2013-10-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
brukar ju vara dom som försvarar en sak som brukar göra så med
fel

blev nu äntligen level 53 och har tradepile på 80, gott!
Citera
2013-10-27, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
fel

blev nu äntligen level 53 och har tradepile på 80, gott!
Lirar du PS3? Isåfall, kan du tänka dig att hjälpa en broder?
Citera
2013-10-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Lirar du PS3? Isåfall, kan du tänka dig att hjälpa en broder?
tyvärr, 360
Citera
2013-10-27, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mutumba
Med tanke på hur du skriver så känns det snarare som om du är 12 år men det har inte med saken att göra egentligen. Har inte vart med i den här diskussionen från början så ber om ursäkt ifall jag missat något men hur kan motståndaren pausa när du har bollen i deras straffområde? Aldrig hänt mig iaf och du beter dig som om det händer varje match? Konstigt.

Angående att folk inte svarar kan ju bero på att samma frågor ställs hela tiden och att man inte alltid har lust eller helt enkelt inte vet svaret på din fråga eftersom man aldrig varit med om det själv, som nu.

Hur jag skriver? Är väl inte jag som med några kompisar ofta sitter här i tråden och ska kalla någon för dum i huvudet osv? Och om du menar att jag inte skrivit med . osv så kan det bero på att jag är sån som skriver snabbt och klickar svar innan jag läst så allt blivit rätt, en dålig vana

Det var så att bollen nuddade vid en av hans spelare och sen studsade den vidare upp i luften PERFEKT för mig o nicka in den och då pausar han... :/

Och nej jag ställde bara frågorna 1 gång och fick aldrig svar, som jag skrev någonstans innan så har samma personer oftast här mest bara kommenterat mig för o komma med dumma svar som du är dum i huvudet osv.. Samma personer fick för sig en natt och spamma min PM med hur bra dom tyckte jag var ironiskt skrivet där dom t.ex skriver snälla som snela osv..
Citera
2013-10-27, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
tyvärr, 360
Ah, okej. Stämmer det att det går att få 80 redan i level 53? Ligger på 50 nu och är runt level 40, låter lite konstigt att uppgraderingarna kommer så snabbt i rad.
Citera
2013-10-27, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Jag är mest bara ute efter en rolig match, vinna är för mig en bonus.. Därför jag blivit så frustrerad över att i princip alla bara siktar på o vinna så alla går på inlägg o de OP skitet som jag tycker är väldigt tråkigt xD Blir bara trist för det är som att spela mot samma motståndare varje gång typ som inte har någon plan mer än att dom ska göra inlägg osv ^^

Haha du är mig en ovanlig fifa spelare! För mig är det vinsten som är det roliga. Förstår inte glädjen i att förlora?
Citera
2013-10-27, 22:13
Medlem
Sålde nyss Messi och drog ihop de här två lagen:

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=calwVdAzbiTc:360

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=k7cdgMRXbiTe:360

Ska bli kul!

Någon som har några förbättringar för runt 100k? Ibra är ju svårlänkad.. Är Cavani bra?
Citera
2013-10-27, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Ah, okej. Stämmer det att det går att få 80 redan i level 53? Ligger på 50 nu och är runt level 40, låter lite konstigt att uppgraderingarna kommer så snabbt i rad.
jepp, man får +30
Citera
2013-10-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mutumba
Dom skriver ju iaf att du är dum i huvudet med korrekt grammatik Menar inte att klanka ner men blir bara extremt jobbigt att läsa!

Hur som helst, nog om det här för mig. Lirar du på PS3 så kan vi ta några matcher så slipper du paus problemen iaf! Skicka ett PM med nick så kan jag lägga till.

Lirar tyvärr på PC, annars hade jag lätt varit på :P Jo kan förstå dig, är lat jävel som mest bara håller mig till korrekt grammatik när det gället viktiga saker ^^

Men jag kan väl förstå dom som surar över mig, jag låter min frustration ta över för mycket och blir dumma kommentarer pga det.. Inte för jag tror det hade blivit bättre om jag uttryckt mig rätt här för det.. :P
Citera
2013-10-27, 23:01
Medlem
Snabb fråga som säkert redan ställts men orkar inte leta efter svaret:

Om man har 2 trupper, vilas spelarna upp i den truppen man inte spelar med eller måste man hålla på att flytta dem till bänken eller så?
Citera
2013-10-27, 23:06
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Snabb fråga som säkert redan ställts men orkar inte leta efter svaret:

Om man har 2 trupper, vilas spelarna upp i den truppen man inte spelar med eller måste man hålla på att flytta dem till bänken eller så?

Du måste ha dom på Bänken/reserver
Citera
2013-10-27, 23:13
Medlem
JogoBonitos avatar
Okej spelar på PS3 och undrar, hur kommer det sig att alla priser sjunkit i detta nu, ex. Aubamyang 20k--->14k. på bara några dagar?

och för det andra priserna verkar låga priser i genomsnitt jämfört med förra året. Ex. ungefärligt:
Agbonlahor Nu: 50 k --->då 200k
Fellaini nu: 8k ---->då 15-12 k

Köper alla packs nu och sen kommer priserna öka om typ 1-2 veckor? Är alla sugna på IF Zlatan eller?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in