2013-10-28, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baileys86
Hon kanske har vaginism, vilket gör att slidmusklerna krampar. Har man svårt att slappna av, går det inte att "bara" slappna av, det blir oftast värre, om man tänker, att man måste slappna av. Ni kan ju låta bli att försöka ha vaginalt sex, ett tag, så hon slipper känna sig pressad och att hon tillfredställer dig på andra sätt så länge.

" hon tillfredställer dig på andra sätt så länge"?
Vad sägs om att HAN tillfredställer HENNE på andra sätt sålänge?
Citera
2013-10-28, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhej192
Hej,

hur gör man med en för tight fitta?

När jag pullar henne får jag in ett finger!?! och jag har pullat henne flera gånger till sprutorgsam så jag vet att hon våt och kåt men jag kan helt omöjligt få in kuken utan att det ska göra ont. Vi har testat att hon sitter ovanpå men det tar verkligen 10-15min innan jag har halva inne - har ni några tips på hur vi kan göra?

Hon är 26år så ingen oskuld men troligtvis har inte hon haft så mycket sex, tacksam för alla tips ( vi har testat glidmedel utan större framgång)

mitt fruntimmer var lika dant i början... men jag pressade in kuken så jag bottnade henne sen lät jag kuken vara där tills fittan slappnade av sen är det bara att börja knulla henne..... hon spänner sig oc behöver ha kuken i sig ett tag innan du knullar henne på allvar
Citera
2013-10-28, 13:12
Medlem
Baileys86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misslojs
" hon tillfredställer dig på andra sätt så länge"?
Vad sägs om att HAN tillfredställer HENNE på andra sätt sålänge?

Ja, självklart att han ska tillfredställa henne på andra sätt också, så länge.
Citera
2013-10-28, 14:41
Medlem
adventualthorizons avatar
Hitta något som först är litet men successivt blir större när man träder in den i fittan. Tex en flaska eller en tratt, för att illustrera vad jag menar. Sedan är det bara till att töja och tänja. Därefter så måste du dock vara snabb med att få in kuken efter att du avlägsnat kornformen, för annars så hinner fittan bli tight igen. Lycka till!
Citera
2013-10-28, 14:44
Medlem
Uppenbarligen något fel på henne, ta henne till läkaren så dom rättar till problemet.
Citera
2013-10-28, 14:46
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggs1
Uppenbarligen något fel på henne, ta henne till läkaren så dom rättar till problemet.
Ja eller ge henne till vilken man som helst i landet som accepterar henne för den hon är.
Citera
2013-10-28, 14:53
Medlem
Trams raderat
//Moderator
Citera
2013-10-28, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baileys86
Ja, självklart att han ska tillfredställa henne på andra sätt också, så länge.
Bra
Citera
2013-10-28, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Ja eller ge henne till vilken man som helst i landet som accepterar henne för den hon är.

Acceptera att hon får ont under sex? Nej ska man verkligen inte, bör kollas upp så fort som möjligt hos läkare.
Citera
2013-10-28, 18:28
Medlem
christerys avatar
På med glidmedel och hon ligger på dig och ni bara kramas och myser. Det låter som att hon spänner sig omedvetet för att hon vet att det kommer att göra ont. Låt henne styra och när hon känner att den är lite inne utan att det gör det minsta ont kanske det går lättare.

Har inte haft problemet så jag vet ju inte, men det är antaganden.

Men ta det i hennes takt, små små steg. Det är nåt som inte går att tvinga fram.
Citera
2013-10-28, 23:48
Medlem
säg åt henne att sluta knipa
Citera
2013-10-29, 10:13
Medlem
Zikniks avatar
Uppvärmning, glidmedel, kommunikation.
Kanske har hon varit med om något som gör att det känns obehagligt, kanske gör du (ni) något fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in