Citat:
Ursprungligen postat av
bubbenGB
Då blir det ännu mer mål för mig... Men men mitt Bundesliga lag är det bästa! Så framåt är jag odödlig!
om inte målvakten når bollen så är den så pass långt ut att de inte kan nicka i mål därifrån så länge målisen står kvar kvar i målet. märker du alltså att målisen inte kommer hinna så låt han bara gå tillbaka igen. detta händer dock rätt sällan, målisen greppar/boxar ut bollen sjukt ofta om man spurtar ut med honom
95% av alla hörnmål som jag ser youtubers släppa in beror på att de inte springer ut med målisen, sen gnäller dom att hörnor är OP