2013-10-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Hahaha du är ju helt dum i huvet. Varning? Seriöst? Och du kan inte dra några konstiga slutsatser.

Nej men du är ju tydligen det? Visst kanske o ta i när det är EA's fel, men å andra sidan så är det ett ONLINE SPEL... När du kan pausa mitt i allt t.ex när jag är i ditt straffområde, då är det något som gått väldigt väldigt fel.. Då jag inte är någon datormotståndare så blir det väldigt fel då det påverkar spelet NEGATIVT för MIG...

Fast jag antar du är sån som mest spelar singleplayer spel och inte tänker på sådant och helt enkelt inte bryr dig då? Verkar ju som ni tycker det är viktigare att oftast komma med några "smarta" kommentarer tillsammans mot mig än komma med ett ordentligt svar..

Alltid samma personer som kommer med negativa kommentarer mot mig och inte har något o säga än "hahahah du är dum i huvet" eller liknande.. Är ni 12 år? För man börjar undra då jag ställt dig och någon av dina polare frågor, men ALLTID så skippar ni frågorna och bara ska skriva dum i huvudet osv..
Citera
2013-10-27, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
bra slutsatser

får ta och lira match of the days idag, nu när jag ändå är så nära level 53 vill jag nå utökad tradepile asap

brukar ju vara dom som försvarar en sak som brukar göra så med
Citera
2013-10-27, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Nej men du är ju tydligen det? Visst kanske o ta i när det är EA's fel, men å andra sidan så är det ett ONLINE SPEL... När du kan pausa mitt i allt t.ex när jag är i ditt straffområde, då är det något som gått väldigt väldigt fel.. Då jag inte är någon datormotståndare så blir det väldigt fel då det påverkar spelet NEGATIVT för MIG...

Fast jag antar du är sån som mest spelar singleplayer spel och inte tänker på sådant och helt enkelt inte bryr dig då? Verkar ju som ni tycker det är viktigare att oftast komma med några "smarta" kommentarer tillsammans mot mig än komma med ett ordentligt svar..

Alltid samma personer som kommer med negativa kommentarer mot mig och inte har något o säga än "hahahah du är dum i huvet" eller liknande.. Är ni 12 år? För man börjar undra då jag ställt dig och någon av dina polare frågor, men ALLTID så skippar ni frågorna och bara ska skriva dum i huvudet osv..
Hmm, utveckla. Hur svarade jag inte på ditt påstående? Om jag inte minns fel så skrev du att man skulle få varning för att pausa, vilket jag klart och tydligt svarade på?

Fantastiska slutsatser du kommer med, nej jag lirar inte singleplayer, endast online. Vet inte riktigt hur du kom fram till att jag skulle lira singleplayer?
Citera
2013-10-27, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qin
Brukar också göra så för att göra min motståndare frustrerad Finns många fula knep man kan använda sig utav för att vinna en FIFA-match, jag har märkt att majoriteten av alla fifa spelare har kort stubin.

Är ju bara spelförstörande beteende.. Min fråga är när du spelar fifa, gör du inte det för o koppla av o ha roligt? Blir det inte väldigt fel då när man förstör spelet genom att göra så? Jag quittade mer också för jag var trött på fifa :P Var en kaos match för min del där allt jag gjorde blev fel ändå så ^^
Citera
2013-10-27, 21:53
Medlem
megaman9s avatar
Nån som kan bygga bästa 4-3-3 laget med Zlatan och Nani?
Citera
2013-10-27, 21:59
Medlem
Qins avatar
Citat:
Är ju bara spelförstörande beteende.. Min fråga är när du spelar fifa, gör du inte det för o koppla av o ha roligt? Blir det inte väldigt fel då när man förstör spelet genom att göra så? Jag quittade mer också för jag var trött på fifa :P Var en kaos match för min del där allt jag gjorde blev fel ändå så ^^
Först och främst så spelar jag för att vinna, att ha kul är bara en bonus. Att få läsa meddelanden efter matchen kan ju inte bli roligare, alla verkar vilja ha min mor och se mig död
Citera
2013-10-27, 21:59
Medlem
Citat:
Nej, det är inte fusk din pajas. Bara din konstiga åsikt, ungefär som när du påstod att motståndarna fuskade när du passar ut till dem från utspark.

