2013-10-26, 12:12
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
http://www.bilddump.se/bilder/20131026012818-81.224.131.224.bmp

där har du mitt mainacc.

Jo jag kan hålla med om det där, jag hade ingen aning att folk flameade så mycket som de gjorde här nere, alltså inte ens jag är så här. Jag har aldrig blivit så här flamead som jag blev då jag körde det där gamet med ezreal, helvete va konstigt det var.
'
Du är alltså en toxic typ? Sluta med det, har inte mycket övers för såna muppar.

Off topic: Bra solo Q kväll igår, 5 raka torsk. Tror jag gråter lite blod här
Citera
2013-10-26, 12:19
Medlem
Citat:
Måste uppdatera igen.

Fan va roligt det är att spela i bronze på polarens acc, alla som säger att det är omöjligt att carrya här nere har verkligen fel.

http://www.bilddump.se/bilder/20131026033534-81.224.131.224.bmp

Edit: Bronze 4
Har du Lolreplay? Skulle vara kul att se hela gamet på youtube
Citera
2013-10-26, 12:22
Medlem
Är i silver 1 och vill bli guld men inte helt lätt då jag får 4/5 lp per game? Är det så för er andra också? I silver 2 fick jag runt 20lp
Citera
2013-10-26, 12:27
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
'
Du är alltså en toxic typ? Sluta med det, har inte mycket övers för såna muppar.

skills>toxic, jag blir endast förbannad ifall folk trollar medvetet eller inte ens vill vinna så visst, kalla mig för toxic.

Citat:
Ursprungligen postat av talvilover
Har du Lolreplay? Skulle vara kul att se hela gamet på youtube

Tyvärr har jag inte det, får fixa det asap så kan jag uppdatera ifall det blir några mer roliga games, har haft en massa strul med LoLreplay, iaf för ett år sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Scrappycoco
Är i silver 1 och vill bli guld men inte helt lätt då jag får 4/5 lp per game? Är det så för er andra också? I silver 2 fick jag runt 20lp

Din mmr är för låg för din division, när jag låg i guld 1 så fick jag +3 o -3 osv men då bestämde jag mig för att torska en massa och gå ner till 2an för att börja om och bygga om min mmr, gick skitbra. Fick en jävla massa poäng i 1an.
Citera
2013-10-26, 12:36
Medlem
Nu vet jag inte om jag skriver på fel tråd så flytta mig gärna om det är fel.

Jag undrar om ni som spelar gold div +, vad gör ni annorlunda än mig? Med tanken på att ni är rankade högre upp än mig. Det är nämligen så att jag är fast i silver div och förstår inte vad jag gör fel, senaste matcherna har jag fokuserat hårt på att farma enbart och det har ökat min vinst ratio en aning. Men jag undrar över, vad mer gör ni? Kan ni alla passiva funktioner på alla items tex, har ni alltid koll på vad motståndarna har för farm/items? Hjälp mig!
Citera
2013-10-26, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allstars

Jag undrar om ni som spelar gold div +, vad gör ni annorlunda än mig? Med tanken på att ni är rankade högre upp än mig. Det är nämligen så att jag är fast i silver div och förstår inte vad jag gör fel, senaste matcherna har jag fokuserat hårt på att farma enbart och det har ökat min vinst ratio en aning. Men jag undrar över, vad mer gör ni? Kan ni alla passiva funktioner på alla items tex, har ni alltid koll på vad motståndarna har för farm/items? Hjälp mig!
En grej som hjälpte mig när jag försökte ta mig upp ur bronze var att inte köra passivt, att gå ham typ. De flesta tips jag fick var att fokusera på farmen, inte vara greedy. Kalkylerad aggression med assasins som kan snowballa och roama. Lär dig en champion på varje roll och lär dig de fullt ut, när de peakar i dmg och hur mycket de kan tanka till exempel. Och glöm aldrig att inte bli sur när laget feedar, att fokusera på dig själv.
Citera
2013-10-26, 12:57
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:

Nu när jag kör på polarens konto på bronze så går jag bara balls deep.

Jag kollar självklart vad motståndarna köper, vem som farmar bäst av dem, hur stark han är och vad jag behöver göra för att vinna.
På lane måste du bara lära dig att få ett övertag, lägger motståndaren sin spell på creeps så kan du hoppa in och köra all in i princip, dvs ifall du har kvar dina spells.
Du SKA ha bättre farm än motståndarna, roama runt som in i helvete o plocka på dig kills.

Svårt att beskriva vad du ska göra men det kommer då du spelar mer och blir bättre.
Citera
2013-10-26, 13:04
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:

Det finns två anledningar till varför folk är i bronze/silver (och kanske guld, jag vet inte).

1. De suger.
2. De ragear lätt.

Jag personligen spelar 1000ggr hellre med de spelare som folk kallar "toxic". 9 av 10 ggr så är de betydligt bättre än de andra noobsen.
Jag hatar idioter, inte bara när jag spelar spel, men allmänt. Och LoL är sannerligen en samlingsplats för de mest hjärnsvaga i samhället.
Jag måste vara masochist som söker mig till sådana jävla råtthål, eller lagspel överhuvudtaget.
Citera
2013-10-26, 13:10
Medlem
Hittat min nya kärlek i mid lane efter att ha kört mycket Ahri och Malzahar; Gragas. Herrejävlar vad kul gingerfettot är. Sjuk damage, rätt lätt escape, de jag mött hittills har inte vetat riktigt hur de ska göra mot Gragas så jag har blivit råfed och mer eller mindre carryat de tre ranked jag kört honom i so far.

LP-Clampar i Silver 1 atm dock. Kom ur det men hamnade i det igen så siktar på att vinna så mycket som möjligt nu så min mmr kommer ikapp. Tröttsamt dock med minimal utdelning LP per vinst/förlust.
Citera
2013-10-26, 13:12
Medlem
Kan jag inte köra upp mmren? Just nu har jag en win streak på 6 men får fortf 5 / game ..
Citera
2013-10-26, 13:14
Medlem
Citat:
skills>toxic, jag blir endast förbannad ifall folk trollar medvetet eller inte ens vill vinna så visst, kalla mig för toxic.

Tyvärr har jag inte det, får fixa det asap så kan jag uppdatera ifall det blir några mer roliga games, har haft en massa strul med LoLreplay, iaf för ett år sedan.

Din mmr är för låg för din division, när jag låg i guld 1 så fick jag +3 o -3 osv men då bestämde jag mig för att torska en massa och gå ner till 2an för att börja om och bygga om min mmr, gick skitbra. Fick en jävla massa poäng i 1an.
Kan jag inte köra upp mmren? Just nu har jag en win streak på 6 men får fortf 5 / game ..
Citera
2013-10-26, 13:14
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrappycoco

Om du googlar på det så finns det miljoner svar på just den frågan,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in