Citat:
Ursprungligen postat av
hejabdul
Denna låten hittade jag på youtube, är den bra eller
http://www.youtube.com/watch?v=si_pbIMDNWY ''Falkagård låten''
Det är fan mycket skjutningar i Sverige nu, gissar på att gangstergrabbarna i lilla Falkenberg har fått tag på vapen via Danmark/Malmö eller via Gbg... har man rätt kontakter så
Strunt samma om man har "rätt kontakter", problemet är att generationerna födda i början och mitten av 1900-tlet.
Att dessa generationer hade så stor byxångest över det som hänt i deras nära samtid, typ koncentrationslägen, andra världskriget, att man inte vågade ta tag i flyktigproblematiken redan på 1980-talet. Man fortsatte att hålla landets gränser för kredit och pledit.
Den som under 1980-talet ifrågasatte flyktingpolitiken under Palmes tid, den blev kallad rasist! Resterande delen av 80-talet, efter att Palme mördats, då var ett angrepp mot flyktingpolitiken TABU!
Fem år räknat från 1986 till nutid vill jag nog uttrycka det av TABU!
Det är väl klart som korvspad att invandraren tar i hand, tackar för att fått en fristat i Sverige, tar landshövdingen i hand, tackar för det svenska medborgarskapet.
När sedan när vardagen kommer, återupptar de den egna spetskompetensen - kriminalitet!
Det finns en massa onödiga människor som vi stöter på i det svenska samhället, som inte har rätten att uppehålla sig på fjäderlandsjord. Onödiga människor som skitar ned samhället med sin kriminalitet, fula nuna, tiggeri
Drömmer mig tillbaka till 1970-talet! Då såg man araber. kineser, afrikaner till latinafrikaner på TV!
Man slapp dem på stugknuten!
En jävligt skön känsla!
Jävligt skoj, att vara uppvuxen med TinTin, och onda araber, eller negrer ur Pippi, vars far var negerkung i Söderhavet!
Mindre skoj att få araber, eller negrer ur Pippi på husknuten!
Ibland måste det accepteras, att man vill umgås med sina egna, då vill man inte ha en arabisk snednäsa eller judisk snednäsa, till ett tjing tjong ansikte i närheten, luktandes ur röven!