Angående oralsexet. Jag har vid ett flertal tillfällen slickat samtidigt som jag haft den ena eller båda vristerna i ett stadigt grepp. Anledningarna som jag direkt kommer på är följande:
* Hon inte riktigt har kontroll på sin nedre del av kroppen vilket gör att benen far lite okontrollerat.
* Hon klämmer åt så in i helvete så jag får lov att ta mig loss.
* Jag vill justera ställningen och åtkomsten till målområdet.
* Hon har varit bunden till händerna med fria ben, men jag visar att jag har kontrollen över dessa.
*...och givetvis 69an då, fast då brukar händerna ofta omsluta en välplacerad rumpa.
Jag får i vilket fall som helst inte ihop fallet. Kan MB dela mtGM sexuella läggning?
Där motivet är som starkast finns en mycket sårad kvinna som brukar "såga" upp lax, i en restaurang som hennes häradsbeteckare till make håller på och renoverar. Han i sin tur har kännedom om, och erfarenhet av, hur en kropp (ett stycke kött) kan delas upp i kombination med ett icke försumbart intresse för olika stickvapen. Till råga på allt så slår han kärringar och barn, och hotar var och varannan med olika former av permanent borttagande. Fast det är tydligen snubben som står och kör ölflaskor i röven på sig själv som förvandlats till värsta styckmördaren...
Sen skulle den misstänkte ha lyckats göra allt detta något så överdjävulskt bra att ingen hittar, brottsplats, styckningsplats, mordvapen, kläder eller händer....
Däremot så lämnar sin olåsta bil proppfull med blodspår....
Någon skulle kanske säg att det ligger en hund begraven i den här historien...