2013-10-27, 17:46
Medlem
Hej,

hur gör man med en för tight fitta?

När jag pullar henne får jag in ett finger!?! och jag har pullat henne flera gånger till sprutorgsam så jag vet att hon våt och kåt men jag kan helt omöjligt få in kuken utan att det ska göra ont. Vi har testat att hon sitter ovanpå men det tar verkligen 10-15min innan jag har halva inne - har ni några tips på hur vi kan göra?

Hon är 26år så ingen oskuld men troligtvis har inte hon haft så mycket sex, tacksam för alla tips ( vi har testat glidmedel utan större framgång)
Citera
2013-10-27, 18:05
Medlem
Edit, ursäkta. Korkat av mig.

Fortsätt jobba med glidmedel, sakta men säkert kommer det gå bättre. Njut medan hon är tajt
Citera
2013-10-27, 18:06
Medlem
O-Lyckligs avatar
Förspel och tillit är nog medicinen för denna diagnos! Du säger ju själv, om än att det tar tid, att hon "slappnar" av och låter lite mer utav dig befinna sig i henne så försök skapa en så avslappnad atmosfär som möjligt för henne så kommer nog även din mastodont påle att få plats.

Lycka till!
Citera
2013-10-27, 18:07
Medlem
SLYNA28s avatar
Glidmedel! få henne att slappna av till tusen.
Citera
2013-10-27, 18:13
Medlem
enlevandemans avatar
Vad fan använder ni för kasst glidmedel? Säg åt bruden att sluta spänna sig så jäkla mycket.
Citera
2013-10-27, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejhej192
Hej,

hur gör man med en för tight fitta?

När jag pullar henne får jag in ett finger!?! och jag har pullat henne flera gånger till sprutorgsam så jag vet att hon våt och kåt men jag kan helt omöjligt få in kuken utan att det ska göra ont. Vi har testat att hon sitter ovanpå men det tar verkligen 10-15min innan jag har halva inne - har ni några tips på hur vi kan göra?

Hon är 26år så ingen oskuld men troligtvis har inte hon haft så mycket sex, tacksam för alla tips ( vi har testat glidmedel utan större framgång)

Som tidigare muppar nämnt så spänner hon sig nog för mycket . Prova med att massera hela hennes kropp innan så hon slappnar av, sen slicka henne och glidmedel. Börja ta henne i missionären då det blir lättare att " föra in den". Och funkar inte det kanske hon måste träffa en gynekolog
Citera
2013-10-27, 19:06
Bannlyst
Ta henne i röven löser inte direkt fittproblemen.

Eftersom jag antar att ni redan testat väldigt långt förspel och glidmedel så är det ju upp till henne att faktiskt gå och kolla sig för så ont ska det inte göra. Vestibulit och liknande är ingen barnlek och ingenting som du "löser".
Citera
2013-10-27, 19:09
Medlem
Gertrud1s avatar
"man" gör väl ingenting med en för tight, och nej det är väl inte det som är problemet här.

Det är inte "man" som skall vara drivande i detta, det sätter bara press.

En 26 årig kvinna har väl varit till en kvinnoläkare ngn gång i sitt liv, hon borde ju också veta hur hon fungerar och vad hon känner.

Varför kan vuxna människor ha sex - men inte prata om det?

Ytterst märkligt

Dessutom är kroppen hennes och därmed hennes problem.
Har du ens frågat henne hur hon vill lösa problemet?
Eller om hon ens ser "det" som ett problem.

Hon kanske har ett helt annat problem än du sirru!
Citera
2013-10-27, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Vad fan använder ni för kasst glidmedel? Säg åt bruden att sluta spänna sig så jäkla mycket.

Tror det är där problemet ligger. Hon spänner sig för hon är så nervös och inte fattat att det blir värre för henne då. Byt ut brud skulle vara en lösning annars.
Citera
2013-10-27, 19:39
Medlem
Ogdens avatar
Relationsakuten --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2013-10-27, 22:26
Medlem
AlliserThornes avatar
Töj hennes vagina med en mindre dildo som du sedan ökar gradvis i storlek för att tillslut kunna föra in din penis.
Citera
2013-10-28, 02:21
Medlem
Baileys86s avatar
Hon kanske har vaginism, vilket gör att slidmusklerna krampar. Har man svårt att slappna av, går det inte att "bara" slappna av, det blir oftast värre, om man tänker, att man måste slappna av. Ni kan ju låta bli att försöka ha vaginalt sex, ett tag, så hon slipper känna sig pressad och att hon tillfredställer dig på andra sätt så länge.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in