När jag pullar henne får jag in ett finger!?! och jag har pullat henne flera gånger till sprutorgsam så jag vet att hon våt och kåt men jag kan helt omöjligt få in kuken utan att det ska göra ont. Vi har testat att hon sitter ovanpå men det tar verkligen 10-15min innan jag har halva inne - har ni några tips på hur vi kan göra?
Hon är 26år så ingen oskuld men troligtvis har inte hon haft så mycket sex, tacksam för alla tips ( vi har testat glidmedel utan större framgång)
Förspel och tillit är nog medicinen för denna diagnos! Du säger ju själv, om än att det tar tid, att hon "slappnar" av och låter lite mer utav dig befinna sig i henne så försök skapa en så avslappnad atmosfär som möjligt för henne så kommer nog även din mastodont påle att få plats.
När jag pullar henne får jag in ett finger!?! och jag har pullat henne flera gånger till sprutorgsam så jag vet att hon våt och kåt men jag kan helt omöjligt få in kuken utan att det ska göra ont. Vi har testat att hon sitter ovanpå men det tar verkligen 10-15min innan jag har halva inne - har ni några tips på hur vi kan göra?
Hon är 26år så ingen oskuld men troligtvis har inte hon haft så mycket sex, tacksam för alla tips ( vi har testat glidmedel utan större framgång)
Som tidigare muppar nämnt så spänner hon sig nog för mycket . Prova med att massera hela hennes kropp innan så hon slappnar av, sen slicka henne och glidmedel. Börja ta henne i missionären då det blir lättare att " föra in den". Och funkar inte det kanske hon måste träffa en gynekolog
Eftersom jag antar att ni redan testat väldigt långt förspel och glidmedel så är det ju upp till henne att faktiskt gå och kolla sig för så ont ska det inte göra. Vestibulit och liknande är ingen barnlek och ingenting som du "löser".
Vad fan använder ni för kasst glidmedel? Säg åt bruden att sluta spänna sig så jäkla mycket.
Tror det är där problemet ligger. Hon spänner sig för hon är så nervös och inte fattat att det blir värre för henne då. Byt ut brud skulle vara en lösning annars.
Hon kanske har vaginism, vilket gör att slidmusklerna krampar. Har man svårt att slappna av, går det inte att "bara" slappna av, det blir oftast värre, om man tänker, att man måste slappna av. Ni kan ju låta bli att försöka ha vaginalt sex, ett tag, så hon slipper känna sig pressad och att hon tillfredställer dig på andra sätt så länge.