Citat:
Jag spelar på EUNE och har endast spelat där så jag kan inget säga om andra servrar.
Min gissning är dock att det knappast är någon jätteskillnad. Det är ju människor vi talar om, och så jävla olika är vi nog inte, oavsett var i bor.
Det borde finnas en möjlighet (det kanske finns?) att välja så att man mutar sig själv innan matchen. Är man en värdelös spelare så kan det inte vara roligt att lyssna på mig.
Jag kan vara ganska, ehm, elak.
Till till syvende och sist är jag ju helt klart medveten om att mitt sätt att vara mot mina medspelare inte direkt är till någon hjälp.
Men fan, jag kan inte hjälpa det ibland. Jag måste bara få ge idioten en digital käftsmäll om han spelar som en skit.
Jag ska jobba på det.
Min gissning är dock att det knappast är någon jätteskillnad. Det är ju människor vi talar om, och så jävla olika är vi nog inte, oavsett var i bor.
Det borde finnas en möjlighet (det kanske finns?) att välja så att man mutar sig själv innan matchen. Är man en värdelös spelare så kan det inte vara roligt att lyssna på mig.
Jag kan vara ganska, ehm, elak.
Till till syvende och sist är jag ju helt klart medveten om att mitt sätt att vara mot mina medspelare inte direkt är till någon hjälp.
Men fan, jag kan inte hjälpa det ibland. Jag måste bara få ge idioten en digital käftsmäll om han spelar som en skit.
Jag ska jobba på det.
Någon jätteskillnad är det kanske inte, men visst skiljer det en del. Polacker verkar generellt väldigt aggressiva och saknar självinsikt. Tycker mig se en väldig överrepresentation i alla fall, eller så är det bara så att det är väldigt mycket polacker som spelar. Mentaliteten skiljer en hel del mellan olika länder.
Jag ger fan i att skriva något särskilt numera, börjar det gå lite dåligt i en match mute:ar jag alla i laget eftersom det garanterat kommer börja flameas. Finns inget att vinna på att försöka ge svar på tal, men visst blir man så frustrerad ibland att man inte kan låta bli. Bland det värsta är när man spelar support med någon riktigt, riktigt efterbliven ADC. Misstag på misstag fast man försöker förklara vad den gör fel. Springer in i obvious bait gång efter gång trots att man pingar, hoppar in med noll HP för att KS:a och dör, tar vägen genom djungeln fast vi inte har någon vision osv osv ...
Blev nyss demotad p.g.a. tre sådana matcher i rad. Finns inget man kan göra. Funderar på att ge upp med SoloQ, verkar som att man måste komma så jäkla långt upp för att folk ska börja bli någorlunda vettiga att ha att göra med. Håller detta mönster i sig lär man behöva komma upp i Diamond. Jag är Gold II och tycker inte det är någon större skillnad mot Silver, bara det att folk spelat fler matcher. Inte blir det trevligare stämning heller.