Citat:
Ursprungligen postat av
AntzPantz
Nej, det är inte fusk din pajas. Bara din konstiga åsikt, ungefär som när du påstod att motståndarna fuskade när du passar ut till dem från utspark.

Du börjar ju bli smått komisk nu.. Du hänger upp dig på ord överhårt... Kvittar om jag förklarar för dig och dina lovemates så är det samma sak som du skriver om o om igen.. Är det ens möjligt att skriva något till dig/er eller ni bara är ute efter att göra denna forumstråden större med massor av skit kommentarer?
Jag må använda ord FEL, men börjar bli riktigt patetiskt hur jag får förklara SAMMA SAK OM O OM igen för dig och du återkommer hela tiden till det jag försökt förklara för dig..
Om det varit typ "fifa vm" tävling som dom har starcraft 2 tävlingar, tror du seriöst att pausa så där skulle varit GODKÄNT? Nej? Därför är det jävligt fel att det ska gå o göra på random online matcher på fifa med.. Visst det är EA som skapar spelet o deras fel fortfarande..
Alltså en sorts kritik till spelet och det enda du gör är o försvarar det bara för du inte gillar att jag skrev fusk bara för det inte är fusk enligt spelets regler
Och behöver jag förklara det sista IGEEEEEN? Ah jag skippar det, för mycket för din hjärna o hantera tror jag