Citat:
Ursprungligen postat av
Fina Gubben
Du har inget att säga om det andra - essensen i hela mitt inlägg? Det jag menar är att det svenska samhället inte är perfekt på den här punkten, långt ifrån faktiskt då kvinnor har fått alldeles för mycket makt och missbrukar den något ofantligt. Läs om inlägget och återkom.
Ja, jag tar för givet att hon vet det. Är hon osäker borde abort göras eller det jag beskriver nedan;
Forskning kring DNA-tester är ett bättre sätt att lösa detta problem. Då behöver man inte gå efter (ursäkta min franska) horans ord om vem som är pappa.
Well, då kan jag informera dig om att om en kvinna haft 2 partners under låt säga 2 veckor så nej då kan hon inte veta. Hon kan misstänka, om hon vet om att hon haft oskyddat sex ex. men det vet i sånt fall även han eller hur?
Finns nån slags vansinnig syn hos killar här på FB, att kvinnor har full kontroll över detta.
De vet när deras kroppar ska bli gravida, de vet precis vem och ligger i bakhåll och planlägger illvilliga attacker mot helt oskyldiga män. Är ju oftast helt fel. En plötslig graviditet kan ju vara lika oväntat och chockartat för en kvinna.