2013-10-27, 17:56
  #10465
Medlem
Messijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tooxoonic
Hade samma problem jag också för ett tag sen, problemet var att kortet hade gått ut och vi hade fått nytt, så behövde bara ändra kontouppgifterna och så funkade de perfekt sen (y) Tog ett tag för mig eftersom det inte stod att det var fel uppgifter.....


Okej låter skumt, jag har inte bytt kort eller någonting. Grejen är att jag kommer inte ens in i menyn för att köpa FIFA poäng, då kommer felmeddelandet upp när jag försöker gå in där.
Citera
2013-10-27, 17:59
  #10466
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cudder
Driver du?

Ja, vem fan vill köra med Veratti eller Motta som CM?
Citera
2013-10-27, 18:50
  #10467
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Går det att få full kemi här på något sätt?

http://www.futhead.com/14/squads/1748765/


http://www.futhead.com/14/squads/1752888/
Citera
2013-10-27, 18:55
  #10468
Medlem
mikki1102s avatar
torres if?
en assist och ett mål mot manchester city(chelsea vann med 2-1)
Citera
2013-10-27, 19:19
  #10469
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
torres if?
en assist och ett mål mot manchester city(chelsea vann med 2-1)

Dessutom 2 mål mot Basel.
Citera
2013-10-27, 19:25
  #10470
Medlem
mikki1102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
Dessutom 2 mål mot Basel.
dock räknas inte champions league
Citera
2013-10-27, 19:39
  #10471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikki1102
torres if?
en assist och ett mål mot manchester city(chelsea vann med 2-1)


Han bör faktiskt få IF.

Kravet för att få ett IF bör inte vara ett hattrick, kravet bör vara precis vad det heter "in form", torres är ju onekligen i form för tillfället.
Citera
2013-10-27, 20:04
  #10472
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galelos
Vet någon ett skönt lag för 50 k på 360?

Vad tror du om detta?

http://www.futhead.com/14/squads/1394644/
Citera
2013-10-27, 20:10
  #10473
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Vad tror du om detta?

http://www.futhead.com/14/squads/1394644/
Man kan fan inte hata dig. Tack så mycket
Citera
2013-10-27, 20:16
  #10474
Medlem
daniellljohs avatar
Kan någon svara varför det skett en stor prissänkning på alla spelare idag?
Citera
2013-10-27, 20:17
  #10475
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Går det att få full kemi här på något sätt?

http://www.futhead.com/14/squads/1748765/
http://www.futhead.com/14/squads/1759199/
Citera
2013-10-27, 20:26
  #10476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daniellljoh
Kan någon svara varför det skett en stor prissänkning på alla spelare idag?


Det har varit Happy Hour kanske kan det bero på det.


Pricepumpers. Någon som försökt blåsa en sån någon gång? Tror jag ska göra ett försök. Genom att skicka ett tradeoffer på någon som det inte nappas på, vet dock inte hur det funkar riktigt när man får tradeoffer. Men så många som går på deras försök genom att dom spammar x. Så tänker jag att när dom själva inte får något napp så blir dom kanske själv lite hispiga när tiden börjar ticka ut o dom då får ett tradeoffer precis innan tiden går ut själva gör ett fel.

Invecklat kanske men tror ni fattar vad jag menar. Kan ju vara värt ett försök iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in