2013-10-25, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SocMilf
Varför tog just du åt dej Lukas?
Jag nämnde en Lukas! Å ändå nappade du?
Att den Lukas jag vet om har stora problem å springer ärenden åt Ataya mfl e vida känt!
Att denne Lukas hotar å slåss är också inget nytt! Trots sin ringa ålder och att mamma jobbar med just ungdomar i stan!

Grova anklagelser?
Att de jag nämnt högst sannolikt är inblandade, är det grovt?!?
Dessa tillhör klientelet som det spekulerats kring tidigare i tråden!
Både här å i media å i "kretsarna" så bet man tex att en moppe å en pistol var inblandad!
De jag nämnt är kända för att ta sug fram på moppe, å minst en av dem har viftat med pistol förr!
De säljer också droger å att de tror att de ska kunna "äga" den marknaden är också känt, just det med "ägandet" av försäljning tas även det upp tidigare i tråden!
Killarna är som sagt ökända, både bland "sina egna", allmänhet å polis!
De är grovt belastade!

Så som du spekulerar är det mig du pratar om. Men kompis, kul hur du värkar veta mer om mig än vad jag själv gör haha. såvida jag inte får blackouts och gör som du kallar för "ärenden" omedvetet iaf så gör jag ingenting alls som man ens kan anklaga mig för över huvud taget. om du har mer information om mig så kan du gärna kontakta mig hjärtat <3
Senast redigerad av Xaluh 2013-10-25 kl. 08:38.
Citera
2013-10-25, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaluh
Så som du spekulerar är det mig du pratar om. Men kompis, kul hur du värkar veta mer om mig än vad jag själv gör haha. såvida jag inte får blackouts och gör som du kallar för "ärenden" omedvetet iaf så gör jag ingenting alls som man ens kan anklaga mig för över huvud taget. om du har mer information om mig så kan du gärna kontakta mig hjärtat <3

Spekulerar? Han säger precis, som det är. Och om nu inte du är den Lukas han talar om, så håll då käften ditt djävla miffo! "Mamma som arbetar med ungdomar". Ja, det där känner man igen. Mammor, som arbetar i skolan, på fritids, i kommunen, hos läkare, medans deras kräk till ungar leker tuffingar. Patetiskt!
Citera
2013-10-25, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Det är väldigt allvarliga anklagelser du kommer med.
Vet du om de ö.h.t kände Emrah?
Menar du att BO gav sig in på någons "marknad" och därför blev skjuten eller varför skulle dessa eller någon vilja ha ihjäl just honom?
Vad är det för moppe du pratar om - färg, märke?
Till sist-vad är det för pistol du pratar om?

"Väldigt allvarliga anklagelser". Detta är ett forum för brain storming. Killen talar om vad han vet eller tror. Han är uppvuxen i stan. Han är däremot inte i tingsrätten nu, utan på "Flashback". Han har fört fram intressanta tankegångar och genast nappar någon Lukas och känner sig träffad. Bra jobbat! Det är just så, som kackerlackorna i hörnen kommer krypande.
Citera
2013-10-25, 10:39
Medlem
Citat:

Nu, om du är den Lukas, som Soc Miff talar om, så ligg lågt! Du är tydligen ung och springer kriminella invandrares ärenden. Nu har det skjutits för första gången i smutskretsarna. Håll dig borta, om du är en unge. Kanske din mamma arbetar med ungdomar för att försöka hjälpa dig utav någon slags "guilt by" association förståelse. Dra dig ur nu medans du kan. Någon, här på forumet sade faktiskt "hoppas inte det här berör Andy och Lukas". Någon, som insåg att ni är unga och utnyttjade kanske. "Den som lever av svärdet dör av svärdet", ett gammalt ordspråk. Dra dig ur nu Lukas, så du inte vecklar in dig mer. Kriminella är inga tacksamma och lojala typer. Där är det var man för himself. Speciellt om dina uppdragsgivare pundar själva. De langare som "använder sin egen medicin " är lägst ned i skiten och klarar sig aldrig i längden, hur många pistoler och kulsprutor, de än besitter. De är redan slavar under en oändligt starkare slavdrivare "beroendet".
Citera
2013-10-25, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SocMilf
Varför tog just du åt dej Lukas?
Jag nämnde en Lukas! Å ändå nappade du?
Att den Lukas jag vet om har stora problem å springer ärenden åt Ataya mfl e vida känt!
Att denne Lukas hotar å slåss är också inget nytt! Trots sin ringa ålder och att mamma jobbar med just ungdomar i stan!

Grova anklagelser?
Att de jag nämnt högst sannolikt är inblandade, är det grovt?!?
Dessa tillhör klientelet som det spekulerats kring tidigare i tråden!
Både här å i media å i "kretsarna" så bet man tex att en moppe å en pistol var inblandad!
De jag nämnt är kända för att ta sug fram på moppe, å minst en av dem har viftat med pistol förr!
De säljer också droger å att de tror att de ska kunna "äga" den marknaden är också känt, just det med "ägandet" av försäljning tas även det upp tidigare i tråden!
Killarna är som sagt ökända, både bland "sina egna", allmänhet å polis!
De är grovt belastade!

