Citat:
Ursprungligen postat av
daniellljoh
Kan någon svara varför det skett en stor prissänkning på alla spelare idag?
Det har varit Happy Hour kanske kan det bero på det.
Pricepumpers. Någon som försökt blåsa en sån någon gång? Tror jag ska göra ett försök. Genom att skicka ett tradeoffer på någon som det inte nappas på, vet dock inte hur det funkar riktigt när man får tradeoffer. Men så många som går på deras försök genom att dom spammar x. Så tänker jag att när dom själva inte får något napp så blir dom kanske själv lite hispiga när tiden börjar ticka ut o dom då får ett tradeoffer precis innan tiden går ut själva gör ett fel.
Invecklat kanske men tror ni fattar vad jag menar. Kan ju vara värt ett försök iaf