2013-10-26, 22:38
  #10393
Medlem
Kan man byta tröjnummer i UT? Och hur gör man isåfall?
Citera
2013-10-26, 22:43
  #10394
Medlem
DAGGER-5s avatar
Topp 3 strikers enligt mig

1.Benzema
2.Falcao
3.Lewandowski
Citera
2013-10-26, 22:46
  #10395
Medlem
Seether14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theoneandonly00
Kan man byta tröjnummer i UT? Och hur gör man isåfall?

Squad Actions när du har truppen framme. Dvs, Y på Xbox och triangel på PS3 (?). Sen finns alternativet där-
Citera
2013-10-26, 22:52
  #10396
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Squad Actions när du har truppen framme. Dvs, Y på Xbox och triangel på PS3 (?). Sen finns alternativet där-

Tack så mycket
Citera
2013-10-26, 23:01
  #10397
Medlem
eribabsis avatar
Är UT bättre än vanliga spelläget? Är gubbarna lika tröga där i? I vanliga läget känns det som att man lirar med 2000 ms.

Att det kommit patch som ordnar hörnor synar jag skitsnack. Varenda hörn idag har varit mål, skitkul.
__________________
Senast redigerad av eribabsi 2013-10-26 kl. 23:15.
Citera
2013-10-26, 23:23
  #10398
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seether14
Nej. Vill inte ha varken Nasri, Fernandinho, Lucas eller Matuidi. Miranda lockar inte heller.
hur kan man ogilla matuidi? http://www.youtube.com/watch?v=Ws7nshsbWe8
Citera
2013-10-26, 23:25
  #10399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Är UT bättre än vanliga spelläget? Är gubbarna lika tröga där i? I vanliga läget känns det som att man lirar med 2000 ms.

Att det kommit patch som ordnar hörnor synar jag skitsnack. Varenda hörn idag har varit mål, skitkul.

vanliga spelläget är segare

och btw, om du släpper in många mål på hörnor är det för att du inte går ut med målvakten
Citera
2013-10-26, 23:32
  #10400
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
vanliga spelläget är segare

och btw, om du släpper in många mål på hörnor är det för att du inte går ut med målvakten
Då blir det ännu mer mål för mig... Men men mitt Bundesliga lag är det bästa! Så framåt är jag odödlig!
Citera
2013-10-26, 23:40
  #10401
Medlem
Weeruuns avatar
Någon som kan vara gullig och bygga ett så billigt lag som bara går, fast ska vara helt ok att spela med också.
Tänkte ha det som B-lag. Max 6K kan vi säga, fast helst under det om det är möjligt
Citera
2013-10-26, 23:40
  #10402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubbenGB
Då blir det ännu mer mål för mig... Men men mitt Bundesliga lag är det bästa! Så framåt är jag odödlig!
om inte målvakten når bollen så är den så pass långt ut att de inte kan nicka i mål därifrån så länge målisen står kvar kvar i målet. märker du alltså att målisen inte kommer hinna så låt han bara gå tillbaka igen. detta händer dock rätt sällan, målisen greppar/boxar ut bollen sjukt ofta om man spurtar ut med honom

95% av alla hörnmål som jag ser youtubers släppa in beror på att de inte springer ut med målisen, sen gnäller dom att hörnor är OP
Citera
2013-10-26, 23:44
  #10403
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
vanliga spelläget är segare

och btw, om du släpper in många mål på hörnor är det för att du inte går ut med målvakten
Så gubbarna tar inte två år på sig att vända? All den här ms-känslan är borta i UT?
Citera
2013-10-26, 23:45
  #10404
Medlem
Vilken formation passar bäst för Mandzukic?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in