Hah, ja! Är riktigt sugen på att satsa direkt nu efter, fast jag får beta av lite skit jag har kvar i andra ämnen först. Sitter och skriver en jobbig bokanalys just nu :/
9 st har fått alla rätt sedan starten 1977. Det som förvånar mig mest är nog att det tog 15 år för någon att skriva alla rätt och ändå verkar de flesta tycka att de äldre proven är lättare än dagens prov. Tror senaste gången någon fick alla rätt var 2011. Men detta betyder att ingen har fått alla rätt på det nya provet? Kan nog inte stämma.
Visst var andra omgången DTK betydligt svårare än den första rundan, eller är det bara jag?
Kanske var tröttheten som spökade då det var sista passet.
Tycker alla kart DTK är svåra och tar sjukt mycket tid.
Och den andra svåra var den med så himla mycket information (Gift ogifta etc etc) vilket också tar sjukt mycket tid. De andra två var lätta tyckte jag.
Besvikelsen när man googlar orden efteråt och märker att man tabbat sig
Sista delen mosade självförtroendet, kändes prima efter första kvant (ej testet alltså) men nu, de vette fan. Lite sänkt nu faktiskt men hoppas på det bästa.
Besvikelsen när man googlar orden efteråt och märker att man tabbat sig
Sista delen mosade självförtroendet, kändes prima efter första kvant (ej testet alltså) men nu, de vette fan. Lite sänkt nu faktiskt men hoppas på det bästa.
Jag fuckade upp duktigt på ord också. ORD är bara 1/8 av alla poäng dock.
Den som hade flest rätt våren 2013 hade två fel på NOG tydligen. 158/160 fick hon. Den yngsta personen med flest rätt i våras var 22 år och hade 153/160.
Ebba Gullberg, kvinnan med 158/160 med sina två fel på NOG, undervisar i logik på Umeå universitet. Undra om hon blivit lite retad i sina kretsar för att ha fått sina fel på NOG