2013-10-26, 23:50
  #10405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Vilken formation passar bäst för Mandzukic?
eftersom han inte kan annat än att nicka så blir det väl 4-3-3 med svettiga wingers om man vill få ut något
Citera
2013-10-27, 00:04
  #10406
Medlem
Om jag sätter en LM som LW och han ändå får 10 i kemi, spelar han sämre då?
Citera
2013-10-27, 00:05
  #10407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Om jag sätter en LM som LW och han ändå får 10 i kemi, spelar han sämre då?
nej
Citera
2013-10-27, 00:15
  #10408
Medlem
jag kör med bundesliga i mitt A-lag.
MV neuer
VB alaba
MB hummels
MB dante
RB Lahm
CM Schweinsteiger
COM özil
CM götze
VY ribéry
FRW lewandowski
HY robben

men jag skulle vilja ha en annan striker... har RVP inform men inte fullt kemi då på han.. vem kan man ha?
Citera
2013-10-27, 00:22
  #10409
Medlem
Bruunkens avatar
Hur tror ni att det här laget skulle stå sig? http://www.futhead.com/14/squads/1719775/

Tycker det verkar vara ett bra lag för en hyfsad peng.

Nu är inte David Villa ett dugg dyr men skulle vara roligt om någon kan ge en liten recension om honom!
Citera
2013-10-27, 00:26
  #10410
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Hur tror ni att det här laget skulle stå sig? http://www.futhead.com/14/squads/1719775/

Tycker det verkar vara ett bra lag för en hyfsad peng.

Nu är inte David Villa ett dugg dyr men skulle vara roligt om någon kan ge en liten recension om honom!

Bra WR på mittfältet som väger upp Ramos offensiva räder och bra spelare på alla positionerna så kör på det laget tycker jag.
Citera
2013-10-27, 00:35
  #10411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbenGB
jag kör med bundesliga i mitt A-lag.
MV neuer
VB alaba
MB hummels
MB dante
RB Lahm
CM Schweinsteiger
COM özil
CM götze
VY ribéry
FRW lewandowski
HY robben

men jag skulle vilja ha en annan striker... har RVP inform men inte fullt kemi då på han.. vem kan man ha?
Kör med Mandzukic han är bra. Jag har också haft ett liknande lag där jag hade IF Lewandowski och han va inte så bra enligt mig.

Körde också med RVP ett tag men då bytte jag ut Ribery mot Schurrle och märkte ingen större skillnad faktist.
Citera
2013-10-27, 01:04
  #10412
Medlem
Happy Hour?

"Prem Gold Jumbo packs are now available for the next 24 hours! #FUT"

Edit: Happy day snarare
__________________
Senast redigerad av sibba 2013-10-27 kl. 01:07.
Citera
2013-10-27, 01:34
  #10413
Medlem
Knåpat ihop ett rätt skönt lag med spelare från Liga BBVA och BPL.
Bara en miljon coins ifrån att få ihop det.

http://www.futhead.com/14/squads/1722040/
__________________
Senast redigerad av johnnyfairplay 2013-10-27 kl. 01:38.
Citera
2013-10-27, 01:35
  #10414
Medlem
Varför lär man sig aldrig. Köpte 4 Premium gold package JUMBO för 300 point styck! Det bästa man fick var Oscar i chealse....
__________________
Senast redigerad av scr 2013-10-27 kl. 01:40.
Citera
2013-10-27, 01:41
  #10415
Medlem
haammpes avatar
Någon mer än jag som köpt fifa points och pengar dragits men inte fått sina fifa poäng? Stod funds cannot be added. Försökte många gånger och när jag kollade banken lite senare hade de dragits 729 kr x 6
Citera
2013-10-27, 01:56
  #10416
Medlem
antonaugustssons avatar
Har äntligen fått tummen ur och köpt Fifa 14 nu och försöker knåpa ihop något billigt och bra första lag. vad tror ni om detta? http://www.futhead.com/14/squads/1722838/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in