Citat:
Ursprungligen postat av
azazo
Nu, om du är den Lukas, som Soc Miff talar om, så ligg lågt! Du är tydligen ung och springer kriminella invandrares ärenden. Nu har det skjutits för första gången i smutskretsarna. Håll dig borta, om du är en unge. Kanske din mamma arbetar med ungdomar för att försöka hjälpa dig utav någon slags "guilt by" association förståelse. Dra dig ur nu medans du kan. Någon, här på forumet sade faktiskt "hoppas inte det här berör Andy och Lukas". Någon, som insåg att ni är unga och utnyttjade kanske. "Den som lever av svärdet dör av svärdet", ett gammalt ordspråk. Dra dig ur nu Lukas, så du inte vecklar in dig mer. Kriminella är inga tacksamma och lojala typer. Där är det var man för himself. Speciellt om dina uppdragsgivare pundar själva. De langare som "använder sin egen medicin " är lägst ned i skiten och klarar sig aldrig i längden, hur många pistoler och kulsprutor, de än besitter. De är redan slavar under en oändligt starkare slavdrivare "beroendet".
1, jag kan sätta mitt liv på att du inte ens känner mig eller vet någonting om mitt liv?
2, Vad har jag gjort för ärenden? snälla berätta för mig nu vad det är för del av mitt liv jag tydligen har glömt bort i så fall?
3, vad är det jag ska ge mig ut ur som jag aldrig ens gått in i?
t
Tack för att du tar dig tiden och svara på detta och lägga energi på någon du inte ens känner. men jag tror jag vet om vad som händer, vad jag har gjort eller vad jag ska eller inte ska göra själv. Haha så kom inte och prata om MITT liv. förstår inte ens vad fan JAG har med denna tråden och göra. Puss <3