Bra jobbat Soc Milf!

Lägg noga akt på vad du säger också i fortsättningen, så att du inte outar dig själv! Ffa bli inte förbannad och skriv i affekt. Det är detta de flesta gör bort sig på och är typiskt för blattekriminella.
Citera
2013-10-25, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av azazo
Nu, om du är den Lukas, som Soc Miff talar om, så ligg lågt! Du är tydligen ung och springer kriminella invandrares ärenden. Nu har det skjutits för första gången i smutskretsarna. Håll dig borta, om du är en unge. Kanske din mamma arbetar med ungdomar för att försöka hjälpa dig utav någon slags "guilt by" association förståelse. Dra dig ur nu medans du kan. Någon, här på forumet sade faktiskt "hoppas inte det här berör Andy och Lukas". Någon, som insåg att ni är unga och utnyttjade kanske. "Den som lever av svärdet dör av svärdet", ett gammalt ordspråk. Dra dig ur nu Lukas, så du inte vecklar in dig mer. Kriminella är inga tacksamma och lojala typer. Där är det var man för himself. Speciellt om dina uppdragsgivare pundar själva. De langare som "använder sin egen medicin " är lägst ned i skiten och klarar sig aldrig i längden, hur många pistoler och kulsprutor, de än besitter. De är redan slavar under en oändligt starkare slavdrivare "beroendet".

1, jag kan sätta mitt liv på att du inte ens känner mig eller vet någonting om mitt liv?
2, Vad har jag gjort för ärenden? snälla berätta för mig nu vad det är för del av mitt liv jag tydligen har glömt bort i så fall?
3, vad är det jag ska ge mig ut ur som jag aldrig ens gått in i?
t
Tack för att du tar dig tiden och svara på detta och lägga energi på någon du inte ens känner. men jag tror jag vet om vad som händer, vad jag har gjort eller vad jag ska eller inte ska göra själv. Haha så kom inte och prata om MITT liv. förstår inte ens vad fan JAG har med denna tråden och göra. Puss <3
Citera
2013-10-25, 12:40
Medlem
Citat:
1, jag kan sätta mitt liv på att du inte ens känner mig eller vet någonting om mitt liv?
2, Vad har jag gjort för ärenden? snälla berätta för mig nu vad det är för del av mitt liv jag tydligen har glömt bort i så fall?
3, vad är det jag ska ge mig ut ur som jag aldrig ens gått in i?
t
Tack för att du tar dig tiden och svara på detta och lägga energi på någon du inte ens känner. men jag tror jag vet om vad som händer, vad jag har gjort eller vad jag ska eller inte ska göra själv. Haha så kom inte och prata om MITT liv. förstår inte ens vad fan JAG har med denna tråden och göra. Puss <3

OK, Puss och peace. Ha det gott!
Citera
2013-10-25, 12:45
Medlem
chiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azazo
____________________________-
Det här var väldigt bra o tydligt skrivit.
Hoppas jag att de tar till sig som är på fel väg..
Citera
2013-10-25, 12:54
Medlem
Till alla i tråden, som är nya. Om ni spekulerar lägg ett mellanslag eller * mellan bokstäverna i namn. Detta, så att inte oskyldiga outas genom att man exempelvis kan googla på deras namn. Däremot kända kriminella as, där vet ju alla redan.
Citera
2013-10-25, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ophiaghushannah
Vilka är dom du nämner?
På vilket sätt har dessa namn bäring på det aktuella brottet?
Är det personer som tidigare varit inblandade i liknande ?

"På vilket sätt har dessa bäring på det aktuella brottet" är väl vad som man försöker få fram här. Det är mig veterligen ingen, som ännu officiellt kommit ut med händelseförloppet? Det är bra att du försöker differentiera men inga pekpinnar please. Du har varit med länge, så hjälp till och skydda de, som försöker komma tillrätta med det mördande buset i sin hemstad. Led killarna/tjejerna, som gör misstag och försätter sig själva i riskfyllda situationer. Som flashbacks detektiver är kända för att alltid göra med de nytillkomna. Jag är inte en av "hobbydetektiverna", men har följt deras arbete med respekt. Flashbacks "detektivforum" har gjort mycket gott för det svenska samhället!
Senast redigerad av azazo 2013-10-25 kl. 13:11.
Citera
2013-10-25, 13:19
Medlem
jugbandbluess avatar
tillbaks till topic, vad finns det på den skjutne? att hans bror eller kusin dömdes för blocketbedrägeri känns ju knappast som ett hett spår.
Citera
2013-10-25, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lastpass
Så man kan sammanfatta det med att kristna araber från Libanon skjuter muslimska araber från Irak

Tyckte ditt inlägg var helt obegripligt för två dagar sedan. Nu, när jag läst tråden, googlat och pratat med en del personer, som bor kvar i Falkenberg, så inser jag att det kan vara något liknande, som pågår. Undrar bara hur fasen du visste detta (eller spekulerade) redan för ett par dagar sedan?
.
Alltid handlar det invandring och alltid handlar det om girighet och om droger och på psyk och i familjehem och fosterhem finns offren. Fy fan för skiten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in