Citat:
Ursprungligen postat av
bubbenGB
jag kör med bundesliga i mitt A-lag.
MV neuer
VB alaba
MB hummels
MB dante
RB Lahm
CM Schweinsteiger
COM özil
CM götze
VY ribéry
FRW lewandowski
HY robben
men jag skulle vilja ha en annan striker... har RVP inform men inte fullt kemi då på han.. vem kan man ha?
Kör med Mandzukic han är bra. Jag har också haft ett liknande lag där jag hade IF Lewandowski och han va inte så bra enligt mig.
Körde också med RVP ett tag men då bytte jag ut Ribery mot Schurrle och märkte ingen större skillnad faktist.