2013-10-26, 19:04
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allstars
när du säger reagerar lätt, menar du tex att någon i ditt lag ger bort fb o du flamar eller vadå ? jag klarar inte av att se udyr (tex), ta blå buff medan turret blir atk av någon, det värsta kan nog vara i början av en match när man varnar folk för att inte stå i bot tri-bush meda man möter bitz sen så bryr de sig inte o dör..kokar.

Tja, det beror helt på. Det finns ju minst en sak per sekund att irritera sig på om jag är på det riktigt petiga humöret.

Jag kan ge ett exempel från dagens spel.

Vi är bot, vår första tower är nere och vi farmar lite smått samtidigt som jag försöker hjälpa mid hålla stången.
Vår adc och djunglare får ner deras support på bot lane och börjar rå-jaga deras adc mot river och deras djungel.

Jag skriver. "Dont chase, u will die"... Några sekunder senare blir de påhoppade av deras lag vid golembush och blodbadet är naturligtvis snabbt över.

SAMMA SAK händer 5 minuter senare... 2st börjar jaga som idioter. Jag skriver med caps. DONT CHASE, YOU WILL DIE!!! Sekunderna senare blir de igen slitna i småbitar.

Tunnelvision/tunnelthinking kanske man kan kalla det?!
En idé dyker upp i någons hjärna, och sen måste den idén utföras, trots att det om 5-10 sekunder kanske inte längre är en så bra idé.

Det värsta är när ingen lyssnar på råd. Då kommer de också alltid att fortsätta vara de värdelösa degklumpar som de är idag.

Detta är alltså Silver 1 som jag talar om. Helt klart trodde jag att spelarna skulle bli bättre när jag tog mig upp från Brons. Tji fick jag... Samma skräp där.
Citera
2013-10-26, 19:45
Medlem
Hur lång tid tar det tills röd/blå kommer upp igen efter man har dödat den?
Citera
2013-10-26, 19:57
Medlem
ThatGuy13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snejider
Hur lång tid tar det tills röd/blå kommer upp igen efter man har dödat den?

5min
Citera
2013-10-26, 20:31
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Bara jag som upplever hög ms ?
Citera
2013-10-26, 21:38
Medlem
KaptenCapss avatar
Haha märkte precis att det på Pharao Nidalees bild ser ut som om hon har downs syndrom...
Citera
2013-10-26, 22:23
Medlem
h4xors avatar
Är i guld 1 på smurfen och vann 6 matcher irad där jag gick +8/9 per vinst. Torskade sedan 4 matcher irad där det inte gick att göra ngt och jag undrar hur vissa av dom ens har lyckats komma över silver.
Sedan vann jag en match och gick +23.

Måste man förlora för att sedan kunna börja gå mkt + igen? Jag fattar inte detta.
Citera
2013-10-26, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Tja, det beror helt på. Det finns ju minst en sak per sekund att irritera sig på om jag är på det riktigt petiga humöret.

Jag kan ge ett exempel från dagens spel.

Vi är bot, vår första tower är nere och vi farmar lite smått samtidigt som jag försöker hjälpa mid hålla stången.
Vår adc och djunglare får ner deras support på bot lane och börjar rå-jaga deras adc mot river och deras djungel.

Jag skriver. "Dont chase, u will die"... Några sekunder senare blir de påhoppade av deras lag vid golembush och blodbadet är naturligtvis snabbt över.

SAMMA SAK händer 5 minuter senare... 2st börjar jaga som idioter. Jag skriver med caps. DONT CHASE, YOU WILL DIE!!! Sekunderna senare blir de igen slitna i småbitar.

Tunnelvision/tunnelthinking kanske man kan kalla det?!
En idé dyker upp i någons hjärna, och sen måste den idén utföras, trots att det om 5-10 sekunder kanske inte längre är en så bra idé.

Det värsta är när ingen lyssnar på råd. Då kommer de också alltid att fortsätta vara de värdelösa degklumpar som de är idag.

