Hovfaxen:
Det vi kan konstatera i vilket fall är att punkt ett och två i din lilla sammanställning är vilseledande och lögn.
Citat:
Ursprungligen postat av Hovfaxen
Lägg av. Jag tycker jag har bidragit som fan här på morgonen genom att problematisera följande:
1. Det står "PLUP" under den "frimurarring" som kanske har funnits på mannens hand....
2. Någon tänkte att det var polisman B som var australienaktuell, men detta kunde jag avfärda eftersom polisman B antingen är Åke*erbr*ing eller Avs*an (finns flera uppgifter om det.)
3. Det är högst intressant att få veta bakgrunden till bilden, eftersom den misstänkte anstiftaren poserar så glatt. Nog väcker fotot, ja hela "storyn" vissa betänkligheter hos varje normaltfuntat kritiskt tänkande människa.
4. Det är klart att du ska fortsätta försöka identifiera den här karln. Självklart!
Punkt 4 är dessutom helt tom ett simpelt konstaterande om att andra kan göra vad de behagar. så då återstår bara punkt 3.
- Du vill veta bakgrunden till bilden eftersom du anser att det väcker "vissa betänkligheter hos varje normaltfuntat kritiskt tänkande människa".
Väcker det inte betänkligheter hos en normalt funtad person att du vilseleder och ljuger med punkt 1 och 2?
Godnatt, kära lögnare.