Citat:
Ursprungligen postat av
MrTim
Det har varit Happy Hour kanske kan det bero på det.
Pricepumpers. Någon som försökt blåsa en sån någon gång? Tror jag ska göra ett försök. Genom att skicka ett tradeoffer på någon som det inte nappas på, vet dock inte hur det funkar riktigt när man får tradeoffer. Men så många som går på deras försök genom att dom spammar x. Så tänker jag att när dom själva inte får något napp så blir dom kanske själv lite hispiga när tiden börjar ticka ut o dom då får ett tradeoffer precis innan tiden går ut själva gör ett fel.
Invecklat kanske men tror ni fattar vad jag menar. Kan ju vara värt ett försök iaf
Tanken är god, men ogenomförbar. Man måste vara FIFA-vän med den som man ska skicka Trade offer till.
Dessutom hade det nog fallerat ändå, tror de flesta skickar trade offer betydligt tidigare.