Detta är alltså Silver 1 som jag talar om. Helt klart trodde jag att spelarna skulle bli bättre när jag tog mig upp från Brons. Tji fick jag... Samma skräp där.

det låter spännande, min senaste match:

spelar som lee sin vi har ett hysat lag. vi får fb sen går allt åt pipan. vår draven feedar medvetet, seriöst. vår mid laner som valde att spela tf mot ahri lyssna inte på mig för han sa att han klara det men nej. det värsta med det hela var att jag missade q 2 ggr på ahri efter en jakt, sorry, hela laget flamade mig, vilket fortsatte även fast jag spelade hyfsat. jag fattar inte att människor kan vara så dumma i huvudet, kollar man min match historik ser man att jag har hyfsade siffror på ranked games. 14-2 11-0 12-2 osv, det är näst intill omöjligt att ta sig ur silver. unfair just saying
Citera
2013-10-26, 22:33
Medlem
Monorailcats avatar
Citat:

Det blir inte bättre i Gold heller kan jag ju meddela Spelar du på EUNE eller EUW? Är det någon skillnad öht? Spelar på EUNE och det är bra jobbigt med alla polacker utan självinsikt ... Är det högre nivå på West?
Citera
2013-10-26, 22:53
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monorailcat
Det blir inte bättre i Gold heller kan jag ju meddela Spelar du på EUNE eller EUW? Är det någon skillnad öht? Spelar på EUNE och det är bra jobbigt med alla polacker utan självinsikt ... Är det högre nivå på West?

Jag spelar på EUNE och har endast spelat där så jag kan inget säga om andra servrar.

Min gissning är dock att det knappast är någon jätteskillnad. Det är ju människor vi talar om, och så jävla olika är vi nog inte, oavsett var i bor.

Det borde finnas en möjlighet (det kanske finns?) att välja så att man mutar sig själv innan matchen. Är man en värdelös spelare så kan det inte vara roligt att lyssna på mig.
Jag kan vara ganska, ehm, elak.
Till till syvende och sist är jag ju helt klart medveten om att mitt sätt att vara mot mina medspelare inte direkt är till någon hjälp.
Men fan, jag kan inte hjälpa det ibland. Jag måste bara få ge idioten en digital käftsmäll om han spelar som en skit.

Jag ska jobba på det.
Citera
2013-10-26, 22:59
Medlem
MaryJaneSmokingHots avatar
Citat:
Jag spelar på EUNE och har endast spelat där så jag kan inget säga om andra servrar.

Min gissning är dock att det knappast är någon jätteskillnad. Det är ju människor vi talar om, och så jävla olika är vi nog inte, oavsett var i bor.

Det borde finnas en möjlighet (det kanske finns?) att välja så att man mutar sig själv innan matchen. Är man en värdelös spelare så kan det inte vara roligt att lyssna på mig.
Jag kan vara ganska, ehm, elak.
Till till syvende och sist är jag ju helt klart medveten om att mitt sätt att vara mot mina medspelare inte direkt är till någon hjälp.
Men fan, jag kan inte hjälpa det ibland. Jag måste bara få ge idioten en digital käftsmäll om han spelar som en skit.

Jag ska jobba på det.

Enligt mig så är det ganska stor skillnad. Mycket lättare att komma upp i rating på EUNE. Har en polare i silver 1 som går upp 20 LP varje gång medans En polare på EUW i samma league går upp 5 LP. :/
Citera
2013-10-26, 23:03
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
skills>toxic, jag blir endast förbannad ifall folk trollar medvetet eller inte ens vill vinna så visst, kalla mig för toxic.
I dem flesta fall är det faktiskt bättre att vara lugn och försöka att inte flamea, men självklart går det inte att hålla sig alla gånger, men dem flesta går det ju.

Citat:
Ursprungligen postat av Mantrid
Han används inte så ofta för att han inte har någon gapcloser eller ordentlig cc. Vad ska mundo göra när en assassin hoppar in och oneshottar din adc?

I dagens meta är det viktigt att ha champs som kan fokusera single-targets.
Absolut, Mundo suger verkligen på allt du skrev! Jag kan ju tilläga att han fungerar väll okej emot "dive"-comps som vill divea turrets relativt tidigt då han blir så pass tanky lätt & har en väldigt bra ulti för det. Samsung Galaxy Ozone har spelat det lite, men Renekton eller Nasus är ju betydligt bättre.
Senast redigerad av irken 2013-10-26 kl. 23:08.
Citera
2013-10-26, 23:25
Medlem
AIKDaniels avatar
Är det fel på queuen idag igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in