Du börjar ju bli smått komisk nu.. Du hänger upp dig på ord överhårt... Kvittar om jag förklarar för dig och dina lovemates så är det samma sak som du skriver om o om igen.. Är det ens möjligt att skriva något till dig/er eller ni bara är ute efter att göra denna forumstråden större med massor av skit kommentarer?

Jag må använda ord FEL, men börjar bli riktigt patetiskt hur jag får förklara SAMMA SAK OM O OM igen för dig och du återkommer hela tiden till det jag försökt förklara för dig..

Om det varit typ "fifa vm" tävling som dom har starcraft 2 tävlingar, tror du seriöst att pausa så där skulle varit GODKÄNT? Nej? Därför är det jävligt fel att det ska gå o göra på random online matcher på fifa med.. Visst det är EA som skapar spelet o deras fel fortfarande..

Alltså en sorts kritik till spelet och det enda du gör är o försvarar det bara för du inte gillar att jag skrev fusk bara för det inte är fusk enligt spelets regler

Och behöver jag förklara det sista IGEEEEEN? Ah jag skippar det, för mycket för din hjärna o hantera tror jag
Citera
2013-10-27, 22:00
Medlem
Citat:

Med tanke på hur du skriver så känns det snarare som om du är 12 år men det har inte med saken att göra egentligen. Har inte vart med i den här diskussionen från början så ber om ursäkt ifall jag missat något men hur kan motståndaren pausa när du har bollen i deras straffområde? Aldrig hänt mig iaf och du beter dig som om det händer varje match? Konstigt.

Angående att folk inte svarar kan ju bero på att samma frågor ställs hela tiden och att man inte alltid har lust eller helt enkelt inte vet svaret på din fråga eftersom man aldrig varit med om det själv, som nu.
Citera
2013-10-27, 22:03
Medlem
Citat:
Hmm, utveckla. Hur svarade jag inte på ditt påstående? Om jag inte minns fel så skrev du att man skulle få varning för att pausa, vilket jag klart och tydligt svarade på?

Fantastiska slutsatser du kommer med, nej jag lirar inte singleplayer, endast online. Vet inte riktigt hur du kom fram till att jag skulle lira singleplayer?

Läs våra kommentarer fram o tillbaka förut där du klart o tydligt kan se hur då många gånger skippat motfrågor jag ställt till dig.

Jag börjar ju tro det för ni verkar ju tycka att det är bra att det går o göra så? Jag må skriva kritiken på fel sätt, men varför hålla på som ett par 12 åringar och söka bråk på forum över att jag skrivit "fusk" eller så?

Men visst stället dig frågan nu och ser om du svarar..

Tycker du att det är bra att man kan pausa så som dom gjorde mot mig? Eller är det något du själv skulle vilja tas bort och förbättras i patch eller nästa spel? Samt du tycker väl att det är spelförstörande? (inte fusk utan spelförstörande)
Citera
2013-10-27, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qin
Först och främst så spelar jag för att vinna, att ha kul är bara en bonus. Att få läsa meddelanden efter matchen kan ju inte bli roligare, alla verkar vilja ha min mor och se mig död

Jag är mest bara ute efter en rolig match, vinna är för mig en bonus.. Därför jag blivit så frustrerad över att i princip alla bara siktar på o vinna så alla går på inlägg o de OP skitet som jag tycker är väldigt tråkigt xD Blir bara trist för det är som att spela mot samma motståndare varje gång typ som inte har någon plan mer än att dom ska göra inlägg osv ^^
Citera
2013-10-27, 22:06
Medlem
Citat:

alla dina inlägg handlar om hur du förlorar en match pga att någon fuskar eller liknande. ingen bryr sig, ändå fortsätter du. du tror att någon ska bli varnad för att han pausar matchen, och du frågor om andra är 12...?
Citera
2013-10-27, 22:07
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Blablabla

Hej! Spelet kan vara väldigt frustrerande ibland. Dags att lägga ner tjatet nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto