Citat:
Ursprungligen postat av
Acton
Omg bor du på gruppboende? Om kj frikänns av tomtarna i Tr så går målet garanterat till Hr. Vart kom cp in i bilden? Din diagnos?
Du var mig en rolig liten fyr! Jag uppfattade frågeställarens undran som vad som hände vid en så småningom lagakraftvunnen dom, oavsett i vilken instans det slutar. Den vedertagna förkortningen är f ö HovR, inte "Hr"
"cp" säger mina ungar också, fast de har nog i övrigt en betydligt högre mental kapacitet än du. Du verkar också ha missat att min uppfattning är att KJ är skyldig och förhoppningsvis kommer att dömas för mordet då jag inte ser någon annan rimlig förklaring till all anhopning av bevis. Så varför detta hackande på mig?
Det är f ö inte "givet" att åklagaren överklagar en friande dom om de från början ansett sig ha ett svagt case och får ett totalt underkännande av sina bevis. Här tror jag iofs de skulle göra det, men säker kan inte ens du vara.
Ta nu ett djupt andetag och kläm ut den där fisen som verkar sitta på tvären så ska du se att du mår bättre i morrn bubben!