2013-10-27, 20:35
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTim
Det har varit Happy Hour kanske kan det bero på det.

Pricepumpers. Någon som försökt blåsa en sån någon gång? Tror jag ska göra ett försök. Genom att skicka ett tradeoffer på någon som det inte nappas på, vet dock inte hur det funkar riktigt när man får tradeoffer. Men så många som går på deras försök genom att dom spammar x. Så tänker jag att när dom själva inte får något napp så blir dom kanske själv lite hispiga när tiden börjar ticka ut o dom då får ett tradeoffer precis innan tiden går ut själva gör ett fel.

Invecklat kanske men tror ni fattar vad jag menar. Kan ju vara värt ett försök iaf

Tanken är god, men ogenomförbar. Man måste vara FIFA-vän med den som man ska skicka Trade offer till.

Dessutom hade det nog fallerat ändå, tror de flesta skickar trade offer betydligt tidigare.
Citera
2013-10-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Tanken är god, men ogenomförbar. Man måste vara FIFA-vän med den som man ska skicka Trade offer till.

Dessutom hade det nog fallerat ändå, tror de flesta skickar trade offer betydligt tidigare.

Jaha de va ju synd
Citera
2013-10-27, 21:22
Medlem
wigters avatar
Är det någon som vet lite om happy hours?

jag har inte satt mig in i det så mycket tidigare, hur vet man när dessa är?
Citera
2013-10-27, 21:36
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wigter
Är det någon som vet lite om happy hours?

jag har inte satt mig in i det så mycket tidigare, hur vet man när dessa är?
EA:s twitter och Facebook.
Citera
2013-10-27, 21:37
Medlem
Asså vad finns det för psyko spelare??? Mötte just en snubbe, varje gång han gör mål så pausar han spelet och låter tiden gå ut.. sen är han fullt förberedd på starten igen? wtf? Jag quittade matchen för jag pallar inte spela mot pajasar...
Citera
2013-10-27, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Nej den slutsatsen kan man inte dra. Tyst nu.

Nä nä så säger man väl när man är dig
Citera
2013-10-27, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elfenomeno9
det är inte fusk, han utnyttjar bara spelets brister.

Fusk är det, sen att det inte är fusk enligt spelets regler är en helt annan sak. Och om jag kanske ska vara snällare med orden så säger jag då att det inte är "fair game"? Passar det bättre? Men tack för att du åtminstone kunde ge ett ordentligt svar än pajasarna som skriver lite hur dom vill men skippar det jag frågade om..
Citera
2013-10-27, 21:42
Medlem
Kan någon här förklara för mig hur vissa på fut 14 kan leava matchen i 90 min utan att få förlust? Medans de kommer upp för mig att jag har förlorat matchen, någon som vet ?
Citera
2013-10-27, 21:43
Medlem
Qins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Asså vad finns det för psyko spelare??? Mötte just en snubbe, varje gång han gör mål så pausar han spelet och låter tiden gå ut.. sen är han fullt förberedd på starten igen? wtf? Jag quittade matchen för jag pallar inte spela mot pajasar...
Brukar också göra så för att göra min motståndare frustrerad Finns många fula knep man kan använda sig utav för att vinna en FIFA-match, jag har märkt att majoriteten av alla fifa spelare har kort stubin.
Citera
2013-10-27, 21:43
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
http://www.futhead.com/14/squads/1759199/
Huri helvete fick du tag på ibra?? Fattar inte var folk få så mycket coins från
Citera
2013-10-27, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Fusk är det, sen att det inte är fusk enligt spelets regler är en helt annan sak. Och om jag kanske ska vara snällare med orden så säger jag då att det inte är "fair game"? Passar det bättre? Men tack för att du åtminstone kunde ge ett ordentligt svar än pajasarna som skriver lite hur dom vill men skippar det jag frågade om..
Nej, det är inte fusk din pajas. Bara din konstiga åsikt, ungefär som när du påstod att motståndarna fuskade när du passar ut till dem från utspark.
Citera
2013-10-27, 21:47
Medlem
Vart kan man sälja coins till PC? Lika bra att sälja av nu innan man köper Fifa 14 till PS4 när det kommer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in