Citat:
när du säger reagerar lätt, menar du tex att någon i ditt lag ger bort fb o du flamar eller vadå ? jag klarar inte av att se udyr (tex), ta blå buff medan turret blir atk av någon, det värsta kan nog vara i början av en match när man varnar folk för att inte stå i bot tri-bush meda man möter bitz sen så bryr de sig inte o dör..kokar.
Tja, det beror helt på. Det finns ju minst en sak per sekund att irritera sig på om jag är på det riktigt petiga humöret.
Jag kan ge ett exempel från dagens spel.
Vi är bot, vår första tower är nere och vi farmar lite smått samtidigt som jag försöker hjälpa mid hålla stången.
Vår adc och djunglare får ner deras support på bot lane och börjar rå-jaga deras adc mot river och deras djungel.
Jag skriver. "Dont chase, u will die"... Några sekunder senare blir de påhoppade av deras lag vid golembush och blodbadet är naturligtvis snabbt över.
SAMMA SAK händer 5 minuter senare... 2st börjar jaga som idioter. Jag skriver med caps. DONT CHASE, YOU WILL DIE!!! Sekunderna senare blir de igen slitna i småbitar.
Tunnelvision/tunnelthinking kanske man kan kalla det?!
En idé dyker upp i någons hjärna, och sen måste den idén utföras, trots att det om 5-10 sekunder kanske inte längre är en så bra idé.
Det värsta är när ingen lyssnar på råd. Då kommer de också alltid att fortsätta vara de värdelösa degklumpar som de är idag.
Detta är alltså Silver 1 som jag talar om. Helt klart trodde jag att spelarna skulle bli bättre när jag tog mig upp från Brons. Tji fick jag... Samma skräp där.
Spelar du på EUNE eller EUW? Är det någon skillnad öht? Spelar på EUNE och det är bra jobbigt med alla polacker utan självinsikt ...
Är det högre nivå på West?