Citat:
Ursprungligen postat av
Fina Gubben
Då ska mamman förlora sin rätt till barnet. Barnet ska gå till pappan som då kan välja att behålla det själv eller ge bort det för adoption.
Fattar inte hur det än idag kan vara så ojämställt att pappor knappt har något att säga till om ifall ett barn ska födas eller inte. Det är tur för mig att jag kommer från en kultur där kvinnan fortfarande är underställd mannens önskningar.

Och sådana här problem inte kommer uppstå. Men något måste göras för att lösa problemet här i Sverige och för alla stackars svenska män som blir pappor mot sin vilja. Flytta pengar i budgeten från feministpropaganda till forskning kring DNA-test innan barnets fötts, så att man inte behöver sticka nålar, tycker jag är ett bra steg ett mot ett mer jämlikt samhälle.
Du tar alltså för givet att kvinnan vet till 100% vem som är pappan alla gånger? Det känner hon liksom på sig?
Om hon har legat med 2 eller fler parter under en kort tid så nej, då kan hon faktiskt inte veta lika lite som han kan.
Pappor har att säga till om det ska bli barn eller inte, väldigt enkelt, vill han inte ha barn så skyddar han sig eller undviker sex som ger barn. simpel!
Forska på fler och bättre preventivmedel för män är mitt svar på problemet. Vansinnigt att det typ bara finns kondomer för killar.
edit. finns p-stav som tydligen funkar utmärkt men ingen marknad. Det kan man ju fråga sig varför.
http://www.expressen.se/halsa/nu-finns-p-staven-for-man--men-ingen-vill-anvanda-den/