians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casualer
Är det sant att Bortom Sans stod på Södra igår?
Ja, BS stod på Södra igår.

Jag gjorde det även själv i första halvlek, men tröttnade på flaggandet under pågående spel i andra och gick upp på Sektion 37.
2013-10-28, 15:55
Medlem
Olympians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Som jag minns det fick ni springa i er egen stad '07.
Var, när? Om du syftar på att vi sprang ca 5-6 pers utanför Västra läktaren så var det knappast er förtjänst utan helt och hållet polishästarnas.

.. och om vi nu ska snacka om ridande poliser så hänvisar jag till Trelleborg-HIF utanför Vångavallen. Där backade de efter att en HIF:are slitit åt sig en av deras piskor.
Större skador gjorde i och för sig hundpatrullen lite längre fram. Varför de över huvud taget attackerade oss eller hade stor närvaro på den matchen vet jag inte. Det var helt lugnt tills vi kom fram till arenan och sen bara stormade de in i marschen med hästar och hundar.
2013-10-28, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Var, när? Om du syftar på att vi sprang ca 5-6 pers utanför Västra läktaren så var det knappast er förtjänst utan helt och hållet polishästarnas.

.. och om vi nu ska snacka om ridande poliser så hänvisar jag till Trelleborg-HIF utanför Vångavallen. Där backade de efter att en HIF:are slitit åt sig en av deras piskor.
Större skador gjorde i och för sig hundpatrullen lite längre fram. Varför de över huvud taget attackerade oss eller hade stor närvaro på den matchen vet jag inte. Det var helt lugnt tills vi kom fram till arenan och sen bara stormade de in i marschen med hästar och hundar.

Glöm inte hur BS sprang i Eskilsminne....
2013-10-28, 17:09
Medlem
vatoss avatar
Sånt här gillar vi. Dif-Malmö
http://www.youtube.com/watch?v=x90emYZ2DWg
2013-10-28, 17:28
Medlem
Moon The Loons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatos
Sånt här gillar vi. Dif-Malmö
http://www.youtube.com/watch?v=x90emYZ2DWg

Sådan far sådan son
2013-10-28, 17:57
Medlem
15Februaris avatar
Jag skulle vilja se en battle mellan Olympian och Salorm. Ni är trådens i särklass frekventaste skribenter. Över 500 inlägg vardera. Hur är det ens möjligt? Gör ni inget annat?

Hursom, kul tråd. Älskar hur det svänger upp och ner hela tiden nivåmässigt.
Har dock saknat Power Angel-hets i årets tråd. Varför har vi inte fått höra det?

Det absolut mest imponerande konstprojektet här är dock a.e.g.
Från att ha trollat och utgett sig för att vara gnagare, till att därefter ha utgett sig för att faktiskt egentligen vara bajare, till att vid Turinas död öppet säga att det var färdigtrollat i respekt för Ivan, till att faktiskt bli en saklig och okej AIK-skribent som ingen anklagar för trolleri. Jag är imponerad. Vad fan hände?
Senast redigerad av 15Februari 2013-10-28 kl. 18:01.
2013-10-28, 18:01
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Jag skulle vilja se en battle mellan Olympian och Salorm. Ni är trådens i särklass frekventaste skribenter. Över 500 inlägg vardera. Hur är det ens möjligt? Gör ni inget annat?

Har dock saknat Power Angel-hets i årets tråd. Varför har vi inte fått höra det?

Folk har varit upptagna med att diskutera bondesupportrar, gratisbiljetter och spc.

Tyvärr.
2013-10-28, 18:06
Medlem
Citat:

Lever hon för övrigt längre? Svårt att hålla koll på kändisarna när vi lämnat Råsunda. Tror inte jag sett varken Powerangel, Jonas, Gandhi, Bulldog, Stefan m.fl. på hela säsongen.
2013-10-28, 18:12
Medlem
Citat:

Det absolut mest imponerande konstprojektet här är dock a.e.g.
Från att ha trollat och utgett sig för att vara gnagare, till att därefter ha utgett sig för att faktiskt egentligen vara bajare, till att vid Turinas död öppet säga att det var färdigtrollat i respekt för Ivan, till att faktiskt bli en saklig och okej AIK-skribent som ingen anklagar för trolleri. Jag är imponerad. Vad fan hände?
Och du var överlägens etta i förra årets tråd med 556 inlägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in