Citat:
Ursprungligen postat av
highfive
Depåinjektioner är vanligt att man ger vid ex kroniska psykoser eller schizofrenier. Speciellt till de som "glömmer" att ta sin medicin i form av tabletter. Jag har iaf inte hittat att han led av någon av dessa sjukdomar i Fup.
Tillägg: Kom just på att jag tror det finns en på tråden som glömt ta sin depåspruta och som vänt på dygnet och dessutom är väldigt aggressiv i sin framtoning.
På senare tid i tråden har familjen B ältats och framförts som tänkbara GM.
Om det finns ytterligare en sjukdomsbild hos KJ, typ psykos/schizofreni som krävt de depåinjektioner som omtalas i Fup, utan att vi haft kännedom om hela sjukdomsbilden vilken knappast finns att läsa i Fup som inte är en sjukjournal, så blir KJ mer tänkbar som GM enligt mitt förmenande därför att styckmordet har inslag av galenskap och vansinne.
Därmed ville jag återställa balansen: KJ är gm vad jag tror, även om VB lekte med elden när hon ville ha stora män som MB. Men MB hade björnkoll på sitt Boden och visste tidigt vad galenpannan KJ ställt till med denna lördagskväll, därför inga SMS till VB efter den 5:e maj.