2013-10-24, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohanna
skrev väl lite fel, menade att det inte är något ni borde spekulera i då den saken inte faktiskt hör hit.

ok fattar, fler inom släkten som är "burfåglar"
Citera
2013-10-24, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Vet du om någon ifrån Henriks sida av släkten dök upp på begravningen?

Ja henkes faster alltså brunos syster va där iaf
Citera
2013-10-24, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Ja henkes faster alltså brunos syster va där iaf
Om inte jag fattat allt helt galet borde ju Br*nos syster varit kusin till BO, då är det väl inte så konstigt?
Citera
2013-10-24, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pneumatics
Om inte jag fattat allt helt galet borde ju Br*nos syster varit kusin till BO, då är det väl inte så konstigt?

Ne de har ja inte sagt att de e, de va fler där från h sida
Citera
2013-10-25, 10:26
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Har inget spec. att tillägga. Bara att jag fick höra från Gabbes vän att begravningen var oerhört fin! De spelade två (?) av hans låtar, varav en spelades live i kyrkan, väldigt mäktigt och pampigt! Gabbes son log och kastade ner en blomma på kistan..

Jag gråter men vet ej varför. Jag lider så oerhört med hans familj! Jag hoppas rätt personer sitter nu och att de får sitt straff så kanske familjen och Gabriel kan få frid och känna att rättvisan vunnit.

Alla mina varmaste tankar till din familj Gabriel, vila i frid!

Vad fint höra att han fick ett så fint avslut.
Så oerhört sorgligt, men ändå så fint.

Styrke kramar till alla anhöriga.

Sov gott Gabriel!

Väntan är olidlig på hur processen med de gripna fortskrider.
Hoppas på ett rättvist avslut av hela fallet.
Så att de anhöriga kan gå vidare om än mer, än efter begravning.
Citera
2013-10-25, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
Väntan är olidlig på hur processen med de gripna fortskrider.
Hoppas på ett rättvist avslut av hela fallet.
Så att de anhöriga kan gå vidare om än mer, än efter begravning.
Antar att alla lösa ändar måste knytas ihop först, innan man går vidare så hela åtalet inte faller p.g.a. någon miss i någon teknikalitet (som det höll på att göra i ett annat fall där misstänkt GM var inblandad...)
Citera
2013-10-25, 11:24
Medlem
Zizzla163s avatar
Fick precis höra att två bekanta till mig som inte känner G ska in på förhör. Då undrar jag, har de inte tillräckligt med bevis kanske...?
Citera
2013-10-25, 23:56
Medlem
Citat:
Fick precis höra att två bekanta till mig som inte känner G ska in på förhör. Då undrar jag, har de inte tillräckligt med bevis kanske...?

Tror inte dem skulle ta in folk som varken känner BO eller GM faktiskt?
Kanske GM har sagt något till dessa eller känner GM? Polisen borde iallafall ha något att gå på eftersom killarna fortfarande hålls hårt.
Citera
2013-10-26, 09:14
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Tror inte dem skulle ta in folk som varken känner BO eller GM faktiskt?
Kanske GM har sagt något till dessa eller känner GM? Polisen borde iallafall ha något att gå på eftersom killarna fortfarande hålls hårt.

Jag är övertygad om att den ena aldrig ens träffat G.
Citera
2013-10-26, 09:48
Medlem
Citat:
Jag är övertygad om att den ena aldrig ens träffat G.

Då måste dom ju ha kopplingar till H eller M.
Citera
2013-10-27, 08:57
Medlem
Mr-Mums avatar
Nu är ju detta ren hörsägen, o jag har inte läst om det tidigare i tråden, men jag hörde att G levde när de lämnade honom. Det ska finnas tecken på att han har försökt ta sig därifrån (rivmärken på marken runt kroppen etc).
Någon annan som hört något om detta?
Citera
2013-10-27, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Nu är ju detta ren hörsägen, o jag har inte läst om det tidigare i tråden, men jag hörde att G levde när de lämnade honom. Det ska finnas tecken på att han har försökt ta sig därifrån (rivmärken på marken runt kroppen etc).
Någon annan som hört något om detta?

Ifall det nu ligger något i det du säger så tycker jag att du borde vända dig till polisen och berätta vart dessa rykten kommer ifrån för vidare information. Skulle själv gjort det då det här inte är som många andra tror en vanlig misshandel som man kan "tystna" om direkt. Anhöriga vill ju ha ett avslut och det kommer dem ju aldrig få ifall inte rätt GM döms och information kommer fram. Skulle själv velat ha denna information vidarebefodrad till polisen ifall jag vart en drabbad anhörig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in